Stats mellan Aliansen-BaD

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: Spjut, GoT, BC, LMR, KOH, Exc, HMC, Epic
Sida 2:
Stammar: BaD
Spelare: ICarra, STheat, blurro, Thoil

Timeframe: Senaste 24 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 18
Sida 2: 4
Skillnad: 14

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 145,631
Sida 2: 39,744
Skillnad: 105,887

chart
















Ser ut som alliansen köttar på bra just nu =)
 

DeletedUser

Guest
hehe12 snart lägger vi högre växel, oroa dig inte vi vinner världen.
 

DeletedUser

Guest
Har varit lite dött här från min sida det senaste - ska försöka få tumen ur rompen och komma igång igen.
Här kommer en detaljerad statestik för er intresserade, saknas en del byar vunna av Alliansen då dessa konton blev kickade. Vi får helt enkelt ha överseende med det och inte gnälla allt för mycket om det, då vi faktist inte kan trycka in dessa byar i denna typ av statestik.

Det har varit några starka dagar för Alliansen - men vi kan garantera tuffare tag framåt!

namnlslb.jpg
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
Ja fancy :)
detaljerat och fint ;)


Sen lägger jag in inräknat med dom 4 kickade spelarna med för er som är intresserade, ikväll nån gång. ;)
Håll trevlig ton grabbar och bra inställning, Hursit du verkar ha problem med inställnings delen






Med vänliga hälsningar - Joshy
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
God morgon kära läsare :) Veckans stats får ni här av mig!
Hoppas alla har kul och så hälsar jag er en trevlig helg också!

Sida 1:
Stammar: Epic, HMC, GoT, BC, Spjut, Exc, KOH, LMR
Sida 2:
Stammar: BaD
Spelare: ICarra, STheat, blurro, Thoil

Timeframe: Förra veckan



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 57
Sida 2: 20
Skillnad: 37

chart


897577,622769&chds=0,897577&chxr=1,1,897577[/img]

Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 485,741
Sida 2: 172,028
Skillnad: 313,713

chart















Vänliga hälsningar - Joshy
 

DeletedUser

Guest
Bra tänkt Fancy. Ser snyggare ut med knappar så får man kolla själv om man vill. tar inte 2 minuter att rolla ner till sista posten. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni får ursäkta att tabellerna blev lite mindre denna gång.

stamk.png
spelare.jpg
 

gandro

Member
Reaktionspoäng
0
Hur fan kan 30mille och ca 100 spelare förlora mot 15mille och 16spelare? vart är tw på väg..
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
Helt fel, anledningen är helt enkelt att det finns många spioner samt att det är många inaktiva! Det är ej många aktiva som losat byar i alliansen
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Hur fan kan 30mille och ca 100 spelare förlora mot 15mille och 16spelare? vart är tw på väg..

därför att det bara är ett tjugotal spelare i alliansen som faktist är i närheten av den klassen som BAD håller just nu. samtidigt som det finns spioner lite överallt.
 

DeletedUser

Guest
Helt fel, anledningen är helt enkelt att det finns många spioner samt att det är många inaktiva! Det är ej många aktiva som losat byar i alliansen

Hahaha spioner? Nog för att samtliga allians-stammer läcker värre än ett vattentorn med hål i väggen, eller som Greklands statskassa. Men så överdrivet mycket spioner är det inte i alliansen. Jag skulle snarare skylla på världens inställningar, det är sanslöst simpelt att deffspela, så länge man har en stabil summa defensiva trupper. Att alliansen sen anfaller osynkroniserat, med timmar mellan rens och adel. Det är också en bidragande faktor. Men spionerna är absolut inte primära problematiken inom alliansen.
 
Topp