Stats mellan Aliansen-BaD

DeletedUser

Guest
Ja ingen som kan lägga upp lite stats så man kan följa det intressanta kriget ;)?
 

Noob Saibot

Member
Reaktionspoäng
0
Sida 1:
Stammar: BaD
Sida 2:
Stammar: HMC, Spjut, KOH, Exc, GoT, ExcA, TPT, BC

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 48
Sida 2: 9
Skillnad: 39

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 414,698
Sida 2: 82,245
Skillnad: 332,453

chart
 

hehe12

Member
Reaktionspoäng
0
Så kan du ta totala med,
Hoppas ni håller tråden ren iaf.
Har en fråga dampen, Är det ej du som sitter på noob salibot forumskontot ?
 

DeletedUser

Guest
Skulle sitta fint och se lite OB statistik mellan parterna oxå från start och förra veckan.. OB är det mest intressanta för min del då det säger allt om aktiviteten hos alla parterna :awsm:
 

Gnaget1891

Member
Reaktionspoäng
0
fick ingen printscreen på nya datorn (får forska i hur jag får det) men detta e vad jag kan erbjuda och tror nog dom flesta kan avläsa det

Rank Namn Erövrade byar Förlorade byar Besegrade motståndare som anfallare Besegrade motståndare som försvarare
1 BlitzAttackers Deluxe 142 84 17.586.049 32.415.761
2 Heavy Metal Crew 31 64 5.095.783 8.564.553
3 Knights of Honour 22 62 3.298.180 10.040.222
4 Excidium 16 5 2.333.848 849.659
5 Game of Thrones 8 5 8.916.808 1.072.556
6 We Are Legends (upplöst) 4 5 1.075.169 1.895.882
7 Epic1337 2 0 358.295 50.555
8 La Masia de la Rutina 1 0 372.010 37.779
9 The Powerful Team 0 0 991 0
10 Bunnies Creed 0 0 56.650 149.666
11 600 Spjut 0 1 235.698 1.108.562
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
ni kan ju börja med att visa saningen och inte falk skit som vanligt.
att ni aldig lär er är för mig helt obegripligt
 

DeletedUser

Guest
Men lägg upp det som du anser vara det riktiga då Taipan.
 

DeletedUser

Guest
trevliga stats :) , fortsätt kriget gubbar ! whohooo. , Iccara:(
 

Gnaget1891

Member
Reaktionspoäng
0
Bra köttat från alla håll, grymt kul att spela nu måste jag medge när alla köttar för överlevnad :)
 

DeletedUser

Guest
Taipan det finns inget falskt i den statestiken, det är ju ren copypaste - tror du oss inte kan du ju gå in under "stamkrig" och kolla själv.

Tar och slänger upp skärmdumpar här för dom som vill följa kriget, ingen bullshit och pajkastning - båda sidor gör ett bra jobb trots att vi har ett övertag:

statsebd.jpg
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Taipan det finns inget falskt i den statestiken, det är ju ren copypaste - tror du oss inte kan du ju gå in under "stamkrig" och kolla själv.

Tar och slänger upp skärmdumpar här för dom som vill följa kriget, ingen bullshit och pajkastning - båda sidor gör ett bra jobb trots att vi har ett övertag:

statsebd.jpg

va sägs då om 3 försök till att kapa konton 40 adel i förluster och över 100 offbyar.

och du lilla fancy ska om någon vara tyst så även du Terror som inte ens vågade hålla truten.

ni må döda mig förr ir senare men ni kommer falla för vi dör inte och så gör inte det över 100 tals nu börjar tro på.


den dagen ni och era gelikar slutar med skitspel den dagen behöver inte TW se namnet TAIPAN9 mer.
 

Thoil

Member
Reaktionspoäng
0
va sägs då om 3 försök till att kapa konton 40 adel i förluster och över 100 offbyar.

och du lilla fancy ska om någon vara tyst så även du Terror som inte ens vågade hålla truten.

ni må döda mig förr ir senare men ni kommer falla för vi dör inte och så gör inte det över 100 tals nu börjar tro på.


den dagen ni och era gelikar slutar med skitspel den dagen behöver inte TW se namnet TAIPAN9 mer.

K.............
 

DeletedUser

Guest
Ni har haft mer förluster än vad vi har haft, kolla statistiken, Sen är det väldigt roande att du försöker få oss i BaD att få dåligt rykte när det är många som du som ljuger, adlar barbarer och kör alla fula knep man kan på eran sida, inte vi.
Vaddå försök till att kapa konton? Är väl sånt man kan tro om dig, varför skulle vi kapa konto, nu får du fan skärpa dig!
Skicka PM om du vill diskutera något och fortsätt inte med sånt snack här, detta är en statistik tråd!
 

DeletedUser

Guest
Taipan statestiken ljuger inte - är ju helt uppenbart att både vårt försvarsspel och offensiva spel har varit mycket effektivare än "Alliansens".
Sedan borde du skaffa fakta på bordet innan du uttalar dig, vadå kapta konton?

Hinner inte ens starta en tråd innan pajkastningen är igång - och vem startade det hela? -Taipan.
Congratz du har lyckats smutsa ner ytterligare en tråd, väx upp och lägg ner det bara för det leder ingen vart!
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
hehe saningen kommer ;)

och fancy du har sabbat fler trådar samt förolämpat folk än jag har hår på ryggen
 

DeletedUser

Guest
hehe saningen kommer ;)

och fancy du har sabbat fler trådar samt förolämpat folk än jag har hår på ryggen

Jo men du beter dig som du vore 3 år så då har du väl inget hår på ryggen och de flesta har sabbat en tråd/förolämpat någon så det du säger kanske stämmer här...
 

DeletedUser

Guest
Och mitt jobb är att ge den som sabbar trådar det onda ögat. Här, några hinkar isvatten levererade från ovan.

Om vi håller oss till statistiken så finns det inget att bråka om, eller hur? Statistiken ljuger inte, däremot kan man tolka den som man vill men det behöver vi ju inte fundera på i en tråd som bara levererar hard facts, elller hur?

Tweaka den och dra i den som det behagar men håll tonen på rätt nivå. ;)

Humble
 
Topp