-ST4- - Älskar flyktingar?

DeletedUser

Guest
Ahh jo det har du rätt i. Men så är inte fallet just nu måste jag säga.

Kan ta ett exempel då; Vi kan säga att vissa tyska soldater inte ville kriga inte heller dö och flyr över till Ryssland och Ryssland tar emot tyskarna med öppna händer för de kanske ser en möjlighet att ta sina 4 länder och gå rakt in i Sverige och starta krig.

MYST= Tyskland
ST= Ryssland
SCAN= Sverige

Spekulerar bara vad de kanske har tänkt sig.


Vad kallar man det då? att fly skulle jag säga och kanske en möjlighet att få fler folk på lilla Sverige som invaderat hela Tyskland tidigare i historien.

Kanske borde tillägga att Sverige(SCAN) hade USA(A.I.E) och England(GK) på sin sida med så Tyskland(MYST) kände sig lite ensamma? vad vet ja:D
 

DeletedUser

Guest
zakhath: jag menar inte masskrig med 300 inkommande varje dag. Jag menar snarare att det är bra om kartan är lite lagom röd för alla så den som känner för det kan expandera. Lagom krig är bäst, spelare som ligger med bara blått tre kartbilder runt sig tröttnar nog fortare än spelare som då och då går ut i krigshandlingar.

Kan tycka det är lite tramsigt att en fajt mellan mindre spelare för att plocka ett par byar av varandra måste utvecklas till hundratals mejl mellan diplomater och så vidare.

För övrigt blev ST4 en kortlivad parentes.
 

DeletedUser

Guest
Du menar att namnet ST4 var en kortlivad parentes?
Är väl så att ST4 ändrade namn till ST3 när ni organiserade om?

Fortfarande samma stam, även om dom byter namn och byter ut lite medlemmar.

Och på tal om rysk strategi, så har ryssarna en lång tradition av operationer på djupet, att kalla det flykt och jämföra det med stambyte i TW är kanske inte så klockrent direkt.
Björnen uppskattar inte att bli väckt, har ett jävla morgon humör. ;)
Dom kanske drog sig tillbaka ibland, men har alltid varit beredda att offra precis allt för att ha död på sina angripare. Flykt... skitsnack.
Läs något av Ilya Ehrenburg för att förstå mentaliteten. ;)
 

DeletedUser

Guest
ärligt talat Ghro så ligger jag så långt söderut och är inte i nån ledningsroll så du har nog bättre koll än mig på ST3/ST4 och alla andra turer.
 

DeletedUser

Guest
Måste i och för sig säga att jag blir något förvirrad själv. Kan hitta allt på twstats dock, om man orkar gräva. ;)
 
Topp