Ställ dina frågor här!

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har en fråga:
Om jag ställer en fråga här kommer någon svara på den frågan då? :confused:
 

DeletedUser

Guest
Nej ingen kommer göra det! hmm.... svara inte jag nyss på din fråga :thinking: Nejdå! Ingen kommer svara
 

DeletedUser

Guest
Nu är det så att en i min stam säger att barbyan byarna växer fotrare om man farmar dom. Min fråga är stämmer detta?:)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Varför ska man helst inte adla barbs?:thinking:("Riktig" fråga denna gång.)

1. Dålig stats, nybörjar stil så man lär inte få någon respekt.

2. Byarna är oftast små och dåligt uppbyggda.

3. Att slå ut motståndare och expandera än lika viktigt, för att kombinera detta adlar du dina motståndare;)

4. Stora spelarbyar har oftast höga nivåer på stall/barrack/verkstad, detta behövs för att du snabbt ska kunna fortsätta en expansion istället för att stanna upp i din utveckling medan du fyller din by igen.

5. Ditt och dina grannars farmscript måste uppdateras, något som kan vara jobbigt att göra varje dag om noobs håller på att adla barbar byar, detta leder alltså till nya säsonger av grannfejden.

6. Ingen gillar spelare som gör detta, det leder till att folk HATAR dig om du fortsätter.

OSV..

Mvh
Crille
 

DeletedUser

Guest
1. Dålig stats, nybörjar stil så man lär inte få någon respekt.

2. Byarna är oftast små och dåligt uppbyggda.

3. Att slå ut motståndare och expandera än lika viktigt, för att kombinera detta adlar du dina motståndare;)

4. Stora spelarbyar har oftast höga nivåer på stall/barrack/verkstad, detta behövs för att du snabbt ska kunna fortsätta en expansion istället för att stanna upp i din utveckling medan du fyller din by igen.

5. Ditt och dina grannars farmscript måste uppdateras, något som kan vara jobbigt att göra varje dag om noobs håller på att adla barbar byar, detta leder alltså till nya säsonger av grannfejden.

6. Ingen gillar spelare som gör detta, det leder till att folk HATAR dig om du fortsätter.

OSV..

Mvh
Crille

Det tyckte jag var en väldigt bra sammanfattning.
 

viikstroem

Member
Reaktionspoäng
0
Har en frâga om kyrkan, är det sâ att även offensiva trupper pâverkas av den? Eller är det bara i försvar kyrkan gör nytta?
Aldrig riktigt fattat det, hittar inget svar nâgonstans heller.
 

DeletedUser

Guest
om mina trupper är iväg ifrån staden och min samlingsplats blir nerkattad kommer dom tillbaka samma tid ändå?
 

DeletedUser

Guest
Har en frâga om kyrkan, är det sâ att även offensiva trupper pâverkas av den? Eller är det bara i försvar kyrkan gör nytta?
Aldrig riktigt fattat det, hittar inget svar nâgonstans heller.

Gäller även offtrupper. Man kan väl säga att det är viktigare att offbyar ligger inom kyrkan än deffbyar eftersom det i försvar bara är just den byn som blir attackerad som måste ligga inom kyrkradien. Om du har assisterande trupper från andra byar som inte ligger inom kyrkan får de ändå kyrkbonusen i byn som de assisterar.

om mina trupper är iväg ifrån staden och min samlingsplats blir nerkattad kommer dom tillbaka samma tid ändå?

Trupperna kommer tillbaka som vanligt, men vanligtvis hinner man bygga upp samlingsplatsen igen innan de kommer tillbaka också. Tar ju bara strax över 4 minuter.
 

DeletedUser

Guest
Hur stort område strecket sig kyrkan vid nivå3 ? 25 # 25 ? eller hur stort
 
Topp