Sprit + WOS inte längre =sant.

DeletedUser

Guest
Nu har vi nått ett annat lågvattenmärke här inne än det ni diskuterar. MITT lågvattenmärke. Höj nivån eller hänglåset kommer fram. Rätt eller fel kan ni gärna diskutera men lägg ner bajsspråket.

//Humble

Hockeydomare --> Forumsmoderatorer --> Narcisster? ME ME ME!
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
De som var tillräckligt bra och som hjälpte till mest fick en invite, så jag vet inte vad det klagas på.

Hade ni skött er bättre hade ni också kommit med i slutet, så ni som inte kom med har bara er själva att skylla.

Rolig ledning WoS har iaf, hade kanske man ska säga hehe.

*Sorry, ni alla som hängt med sen början men inte riktigt lyckats nu i slutet, nu blir de avlivning för er, MEN vi vill tacka er för den fina tiden, för de exemplariska arbetet ni utfört i WoS, Men härmed är ni nu fria att adlas av Sprit och era F.D kollegor! Tack o hej!*

You gotta love it :)

Go WoS, söker ni medlemmar till v15 eller? hur blir de då hehe.
 

DeletedUser

Guest
ja vissa är ju så fega som Eggeh, gör så fula drag att dom kickar folk i "alliansen" för att senare ta ut alliansen

dels andra orsaker från andra världar mellan mig och eggeh.

Haha måste fan få lägga mig i skiten här! Haha ni är ju fan totalt jävla stört megapatetiska hela bunten:)
Tribalwars är va jag trott ett stratergispel.. :)
BS? ja men för fäääsiken, de hör la till:) dvs.. om nu eggeh som du påstår har utlovat guld o gröna ängar o nysminkade barbaras.. o ni köper det.. va fan då har han lagt ut sina kort på rätt sätt eller hur! Hela jävla v9 har blivit ägda av sprit sen v9 starta mer eller mindre.. får fan ägna en tanke te DSA också:) men övrigt.. så var god att förklara vad som är fula drag tack..

det är en del av spelet jävla rötägg:)

sen andra världar kan du hålla ifrån v9... så går de när man tappar tvålen:)

tack o hej svejs
 

DeletedUser

Guest
Det fanns två tillfällen när SPRIT var hotade. 1. Tistel 2. När EDT var som störst då var det inte mkt som skilde parterna åt.
 

DeletedUser

Guest
Det fanns två tillfällen när SPRIT var hotade. 1. Tistel 2. När EDT var som störst då var det inte mkt som skilde parterna åt.

När EDT var som störst så hade B-B gått med dessa. Tack vare B-B så trycktes Sprit på. Det var skoj det ;)
 

DeletedUser

Guest
Det fanns två tillfällen när SPRIT var hotade. 1. Tistel 2. När EDT var som störst då var det inte mkt som skilde parterna åt.

Menar du på fullaste allvar att vi var hotade av Tistel? Har inget minne av att ni sågs som ett hot på något sätt. Men jag kan ha fel där.
Däremot så hade EDT med de fyra understammarna en jävligt bra chans, som de inte tog.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Har vart bannad, men vill klargöra en del saker.

Alive är arg på mig för något som hände på v4, för typ 2 år sen. Han säger att jag blev jätterädd för Alive och hans stam och sökte fred hos dom. Nu har han förvisso fel (vilket jag har förklarat at length, i vårt interna forum), men jag ville förklara varför han är så ledsen. På v9 blev han backstabbad för att han inte höll måttet. Ingen i WoS hade något att backstabba snubben heller, så jag vet inte varför dom är så bra vänner nu :)

Vi ville inte ta in alla i WoS av en enkel anledning. Alla har inte gjort sig förtjänta av att vinna. Det är inte bara min åsikt, det är Sprits ledningsbeslut. Dessutom verkar konsensus i stammen vara att man inte ska få adla barbs i år och dag och sen merga sig till en vinst. Vissa i WoS har vart guld att ha att göra med och de har belönats genom att få vara med och vinna världen.

Vidare, så har inte jag eller någon annan i Sprit lovat någon plats i Sprit. Det finns heller ingen som kan ta fram logg på det, vilket måste innebära att det har skett ett missförstånd. Shit happens. Det är ett spel, kom ihåg det. Vill även passa på att ge respekt till jimmy33 som förstår att detta är ett spel och sköter sig som en vuxen människa. Nästan så att jag ångrar att vi inte plockade in dig, för du är rätt fin vill jag lova. Puss.

För övrigt har Sprit vart i trubbel ordentligt en gång och det var när alla spelarna samlades i EDT-familjen. Jag fick KÖa som en legend och då tappades det också byar in teh hundreds.

God aftn.
 

DeletedUser

Guest
Har vart bannad, men vill klargöra en del saker.

Alive är arg på mig för något som hände på v4, för typ 2 år sen. Han säger att jag blev jätterädd för Alive och hans stam och sökte fred hos dom. Nu har han förvisso fel (vilket jag har förklarat at length, i vårt interna forum), men jag ville förklara varför han är så ledsen. På v9 blev han backstabbad för att han inte höll måttet. Ingen i WoS hade något att backstabba snubben heller, så jag vet inte varför dom är så bra vänner nu :)

Vi ville inte ta in alla i WoS av en enkel anledning. Alla har inte gjort sig förtjänta av att vinna. Det är inte bara min åsikt, det är Sprits ledningsbeslut. Dessutom verkar konsensus i stammen vara att man inte ska få adla barbs i år och dag och sen merga sig till en vinst. Vissa i WoS har vart guld att ha att göra med och de har belönats genom att få vara med och vinna världen.

Vidare, så har inte jag eller någon annan i Sprit lovat någon plats i Sprit. Det finns heller ingen som kan ta fram logg på det, vilket måste innebära att det har skett ett missförstånd. Shit happens. Det är ett spel, kom ihåg det. Vill även passa på att ge respekt till jimmy33 som förstår att detta är ett spel och sköter sig som en vuxen människa. Nästan så att jag ångrar att vi inte plockade in dig, för du är rätt fin vill jag lova. Puss.

För övrigt har Sprit vart i trubbel ordentligt en gång och det var när alla spelarna samlades i EDT-familjen. Jag fick KÖa som en legend och då tappades det också byar in teh hundreds.

God aftn.

Håller med vi hade ett bra tag där vi tog X antal byar men ja ja vi blev besegrade.

Creedzz till en bra kommentar av ledaren för missbrukare av Sprit <3 hehe
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Har vart bannad, men vill klargöra en del saker.

Alive är arg på mig för något som hände på v4, för typ 2 år sen. Han säger att jag blev jätterädd för Alive och hans stam och sökte fred hos dom. Nu har han förvisso fel (vilket jag har förklarat at length, i vårt interna forum), men jag ville förklara varför han är så ledsen. På v9 blev han backstabbad för att han inte höll måttet. Ingen i WoS hade något att backstabba snubben heller, så jag vet inte varför dom är så bra vänner nu :)

Vi ville inte ta in alla i WoS av en enkel anledning. Alla har inte gjort sig förtjänta av att vinna. Det är inte bara min åsikt, det är Sprits ledningsbeslut. Dessutom verkar konsensus i stammen vara att man inte ska få adla barbs i år och dag och sen merga sig till en vinst. Vissa i WoS har vart guld att ha att göra med och de har belönats genom att få vara med och vinna världen.

Vidare, så har inte jag eller någon annan i Sprit lovat någon plats i Sprit. Det finns heller ingen som kan ta fram logg på det, vilket måste innebära att det har skett ett missförstånd. Shit happens. Det är ett spel, kom ihåg det. Vill även passa på att ge respekt till jimmy33 som förstår att detta är ett spel och sköter sig som en vuxen människa. Nästan så att jag ångrar att vi inte plockade in dig, för du är rätt fin vill jag lova. Puss.

För övrigt har Sprit vart i trubbel ordentligt en gång och det var när alla spelarna samlades i EDT-familjen. Jag fick KÖa som en legend och då tappades det också byar in teh hundreds.

God aftn.


Det fanns faktiskt en gång sprit skulle kunna ha blivit besegrade, när sprits ledning slutade spela och ett kaos uppstod i sprit, då skulle alla ha gått på sprit och då hade nog världen sätt annorlunda ut nu;)
 

DeletedUser

Guest
Hahahaha, snälla förklara vid vilken tidpunkt det var hela Sprits ledning slutade spela samtidigt.

Nä, enda gången Sprit var hotade var när EDT och B-B-lirarna spelade tillsammans. Hade T:V:W och WoS gått på samtidigt hade Sprit inte klarat sig.
 

DeletedUser

Guest
Ja det var de jag menade, Det fanns väl inga som vågade röra en fena mot sprit då det endast sågs från insidan? va?

erm jo EDT var ju i krig mot Sprit dåå

Det var då EDT´s storthetstid började har jag för mig

PBT, EDT och några andra dudez mot Sprit eller det var senare kanske
 

DeletedUser

Guest
Har vart bannad, men vill klargöra en del saker.

Alive är arg på mig för något som hände på v4, för typ 2 år sen. Han säger att jag blev jätterädd för Alive och hans stam och sökte fred hos dom. Nu har han förvisso fel (vilket jag har förklarat at length, i vårt interna forum), men jag ville förklara varför han är så ledsen. På v9 blev han backstabbad för att han inte höll måttet. Ingen i WoS hade något att backstabba snubben heller, så jag vet inte varför dom är så bra vänner nu :)

Vi ville inte ta in alla i WoS av en enkel anledning. Alla har inte gjort sig förtjänta av att vinna. Det är inte bara min åsikt, det är Sprits ledningsbeslut. Dessutom verkar konsensus i stammen vara att man inte ska få adla barbs i år och dag och sen merga sig till en vinst. Vissa i WoS har vart guld att ha att göra med och de har belönats genom att få vara med och vinna världen.

Vidare, så har inte jag eller någon annan i Sprit lovat någon plats i Sprit. Det finns heller ingen som kan ta fram logg på det, vilket måste innebära att det har skett ett missförstånd. Shit happens. Det är ett spel, kom ihåg det. Vill även passa på att ge respekt till jimmy33 som förstår att detta är ett spel och sköter sig som en vuxen människa. Nästan så att jag ångrar att vi inte plockade in dig, för du är rätt fin vill jag lova. Puss.

För övrigt har Sprit vart i trubbel ordentligt en gång och det var när alla spelarna samlades i EDT-familjen. Jag fick KÖa som en legend och då tappades det också byar in teh hundreds.

God aftn.

Japp jimmy33 går inte av för hackor... ME LIKEY!
 

DeletedUser

Guest
Vill även passa på att ge respekt till jimmy33 som förstår att detta är ett spel och sköter sig som en vuxen människa. Nästan så att jag ångrar att vi inte plockade in dig, för du är rätt fin vill jag lova. Puss.

God aftn.

Tack för dem orden, dock pussar jag inte folk som tar mina byar :). Tycker att du också är rätt fin annars.

Vill också passa på att gratulera SPRIT till segern på värld 9

MVH jimmy33
 
Topp