Sprit + WOS inte längre =sant.

DeletedUser

Guest
De sista av oss som var kvar och inväntade lovade inbjudningar har nu blivit totalt backstabbade av Eggeh och hans kumpaner i SPRIT.

WOS tackar för sig och är inte längre en stam (endast en spelare som är inaktiv) samt att alla krig och allianser mm är borta.

Nu är Sprit störst på värld 9 och ohotade av alla.

Tack för oss.

//Tompa

Avslutad stamledare WOS
 

DeletedUser

Guest
Ta fram loggar på när en ledningsmedlem i Sprit lovade er en plats, tack.
 

DeletedUser

Guest
Oväntat WoS ??

Du vet hur äckel eggeh är eller hur ?

Alla dumma jävlar förutom EDT/ AMOX har slickat röv på eggeh.

Sprit har backstabbat dom flesta stammar och där står ni som idioter och bara väntar på att få slicka mest röv ?

hahahha så jälva rätt .

Så gåre när man slickar röv hare bra ge mig gärna extra straffp0äng.. :D:D:D:D

Snälla låt inlägget vara kvar :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Ingen backstab...

Oväntat WoS ??

Du vet hur äckel eggeh är eller hur ?

Alla dumma jävlar förutom EDT/ AMOX har slickat röv på eggeh.

Sprit har backstabbat dom flesta stammar och där står ni som idioter och bara väntar på att få slicka mest röv ?

hahahha så jälva rätt .

Så gåre när man slickar röv hare bra ge mig gärna extra straffp0äng.. :D:D:D:D

Snälla låt inlägget vara kvar :awsm:

Ingen backstab här inte. Det har hela tiden varit klart att alla i WoS inte skulle få vara med att dela segern. Sedan har vi som flyttat över från WoS till Sprit haft en diskussion om vilka som skulle få flytta över. Där kan det ha funnits olika åsikter från gamla sprit och oss nyinflyttade.

Visst kan vissa känna att dom har blivit stuckna i ryggen men allt bygger på fakta IMO. Sen kan man känna för spelare som man samarbetat med tidigare men sånt är livet.

Fast egg är eckligt om man int stäker dom tvo gonger...

/Q
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Så sant.. och till alla barn som gråter just nu.. om man spelar som en sopa, adlar 7 byar per månad varav mer än hälften är barbs, dvs inte bidragit ett skit, varför förvånad att det blitt som det blitt? Häjdo
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Oväntat WoS ??

Du vet hur äckel eggeh är eller hur ?

Alla dumma jävlar förutom EDT/ AMOX har slickat röv på eggeh.

Sprit har backstabbat dom flesta stammar och där står ni som idioter och bara väntar på att få slicka mest röv ?

hahahha så jälva rätt .

Så gåre när man slickar röv hare bra ge mig gärna extra straffp0äng.. :D:D:D:D

Snälla låt inlägget vara kvar :awsm:

Gå fram med ditt originalnick istället för att gömma dig bakom fejknick. Själv tycker jag att eggeh är jävligt snygg fast än ja bara har sett hans hand.
 

DeletedUser

Guest
Ingen backstab här inte. Det har hela tiden varit klart att alla i WoS inte skulle få vara med att dela segern. Sedan har vi som flyttat över från WoS till Sprit haft en diskussion om vilka som skulle få flytta över. Där kan det ha funnits olika åsikter från gamla sprit och oss nyinflyttade.

Visst kan vissa känna att dom har blivit stuckna i ryggen men allt bygger på fakta IMO. Sen kan man känna för spelare som man samarbetat med tidigare men sånt är livet.

Fast egg är eckligt om man int stäker dom tvo gonger...

/Q

Nu får du ge dig Qola...

Det fanns en klar överenskommelse om att när AA var borta skulle vi som var behjälpliga med det få en inbjudan, allt annat är skitsnack.

Och att kalla mig barbadlare är lögn.

Dessutom fanns det en överenskommelse om att de få som inte skulle få inbjudan från WOS till SPRIT skulle vara fredade, detta va ett avtal mellan WOS och SPRIT som tack för samarbetet under V9.

Men Nu vet vi vad sådana löften är värda, inte ett skit helt enkelt.

Nä, sista gången jag kommer vara i närheten av att lita på någon oavsett stam, allierad, eller vad fan som helst.

Trist är vad det är, att man inte kan avsluta på ett bra sätt utan att backstabba på det sätt som nu skedde.

//T
 

Wwhjip

Member
Reaktionspoäng
0
Nu får du ge dig Qola...

Det fanns en klar överenskommelse om att när AA var borta skulle vi som var behjälpliga med det få en inbjudan, allt annat är skitsnack.

Och att kalla mig barbadlare är lögn.

Dessutom fanns det en överenskommelse om att de få som inte skulle få inbjudan från WOS till SPRIT skulle vara fredade, detta va ett avtal mellan WOS och SPRIT som tack för samarbetet under V9.

Men Nu vet vi vad sådana löften är värda, inte ett skit helt enkelt.

Nä, sista gången jag kommer vara i närheten av att lita på någon oavsett stam, allierad, eller vad fan som helst.

Trist är vad det är, att man inte kan avsluta på ett bra sätt utan att backstabba på det sätt som nu skedde.

//T


WoS, skulle ha hjälpt -NG-, när vi gick i krig med sprit, då hade sprit fått större förluster då vi adlade 3 mille från sprit.

EN fråga bara, vad fick er att börja adla AA?

Tråkigt, men sprit vill nog ha några kvar att kötta, och ni tog smällen. Tyvärr, tråkigt som det är.

//W
 

Alivearea

New Member
Reaktionspoäng
0
ja vissa är ju så fega som Eggeh, gör så fula drag att dom kickar folk i "alliansen" för att senare ta ut alliansen

dels andra orsaker från andra världar mellan mig och eggeh.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Men please.

Är du så god trogen så får du fan skylla dig själv. Sen dom som backstabbar, de är väl ändå DIN LEDNING. Inte sprit o eggeh, för deras mål har alltid vart detsamma?

De intressanta är dock, hur många gånger försökte folk inte o förklara, för folk som DU att denna dag var påväg? Lyssnade du? Nä, du gjorde ju inte det. Du tog säkert din lednings ord att "vi alla får en plats" De är alltså, ditt egna fel att du är så blåst.

HAHAHAHA Snälla, nästa gång gör de rätta och sluta innan du ens börjat.
 

DeletedUser

Guest
Tompa, ta gärna fram loggar som visar på löften om en garanterad plats i Sprit från en ledningsmedlem i Sprit.
 

DeletedUser

Guest
De hade säkert i sig för mkt alkohol när de lovade det tompa

Man ska aldrig lita på alkohol missbrukar hehee
 

DeletedUser

Guest
Inte så oväntat måste jag säga... Vi har ju försökt säga det att ni kommer bli backstabbade men ni lyssnade aldrig, eran allians va så bra och stabil och ni skulle aldrig svika sprit och dom skulle aldrig svika er men se så det blev ;)

Fick tydligen en invite till WOS nu också men tänker inte sjunka så lågt att lämna Amox för att gå med våra största fienders gamla allierade som aldrig lyckades se verkligheten förens det va för sent.
 

DeletedUser

Guest
De som var tillräckligt bra och som hjälpte till mest fick en invite, så jag vet inte vad det klagas på.

Hade ni skött er bättre hade ni också kommit med i slutet, så ni som inte kom med har bara er själva att skylla.
 

DeletedUser

Guest
De som var tillräckligt bra och som hjälpte till mest fick en invite, så jag vet inte vad det klagas på.

Hade ni skött er bättre hade ni också kommit med i slutet, så ni som inte kom med har bara er själva att skylla.

This^

Alla dumma jävlar förutom EDT/ AMOX har slickat röv på eggeh.

Eggeh`s röv är ju mumsig så det är ju inte så konstigt att alla försöker slicka lite där :D
 

DeletedUser

Guest
Nu har vi nått ett annat lågvattenmärke här inne än det ni diskuterar. MITT lågvattenmärke. Höj nivån eller hänglåset kommer fram. Rätt eller fel kan ni gärna diskutera men lägg ner bajsspråket.

//Humble
 

DeletedUser

Guest
Nu får du ge dig Qola...

Det fanns en klar överenskommelse om att när AA var borta skulle vi som var behjälpliga med det få en inbjudan, allt annat är skitsnack.

Och att kalla mig barbadlare är lögn.

Dessutom fanns det en överenskommelse om att de få som inte skulle få inbjudan från WOS till SPRIT skulle vara fredade, detta va ett avtal mellan WOS och SPRIT som tack för samarbetet under V9.

Men Nu vet vi vad sådana löften är värda, inte ett skit helt enkelt.

Nä, sista gången jag kommer vara i närheten av att lita på någon oavsett stam, allierad, eller vad fan som helst.

Trist är vad det är, att man inte kan avsluta på ett bra sätt utan att backstabba på det sätt som nu skedde.

//T

Nä det fanns inga löften vare sig om att gå med eller att vara fredade. Därav svävande formuleringar ivarjefall från min sida eftersom jag inte har kunnat lovat något.

MEN det var förhoppningen, sedan har det varit klart att vissa spelare aldrig skulle få vara med i vinsten medans andra var kantboll in eller ut. Jag tjatade på som ledare i WoS om att vi skulle vara aktiva mot våra fiender jag förbjöd BB adling förutom i vissa fall taktiska fall. Och jag försökte se till att vi slutade med internadling mitt under brinnande krig men tyvärr så var det ingen för övrigt i ledningen som såg hotet.

Och det kan du förhoppningsvis se själv i WoS forum. I annat fall kan jag fixa ett extra konto och färgmarkera eller göra en powerpoint av det hela.

Sedan finns det olika grader i helvetet och hur man värderar angående bb adling och internadling m.m. Men Sprits linje är den som är passar mig i smaken.

Och med tanke på att en spelare faktiskt blev medbjuden till Sprit från WoS när krig förklarades visar att när man lyssnat på det som proklamerats så hade man varit med. Kort sagt ingen backstab...

/Q
 

DeletedUser

Guest
Inte så oväntat måste jag säga... Vi har ju försökt säga det att ni kommer bli backstabbade men ni lyssnade aldrig, eran allians va så bra och stabil och ni skulle aldrig svika sprit och dom skulle aldrig svika er men se så det blev ;)

Fick tydligen en invite till WOS nu också men tänker inte sjunka så lågt att lämna Amox för att gå med våra största fienders gamla allierade som aldrig lyckades se verkligheten förens det va för sent.

FAAN vad ni tjatar! :awsm:
 
Topp