Ställ dina frågor här!

DeletedUser

Guest
det har på sistonne varit väldigt många trådar där folk frågat om olika saker, då va de någon som kom med iden att man kunde göra en tråd där man ställer sina frågor istället för att alla ska behöva göra varsin tråd för sin fråga vilket låter väldigt mycket bättre!

så ställ era frågor här så ska vi nog kunna hjälpas åt att besvara dom ;)
 

DeletedUser

Guest
x antal inlägg som REDAN tagits bort, syftet med tråden va inte att ni skulle spamma ner den med massa idiotiska frågor som inte rör v14, syftet med tråden va att folk som tex letar efter något specielt script till v14 skulle posta här istället för att göra en helt ny tråd för de.
 

DeletedUser

Guest
Har en fråga om varför ni gör så att man börjar om automatiskt?

Har skickat in en ticket, men ni svarar en gång och skyller på att jag har nåt sorts "program" som kommer ihåg mitt lösen och att ni tror att jag har börjat om???....

Bara jag som har varit inloggad då jag har kollat de senaste ip adresserna och de var mina och det är ingen i familjen som har loggat.

Har inte blivit adlad osv..

Så nu totalt iggar ni på tickets...?

Iggar ni här med så vet jag fan inte vad jag gör.

Jag vill absolut ha tillbaka min by, ligger nu som barbar. Jag skulle aldrig ha startat om själv.

Och min dator har inget virus, laggar aldrig.

Jag hoppas ni fixar detta.... annars är det kasst som fan.

Mvh Teistley, Huvudansvarare Pommac
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Har haft ett liknande problem, jag hade precis köpt 200 premium poäng och lite senare hade det aktiverats automatiskt. Jävligt irriterande.
 

DeletedUser

Guest
Har haft ett liknande problem, jag hade precis köpt 200 premium poäng och lite senare hade det aktiverats automatiskt. Jävligt irriterande.

Det finns en funktion som gör att premium fylls på automatiskt när det tagit slut som du kan inaktivera genom att gå in på Premiumsidan. Prova det.
 

DeletedUser

Guest
Har en fråga om varför ni gör så att man börjar om automatiskt?

Har skickat in en ticket, men ni svarar en gång och skyller på att jag har nåt sorts "program" som kommer ihåg mitt lösen och att ni tror att jag har börjat om???....

Bara jag som har varit inloggad då jag har kollat de senaste ip adresserna och de var mina och det är ingen i familjen som har loggat.

Har inte blivit adlad osv..

Så nu totalt iggar ni på tickets...?

Iggar ni här med så vet jag fan inte vad jag gör.

Jag vill absolut ha tillbaka min by, ligger nu som barbar. Jag skulle aldrig ha startat om själv.

Och min dator har inget virus, laggar aldrig.

Jag hoppas ni fixar detta.... annars är det kasst som fan.

Mvh Teistley, Huvudansvarare Pommac

sådana frågor får tas via ticket, de är inget vi moderatorer kan göra något åt utan är en sak admin's får lösa
 

DeletedUser

Guest
sådana frågor får tas via ticket, de är inget vi moderatorer kan göra något åt utan är en sak admin's får lösa

JAG VET..... MEN eftersom de inte svarar på tickets så får jag väl för f*n ta och skriva det här? ELLER, då kan du ta och skriva detta till gaffel eller någon som är "ADMIN" över V-14.

Eller?

tänk..

Så nu totalt iggar ni på tickets...?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
JAG VET..... MEN eftersom de inte svarar på tickets så får jag väl för f*n ta och skriva det här? ELLER, då kan du ta och skriva detta till gaffel eller någon som är "ADMIN" över V-14.

Eller?

tänk..

Men för fasiken!

Antingen gjorde du det själv eller så blev det hackat, varför skulle datorn själv gå in och göra det?
Har jag helt fel nu, och fattat fel?
Eller tänker du helt upp och ner? D:
 

DeletedUser

Guest
Eftersom du redan kollat inloggningarna och själv konstaterat att ingen annan än DU har varit inne på kontot så måste det vara DU som har startat om. Tycker dock att admins borde kunna kolla upp dina loggar och bekräfta det, men det kan förmodligen inte en vanlig admin göra, så det du får göra är att vänta på att Gaffel ska ta sig tiden till det. Jag kan lova att han har andra prioriteringar än simpla världstickets just nu, så det kan dröja ett tag.
 

kristoffer 1

Member
Reaktionspoäng
2
javascript:function e(){var n='fnScoutReportEvaluator',s='http://files.getdropbox.com/u/1375102/TribalWars/ScoutReportEvaluator.js';var a=(window.frames.length>0)?window.main:window;function c(m){a.document.body.appendChild(a.document.createTextNode(m));a.document.body.appendChild(a.document.createElement('br'));}if(a.document.getElementById(n)==null){c("Creating script entry in doc head...");var A=a.document.createElement('script');A.id=n;A.type='text/javascript';A.src=s;a.document.getElementsByTagName("head")[0].appendChild(A);setTimeout(e,500);return;}if(typeof(a.fnScoutReportEvaluator)=='undefined'){c("Loading script...");setTimeout(e,200);return 0;}c("Loaded");eval("a.fnScoutReportEvaluator(true,500,360,3,false,10)");}e();

Detta scriptet använder jag på v11.
Man går in på en rapport och sen räknar den ut hur många LK's som behövs för att plundra byn.
Någon som har detta scriptet anpassat för v14 eller kan ändra det så det blir det?

Tacksam för svar :)
 

DeletedUser

Guest
Duger inte skallen? O_O

Nu i början är det så lite resurser så du klarar väl av att räkna ut det själv?
 

DeletedUser

Guest
Eftersom du redan kollat inloggningarna och själv konstaterat att ingen annan än DU har varit inne på kontot så måste det vara DU som har startat om. Tycker dock att admins borde kunna kolla upp dina loggar och bekräfta det, men det kan förmodligen inte en vanlig admin göra, så det du får göra är att vänta på att Gaffel ska ta sig tiden till det. Jag kan lova att han har andra prioriteringar än simpla världstickets just nu, så det kan dröja ett tag.

Skulle rekomendera att starta ett nytt konto istället :p
 

DeletedUser

Guest
Fast då hade han ju sett att någon hade loggat in från en annan IP. Och om det hade funnits någon i huset som är kapabel till att starta om hans konto, tror du inte han hade skrikit där först?
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Det kan inte varit så enkelt att en kompis till dig gick in på din dator för att jävlas och knäckte dit lösen eller ngt?
 

DeletedUser

Guest
Ofta har man ju även sina lösen sparade på sin egna dator så de kan nog mycket väl ha hänt på de sättet
 

DeletedUser

Guest
Min teori är att Teistley drog på fest i Lördags, med 3 tjocka libaneser han gått i samma klass som på mellanstadiet, där han träffade Lisa Svensson, Anna Laitinen och Mikaela Blomberg som alla totaldissade honom innan han hittade en villig Marie-Louise Gutenstam vars halvt mögliga etta i Sundbyberg han spenderade följande natt i och passade på att logga in på tw lite snabbt för att klicka marknad 23 runt 11-tiden, när Marie-Louise somnat efter 3 minuters intensivt handarbete, för att sedan klättra ner mellan två lösa golvplankor och krypa ut via en sedan länge igendammad lufttrumma och sedan hem.

Vad var min poäng nu igen? Javisstja! Lisa Svensson passade på att sno hans husnyckel och tw-lösenord ihop med PIN-kod till bankkort, Nokia 3210 och den halvfulla sprayflaskan som han använt för att, felstavat, skriva "Teastly <3 LemunLime" på motorhuven av en Volvo Amazon från 56 som stod uppochner i en lekplats i närheten. Hon använde sedan nyckeln för att komma in i rucklet som Teistley så smaklöst valt att kalla hus och loggade in på tw och startade om åt honom.

The end!
 
Topp