Stäng ner världen

DeletedUser

Guest
Hej.

Detta är till supporten. Vi i SCAM ber er att stänga världen med tanke på att det inte finns någon utmaning alls.

Så snälla. Stäng ner världen och fixa en restart istället.
 

DeletedUser

Guest
Håller med föregående två talare...stäng ner och starta om men kör en kampanj för att ragga fler spelare innan ni startar igen
 

DeletedUser

Guest
Kan inte typ alla top 10 stammar på varje värld fixa allians eller 1 och 2 skaffar 5 st var sedan blir det ett världskrig och de som vinner , ja de vinner. Detta skulle vara ballt
 

DeletedUser

Guest
Kan inte typ alla top 10 stammar på varje värld fixa allians eller 1 och 2 skaffar 5 st var sedan blir det ett världskrig och de som vinner , ja de vinner. Detta skulle vara ballt

Ja, super!!!!(inte)
Alla går ihop och gangar, blir en ny classic 10 dårå.
 

DeletedUser

Guest
Vi kollar på vad vi kan göra, mest så ni är medvetna om att vi inte ignorerar er.
 

DeletedUser

Guest
Vill bara påpeka att vi har lagt upp en omröstning ingame med olika alternativ, kolla upp den :)
 

DeletedUser

Guest
Med mindre än ett dygn kvar på omröstningen, ser det ganska tydligt ut vad ni spelare föredrar. Alla som missat rösta, passa på att göra det!
 

DeletedUser

Guest
man kanske kan som supporter till det här spelet fundera på följande.

1. Hur kom det sig att SCAM fick 500k när näst största stam fick 50k?

2. Scam var otroligt aktiva måste jag säga, vilket jätte bra gäng det måste vara otroligt vilken kross, jag är nästan imponerad utav övreiga stammars inaktivitet....som vanligt på .se

3. Var har SL varit?tja inte vet jag hur de tänker men något måste uppenbarligen göras.....
 

Tussen

Member
Reaktionspoäng
9
rågan är därför vad ni spelare önskar;
1. Servern ska fortsätta som utsatt till den 19:e december.
2. Servern stängs, och startar om inom en vecka – alltså en HP 12.5.
3. Serverns stängs, och en annan konfiguration av HP 13 startas inom en månad.
 
Topp