Statistik och film

Commandos65

Member
Reaktionspoäng
2
Tackar för filmen och jobbet du lagt ner :)

Världen är i princip avgjord när du började men ändå.

Riktigt kul och se ,tyvärr så är det bara en krigsstart med (TCO vs SoF) men den kurvan blev rätt häftig ;)
 

Stuffman

Member
Reaktionspoäng
0
Riktigt snygg du hade gjort där... synd bara att det inte var statestik under TCO vs DO ...skulle varit lite mer intressant :) Annars riktigt bra gjort!

OBS!! Saknade musik! :crybaby:
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
synd bara att det inte var statestik under TCO vs DO
Finns ingen stam som heter DO efter 20 juli.

OBS!! Saknade musik! :crybaby:
Om ni känner till någon programvara som kan lägga till musik i efterhand så får ni gärna hojta till. Jag orkar inte leta mer.

Kartan på twstats. Vet inte hur länge den kommer ligga kvar. Tribalwars har ju spillt kaffe i värld 4 och 6 server :crybaby:. De gör säkert detsamma för värld 2 snart.
 

DeletedUser

Guest
Har du prövat att ta filmen du får från ditt program och kombinera med musik i t.ex Camtasia? Eller kanske graitsprogrammet [URL="http://www.JayCut".com]JayCut[/URL]?
 

aarrgghh

Member
Reaktionspoäng
0
Har du prövat att ta filmen du får från ditt program och kombinera med musik i t.ex Camtasia? Eller kanske graitsprogrammet [URL="http://www.JayCut".com]JayCut[/URL]?

Jag har testat två olika programvaror. Det ena var ett piratkopierat progam som hade fått jättehöga betyg på alla sidor. Det sparade ner filmen med musik, och lite sämre kvalité men en storlek på 950Tb (2Gb är maxgräns på youtube) istället för 350Mb. Samt ett annat format också som youtube inte accepterade som HD. Sen började jag pyssla med windows moviemaker. Det installerade en hel drös med reklamprogramvaror(windows live och fan vet) men det installerade aldrig moviemaker. Fan så lurad jag blev D:

Om du tror att dina program fungerar så laddar jag gärna upp filmerna till dig. :)
 

DeletedUser

Guest
Det har fungerat för mig med andra filmer och musikfiler, så det borde fungera :)
 
Topp