Spioner och massor lögner... eller?

DeletedUser

Guest
Problemet är att han inte är med i min stam, utan en av våra allierade... ganska svårt å kontrollera vad dem tar in för nåra.
 

DeletedUser

Guest
va finns de för nått o spionera på i v8 om ja får fråga? :D
 

DeletedUser

Guest
haahahhahhaha kul att det händer "roliga grejer" trots att världen är i princip redan vunnen :D

Det som är ännu roligare är att andra stammar tar detta så på allvar och har inte förstått att spioner har alltid funnits i alla krig och kommer att göra det också


Men det är klart att det är svårt när man tar in vilka som helst i ens stam :rolleyes: Då är det såklart inte så lätt att hålla reda på alla sina medlemmar ^^

Jag hoppas V8 stängs ner snart för den har varit död sedan långt långt tillbaka. Vill folk ha skoj så kan vi starta upp nån slags dokusåpa istället, om någon är nu intresserad? ;)
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
dokusåpa om V8? stäng V8 och sätt massa videokameror så får vi Big Brother!
 

DeletedUser

Guest
Kom precis på en sak :D

Skall vi visa pm från fienden hur dom skriver till oss? vanligtvis hålls en trevlig disskusion men inte nu elr aldrig :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Detsutom när trashcan73 slutade värvades ledare bla Sigmund, Dr Wolf, The Godrix, alla tre spelarna från Mori och de skulle vara "neutrala" i kriget. Sigmund var i alla fall väldigt duktig på att skriva varför han gick över till trash innan kriget började. MEN Sigmund skrev att skulle försöka få TRASH att se bättre på Mori, allså att stärka banden mellan stammarna. Men nu har det ju gott några dagar och sigmund har ju inte "stärkt" banden mellan stammarna, jag skulle mer säga tvärtom, MYCKET sämre.

Sigmund, det var du som skrev att du skulle bättra banden mellan Mori och WTRASH, fast det kanske var en annan Sigmund som satt och skrev bakom dator skärmen. Varför lämnade du igentligen Mori när din bror trashcan73 slutade, det var ju allt han som ville ha dig i före detta UrbanT?
Verkligheten, verkar inte stämma med vad du skriver... Innan du gick över skrev du PM till alla Mori spelarna som poblicerats lite här och var. Det gjorde ju så ont att lämna Mori, I ditt PM skrev du 6 olika anledningar varför du gick över till WTRASH:

Jag funderar fortfarande på det, men om man lägger in alla fakta:
1. Jag har många gånger tackat nej till att joina dem eftersom jag trivs så bra i den här stammen.

2.Jag har just nu inte tid att spela så mycket så jag skulle inte ha tid att vara med i ett krig, så jag får helt enkelt välja mellan att bli adlad eller joina Trash.

3. Jag kommer antagligen inte starta något nytt konto i en annan värld eftersom det här spelet tar för mycket tid, så det är v8 eller ingen värld som gäller för mig.

4. Det vore väldigt roligt att prova på och vara med och spela med de största innan världen stänger.

5. Det skulle vara intressant och se vad det är för vinst som TW har utlovat för stammen som stänger en värld...

6. om jag går över så kanske jag kan påverka dem inifrån och ev. förstärka banden mellan Trash och Mori.

Notera de fetstillade anledningarna, varför lämna en stamm du själv byggt upp och gjorde ont att lämna för att se vad som händer när man går med de stora för att se vad som händer med de som "vinner". Det kan man ju säkert se vad som händer om man fortfarande är i sin ursprungliga stam?

Jag har detsutom läst att du Sigmund vägrar säga vad som hänt med "stärka banden" mellan Mori och WTRASH?

____________________________________________________


Om allt detta stämmer tar nog detta rekord i mest fegaste spelstilarna i svenska TribalWars någonsin. Fast just det detta är ju bara ett spel.

Men orka...

okej, eftersom jag blev påhoppad här så får jag väl svara:

1. Stärka banden grejen sket sig kungligt... Då flera WTrash spelare har mori som närmaste byar och vill man stänga världen så...

2. Jag håller mig fortfarande neutral även om jag har fått skit för det från bägge stammarna! Men jag har bestämt mig för att skita i vad andra tycker och gör det som känns bäst för mig!!!

3. Jag spelar inte enbart det här spelet med min bror, utan jag har faktiskt andra vänner som frågat när jag tänkte komma över...

4. ja, jag tycker faktiskt att de är kul att prova på att spela med de stora spelarna och slippa hjälpa alla nya spelare med rens, adel och att förklara hur bb-koder fungerar, vilket jag har fått gjort sen jag startade Mori, vilket jag tyckte varit roligt, det är kul att hjälpa till, men nu ville jag spela spelet lite mer och inte bara sitta och svara på pm och inlägg i forumet.

5. Du ska inte tro allt du får höra, jag har aldrig vägrat berätta vad som hänt med "stärka banden" mellan Mori och WTRASH? (se punkt 1.)

6. Sen är det spännande att du lägger ut text här som bara var menad till medlemmarna i Mori! Du är tydligen den största spionen....

7. Sen tycker jag att om du har något du vill säga mig så skicka ett pm direkt till mig istället för att hänga ut mig i forumet, Din JÄ*LA FEGIS!
Till supporten: Ursäkta mitt ordval, men det kändes befogat...
 

DeletedUser

Guest
Vem du nu är Hunterlunter tycker jag du bara en en stor jäkla gnällkärring!!

Hur som helst well spoken Sigmund ;)
 

DeletedUser

Guest
Hunterlunter....

DoubleFacePalm1.jpg
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Men orka...

okej, eftersom jag blev påhoppad här så får jag väl svara:

1. Stärka banden grejen sket sig kungligt... Då flera WTrash spelare har mori som närmaste byar och vill man stänga världen så...

2. Jag håller mig fortfarande neutral även om jag har fått skit för det från bägge stammarna! Men jag har bestämt mig för att skita i vad andra tycker och gör det som känns bäst för mig!!!

3. Jag spelar inte enbart det här spelet med min bror, utan jag har faktiskt andra vänner som frågat när jag tänkte komma över...

4. ja, jag tycker faktiskt att de är kul att prova på att spela med de stora spelarna och slippa hjälpa alla nya spelare med rens, adel och att förklara hur bb-koder fungerar, vilket jag har fått gjort sen jag startade Mori, vilket jag tyckte varit roligt, det är kul att hjälpa till, men nu ville jag spela spelet lite mer och inte bara sitta och svara på pm och inlägg i forumet.

5. Du ska inte tro allt du får höra, jag har aldrig vägrat berätta vad som hänt med "stärka banden" mellan Mori och WTRASH? (se punkt 1.)

6. Sen är det spännande att du lägger ut text här som bara var menad till medlemmarna i Mori! Du är tydligen den största spionen....

7. Sen tycker jag att om du har något du vill säga mig så skicka ett pm direkt till mig istället för att hänga ut mig i forumet, Din JÄ*LA FEGIS!
Till supporten: Ursäkta mitt ordval, men det kändes befogat...

well spoken
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Spioner är omöjligt att komma från. De i Wtrash har många många kontakter och de samtalar säkert ofta.

|
Jag är 100% säker på att det var menat från början att sigmund skulle gå med i urbanT/TRASH/Wtrash grattis du lyckades sigmund, din bror är säkert stolt över dig.jag också hade aldrig kunnat tänka mig att du skulle bli så stor,grattis.
 
Senast ändrad:

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
Spioner är omöjligt att komma från. De i Wtrash har många många kontakter och de samtalar säkert ofta.
Jag är 100% säker på att det var menat från början att sigmund skulle gå med i urbanT/TRASH/Wtrash grattis du lyckades sigmund, din bror är säkert stolt över dig.
Apropå det första jag nämnde...undrar hur många "spioner" de som spelar i Wtrash har i andra världar.

konstigt du nämner andra världar.. för om inte jag minns fel får man ju inte blanda världar??
jag har spelat mot urbanT i andra världar o med folk från -UT- tex på denna värld..

men men..
inte fan har jag varken sagt nått om oss här eller frågat dem där om nått ;)
 

Byhövdingen

Member
Reaktionspoäng
0
Stammen Wtrash finns i fler världar...inte exakt samma spelare men de flesta...jag tror inte jättemånga vet det men lätt att fatta om man vet hur stammen fungerar.
Då de också är väldigt erfarna spelare i stammen har de ju spelat länge, de har alltså samlat på sig många vänner här och där var för sig. Att viss info kommer ut till dem ibland är mycket förstårligt.
 
Topp