Sting

DeletedUser

Guest
Okej, jag vill gärna slippa se pajer flyga här från båda fronter. Fortsätt håll den här tråden på en trevlig nivå, som ni gjort tidigare tack.
 

DeletedUser

Guest
Hur många tog ni in när ni mergade med AN?

17-20st? Så vitt jag vet hade inte vi en susning om att en merg skulle göras som er ''Allians''.

Alliansen stod med STING, inte med STING+AN.

Våran ''allians'' har inte funnits på flera månader o det vet ni om, så allt snack om att backstabba en ''allians'' är bara skitsnack.

Nu tog vi in 2st spelare, så jag tycker oddsen.. 2 till oss, och 17-20 till er, låter fortfarande som en helt ok deal..

Se till o sluta gråta nu så vi kan spela.
 

ruscam

Member
Reaktionspoäng
1
Först anfaller ni en allians som varat sedan första dagen på v17 utan att säga upp den innan.....
Sen rekryterar ni spelare från oss under pågående krig.....

Är ni inte bättre än så?

Jag hade högre tankar om er men ni klarar väl det inte annars;)

Notera att denna "allians" inte hade någon uppsägningstid, så när ni får inkommande borde ni förstå att den är uppsagd. Tydligare kan det väl inte bli?

Jag hade högra tankar om er än att ni skall börja klaga och gnälla men ni gör väl er bara redo för att kunna skylla nederlaget på någonting.
 

DeletedUser

Guest
ICU slaktar STING!!!

är detta början på slutet för STING?
 

tbb1

Member
Reaktionspoäng
1
brukar bli som vanligt
dom som förlorar
säger
jag måste det eller det i livet
ingen brukar erkänna att dom förlorarde
 

DeletedUser

Guest
Tycker det är riktigt uselt att vissa inte stod upp och slogs. 2 Stack till fienden(fy fan), någon lämnade stammen och vissa har en riktigt rutten OBa.
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är märkligt att dom riktiga medspelarna ligger utanför stammen.
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
Tycker det är riktigt uselt att vissa inte stod upp och slogs. 2 Stack till fienden(fy fan), någon lämnade stammen och vissa har en riktigt rutten OBa.

kan betyda att man använt sin deff till andra medspelare också pga att man inte haft adels inom 17timmars regeln. :)
eller?
 

DeletedUser

Guest
npgok2.jpg
 

DeletedUser

Guest
STING faller.......

detta kommer va döden för V17. Det "enda" stora hotet är borta vem skall stå upp nu?
 

DeletedUser

Guest
V17 är körd.....Om inte samtliga mindre stammar beslutar sig att anfalla ICU per omgående, nu när dom möjligtvis har lite mindre trupper.
Annars kommer dom äta upp er alla....
 
Topp