Stammar Top 25

DeletedUser

Guest
Föregå med gott exempel Humpepro och gör en rating så kanske fler hakar på :) Roligt initiativ som säkerligen glädjer stammarna 11-25 men tror tyvärr att man har ganska dålig koll på just de stammarna så att det kommer bli en hel del mellanrum. Men som sagt, testa själv och se hur långt det kommer :)
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Kommer de inte en ranking snart så är det lika bra att stänga och ta bort tråden.
Pia
 

Humpepro85

Member
Reaktionspoäng
0
Ok, ska försöka skriva lite kort om alla stammer i top 25! förlåt till er stammar som jag kanske inte skriver på! (brist på information sorry)

1. OnC: Har hört att ni är mycket duktiga spelare känner igen någon/några av er från tidigare världar tror att ni har stor chans att vinna denna värld!
2. DEA: Samma som OnC Hört att ni är väldigt många duktiga spelare ! känner igen många faktiskt i denna stam. Tror faktiskt att det kan bli Ni och OnC som kan göra upp om vinsten till denna värld!
3. SuSa: Känner tyvärr inte igen så många faktiskt.. kanske för att många av er har bytt nick? jag vet ej men ni ser jävligt bra ut och kanske kan komma in i kampen om att vinna denna värld!
4. NEKO: Dom har Värld 28'as bästa spelare men tyvärr så kan inte en spelare göra hela jobbet! tar nästan bara över barbarbyar nuförtiden?
5. SusSa: Antar att ni är Systerstam till Susa.
6. DAs: Systerstam till DEA inget att säga.
7. Stam2: Har hört att ni är Premades! jävlar vad kul! aldrig testat med en premade stam någon gång låer jävligt kul! men ni ligger jävligt bra till och jag tror på er grabbar ! kötta nu!
8. TCO: Ni ökar mycket i poäng snabbt! har inte haft så mycket koll på er.. men tycker om er logga och tycker om namnet jävligt mycket! :D
9. MHT: Er har jag där emot lite koll på ! mycket stark allians har ni. Ni vet själva :p många bra spelare och mycket poäng! tycker eran logga är lite konstig med endå rätt häftig på samma gång ! Mycket Härligt gäng ;)
10. TULL: Inte så mycket information om er .. tycker allt med er är lite weird..
11. Pink: Asså! älskar bara er bild så fruktansvärt mycket ! så jävla bra ! Ni har väl mycket poäng ! känner inte igen ngn av er dock..
12. CW: Ingen information om er... men rätt häftig stam iaf.
13. Idol: 2 pers.. inte stabilt men ni har Hallström så ni kanske kan komma långt ! :p
14. BoB: Cool stam, Tvek på att ni kommer komma så långt men tror att ni kan hålla er vid liv ett jävla tag iaf!
15. GNB: Älskar namnet! men känner inte igen någon "bekantskap" :p
16. *GH*: Känner faktiskt igen namnet ifrån Värld 1 ! men tror inte att det finns gamla medlemmar kvar ifrån den antar jag :/ ligger inte så bra på kartan kanske?
17. VVZ: Ligger sådär till.. mycket nära storstammarna men ni alla ligger tätt så jag tror att ni kommer hålla tillbaka länge !
18. FXO: Ligger lite överallt, kan kanske inte assistera varandra som man kanske vill men ni har tagit mycket stryk men ni står kvar än! kanske kan hålla emot lite till?
19. MOF: Min egen stam.
20. ALC: Har inte sett er, måste vara en rätt ny stam? men ni går snabbt upp i poäng vet inte hur ni ligger riktigt kartmässigt (Ingen Premium längre!)
21. -BoB-: Systerstam till BoB.
22. CWC: Systerstam till CW
23. GG: Förlorat fruktansvärt mycket poäng. Inte lätt att kriga mot NEKO.. Kommer inte finnas snart .. :/
24. KISS: Vet ingenting om.. ganska ny för har inte sett er..
25. AINA: Inga Kommentarer. (25'e platsen byter väldigt ofta! sorry AINA!)

Sådär!
 
Senast ändrad:
Topp