Stormtroopers

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Och vem har sagt att allting handlar om just DIG!?!...

Det finns väl fler på forumet än du?

Men du kände dig väl träffad.....

Du skrev NI och riktade det då även mot mig, jag ingår i den gruppen du riktade det till pga hur du skrev.

Jag blev träffad av att du tillskrev mig en åsikt jag inte har, det gör jag alltid när folk försöker tillskriva mig åsikter jag inte har.

Dessutom tillskrev du andra samma åsikt som de kanske inte delar och då handlar ju det jag skrev om DIG och att DU tillskrev folk åsikter.

Argumentation verkar inte vara en stark sida hos Stormtroopers av vad de uppvisat i dagsläget
 

DeletedUser

Guest
Nöjd?

Som sagt.. Tråden kan låsas... Den fyller inget syfte mer än att det "tjafsas" i den och asknx kommer med sina löjliga kommentarer igen..

Så, var vänliga lås tråden typ inom 5 sekunder eller så...
 

DeletedUser

Guest
ursäkta mig men då det tydligen verkar vara DIN sak, men då du verkar väldigt ivrig å diskutera så kan vi ju ta detta IN GAME å din lilla kommentar: "Argumentation verkar inte vara en stark sida hos Stormtroopers av vad de uppvisat i dagsläget" är så jävla off topic du kan komma det är helt enkelt vissa folk på detta spel som hamnar off topic väldigt ofta å inte blir tillsagda tillräckligt hårt, varför skapades strormtroopers?? ja det kan du fundera på men då folk e experter å skall kommentera saker på ett negativt sätt så kan denna tråd låsas
 

DeletedUser

Guest
Heh, ska gå igenom posts på speed delen samt mina erövringar under den enda ronda jag spelat på "asknx" för att se vilka ni är.
Kan ju ha kopplingar till .XI. också, dom var ju inte precis så glada över vinsten.

Jag tackar för all uppmärksamhet, sitter fint.

Önskar alla en god natts sömn, dags för mig att krypa ner under täcket.
Kom ihåg att detta bara är PnP i ett spel, no hard feelings? <3
 

DeletedUser

Guest
ursäkta mig men då det tydligen verkar vara DIN sak, men då du verkar väldigt ivrig å diskutera så kan vi ju ta detta IN GAME å din lilla kommentar: "Argumentation verkar inte vara en stark sida hos Stormtroopers av vad de uppvisat i dagsläget" är så jävla off topic du kan komma det är helt enkelt vissa folk på detta spel som hamnar off topic väldigt ofta å inte blir tillsagda tillräckligt hårt, varför skapades strormtroopers?? ja det kan du fundera på men då folk e experter å skall kommentera saker på ett negativt sätt så kan denna tråd låsas

Jag fick för mig att denna tråd handlade om Stormtroopers, det är iaf vad rubriken säger och mitt uttalande handlar om Stormtroopers, jag finner inget off-topic med det uttalandet.

Dock om du finner det offtopic att jag skriver om Stormtroopers i en tråd som heter Stormtroopers finns funktionen Rapportera inlägg så kan en moderator ta ställning till om det är off-topic eller ej.
Enbart trådskaparen kan dock begära att få tråden låst eller moderator som finner att tråden språrat ur från ämnet.

Jag har ingen aning om varför ni skapade stammen och presentationen som kom via IGM var trevlig att läsa, men att medlemmar i stammen tillskriver folk åsikter de inte har stör jag mig på.
Negativa kommentarer är inte heller trevliga att läsa men vad jag ser tillhör majoriteten av dom till ämnet.

Dock kan vi vidareutveckla tråden och tillföra ämnet mer genom att ni kan besvara din egna fråga:
varför skapades strormtroopers?
 

DeletedUser

Guest
skall helt ärligt svara på den frågan, stormtroopers skapades av ett gäng som spelat med varandra en längre tid å kända att istället för att börja på redan existerande världar så ville vi börja om helt rent på en ny värld.
då v2 består av familjefest v6 började som familjefest tror dock inte det e speciellt mkt familjefest där nu inte än iallafall. familjestammer är något av det tråkigaste som finns. å då stormtroopers handlar om gemenskap så är det därför vi startade upp stammen på v7
vi kommer inte bli någon familjestam eller ha akademier för de delen då vi redan har ett bestämmt medlemsantal å inga utöver detta kommer komma in.
 

DeletedUser

Guest
Heh, ska gå igenom posts på speed delen samt mina erövringar under den enda ronda jag spelat på "asknx" för att se vilka ni är.
Kan ju ha kopplingar till .XI. också, dom var ju inte precis så glada över vinsten.

Jag tackar för all uppmärksamhet, sitter fint.

Önskar alla en god natts sömn, dags för mig att krypa ner under täcket.
Kom ihåg att detta bara är PnP i ett spel, no hard feelings? <3


Oj, baserat på det du skrev verkar du tro att detta handlar om en grupp idioter som hyser något slags agg till dig som vi vill ta ut genom andra nick..

Finner detta aningen lustigt.. Men leta på du, ha det så roligt under tiden med. :)

Önskar dig en god natt sömn tillbaka och lycka till i spelet.. <3
 

DeletedUser

Guest
skall helt ärligt svara på den frågan, stormtroopers skapades av ett gäng som spelat med varandra en längre tid å kända att istället för att börja på redan existerande världar så ville vi börja om helt rent på en ny värld.
då v2 består av familjefest v6 började som familjefest tror dock inte det e speciellt mkt familjefest där nu inte än iallafall. familjestammer är något av det tråkigaste som finns. å då stormtroopers handlar om gemenskap så är det därför vi startade upp stammen på v7
vi kommer inte bli någon familjestam eller ha akademier för de delen då vi redan har ett bestämmt medlemsantal å inga utöver detta kommer komma in.


Räckte det inte med att vi är en grupp som tycker det är kul å spela och ville testa lyckan i V7 under andra namn för att slippa bli igenkända och tagna från andra världar.. För saker tas mellan världar även om det inte är meningen! Tror alla vet det...

Love to ya all <3
 

DeletedUser

Guest
det vart da ett himla liv för att jag postade ett brev jag fått IN GAME, å snälla nån jag spelar inte ens på v7 längre satt med under ett tag i sydväst ville kika in grafiken bland annat å fick en liten post då jag vet vem som är bakom ett av nicken å det var av hon jag fick brevet av så grattis nu har jag avslöjat att en av spelarna är en tjej, tyckte bara det lät roligt å ville posta det.
men då tydligen alla viktigpettrar å liknande skall utrycka sina dåliga åsikter om den stammen så anser jag att tråden kan LÅSAS då den inte var menat som nån form av smutskastningstråd sånnt finns det tillreckligt av på tw forumt. dock skall jag poängtera att får jag en varning till nu för OT så skall ta å skriva ett argt brev till Nino för jag har tröttnat på forumsadmins som varnar än för OT när dom själva går hur mkt OT i hur många trådar som helt

LÅS TRÅDEN!!!!!!!
 

DeletedUser

Guest
Varken jag eller trådskaparen tycker inte om utvecklingen i den här tråden. Därmed kommer det lilla hänglåset fram.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp