Statistik -GAF- vs KAFFE & =BroS=

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

karbyskolan1

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: -GAF-
Side 2:
Tribes: =BroS=, KAFFE
Players: Ewdon, Jeb Stuart, JPG89, beemerw10, 3027, vik74

Timeframe: Senaste 3 månaderna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,390
Sida 2: 1,544
Skillnad: 154

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 267
Sida 2: 195
Skillnad: 72

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 7,573,697
Sida 2: 7,072,728
Skillnad: 500,969

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,118,043
Sida 2: 1,590,452
Skillnad: 527,591

chart
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
glöm inte alla som gått över till japp oxå.... dom tappar ju också en del byar ;) och bros stats blir inte mycket bättre utan kaffe :p förmodligen sämre :D
 

DeletedUser

Guest
Bros står i alla fall på sig! detta är ett krigsspel och meningen är att man ska kriga! synd bara att lite motgång får Kaffe att fega ur totalt... det visar bara var stammen och dess ledare står.. det kan kanske till och med GAF hålla med om...

egentligen borde GAF och bros gå ihop mot Kaffe bara för att!
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
haha snälla nån ni går ihop mot oss båda två. Kaffe har rasat ihop och nu kommer vi kanske kommer kunna börja satsa på ere :p Väldigt fint att både kaffe och bros vill sammarbeta med oss och gå ihop mot den andre. Har även sett pm från båda sidor där dom snackar så mycket skit om sin allierad :p

pinsamt
 

DeletedUser

Guest
jasså... ja det är ingenting jag vet någonting om iaf.. synd om det är så för mig veterligen har vi aldrig pratat skit om KAFFE.

men jag står fast vid att jag tycker dom är fega. synd tycker jag.
 

BajarN

Member
Reaktionspoäng
0
Dom kan till skillnad från er spela spelet. Finns 2 spelare hos er som är duktiga atoubish och siddan. Ingen annan kan nånting, jätte svårt att deffa bort adels tåg när rensen 10 k spjut i sig :p eller? nja inte så svårt... :thinking:
 

DeletedUser

Guest
Dom kan till skillnad från er spela spelet. Finns 2 spelare hos er som är duktiga atoubish och siddan. Ingen annan kan nånting, jätte svårt att deffa bort adels tåg när rensen 10 k spjut i sig :p eller? nja inte så svårt... :thinking:

Tack BajarN.

Måste påpeka att Atoubish är grym.
Tyvärr var jag tvungen att sluta spela då jag fick problem med en gammal blödning efter olyckan(legat mkt på sjukhuset), så jag har inte haft tillgång till dator förrän nu :(

Min bror avslutade kontot, men han glömde att meddela mina medlemmar att jag inte var tillgänglig.

Ferret the queen, BajarN, Atoubish, och Fetglenn är dom jag anser ha mkt skill när dom vill.
 

DeletedUser

Guest
Tack BajarN.

Måste påpeka att Atoubish är grym.
Tyvärr var jag tvungen att sluta spela då jag fick problem med en gammal blödning efter olyckan(legat mkt på sjukhuset), så jag har inte haft tillgång till dator förrän nu :(

Min bror avslutade kontot, men han glömde att meddela mina medlemmar att jag inte var tillgänglig.

Ferret the queen, BajarN, Atoubish, och Fetglenn är dom jag anser ha mkt skill när dom vill.

Fan vad skönt det är att se dig här igen! När du aldrig loggade in trodde jag att nåt hade hänt! Skön att se att du är tillbaka iaf nu! :)

Om du ska fortsätta spela får du gärna meddela mig :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Jah, why nööt :)

Side 1:
Tribes: -GAF-
Side 2:
Tribes: KAFFE

Timeframe: Förra månaden

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,387
Sida 2: 467
Skillnad: 920

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 369
Sida 2: 120
Skillnad: 249

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 11,255,422
Sida 2: 2,646,857
Skillnad: 8,608,565

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,133,090
Sida 2: 1,011,105
Skillnad: 2,121,985

chart




Bros stammen finns ju inte längre så det gick inte att lägga till. Och jag orkar inte ta alla spelare var för sig, någon som orkar?

Men jag snodde lite från ingame stamkrig ;)



-GAF-

Byar tagna: 351

Poängökning: 2896728

OBA: 21996577

OBF: 12364276


=BROS=

Byar tagna: 122

Poängökning: 1016782

OBA: 8030419

OBF: 31316060


Skillnad

Byar tagna: 229 (Till -GAF-:s fördel)

Poängökning: 1879946 (-GAF- Ökade mer)

OBA: 13966158 (-GAF- hade mer)

OBF: 18951784 (=BROS= hade mer)
 

DeletedUser

Guest
Fan vad skönt det är att se dig här igen! När du aldrig loggade in trodde jag att nåt hade hänt! Skön att se att du är tillbaka iaf nu! :)

Om du ska fortsätta spela får du gärna meddela mig :)


Absolut. Vet inte om jag kommer spela på ett tag, har mkt framöver.
Bara skriva till min mail om det skulle vara något.

Skriver ett pm till dig.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp