Spioner och massor lögner... eller?

DeletedUser

Guest
Spioner, är något som tillhör de som är fega?

Har hört att WTRASH, ja du läste rätt! Att de använder småpoängare som spioner i topp-20 stammarna. Har i alla fall läst det eftersom "spioner" sagt det själva.

Naturligt vis kommer ju WTRASH neka detta lilla "rykte" eftersom de inte vill gå under som "de fega" i tribalwars spelarnas åsikter. Jag själv kan inte bevisa att detta lilla "rykte" stämmer eftersom jag bara läst vad de själva skrivit.

Detsutom när trashcan73 slutade värvades ledare bla Sigmund, Dr Wolf, The Godrix, alla tre spelarna från Mori och de skulle vara "neutrala" i kriget. Sigmund var i alla fall väldigt duktig på att skriva varför han gick över till trash innan kriget började. MEN Sigmund skrev att skulle försöka få TRASH att se bättre på Mori, allså att stärka banden mellan stammarna. Men nu har det ju gott några dagar och sigmund har ju inte "stärkt" banden mellan stammarna, jag skulle mer säga tvärtom, MYCKET sämre.

The Godrix, varför vågar du inte svara dina gammla stammedlemmar på varför du t.ex. deffar Stork och tar bort Mori-medlemmar från vänner listan. Du skrev ju att du inte skulle hjälpa WTRASH i Mori:s forum innan du lämnade dem?


dandruff Idag kl 23:02
Kommer ni att anfalla oss? :/
Deffar du stork btw..


The Godrix Idag kl 23:14
Tyvärr, svarar jag inte på det.

____________________________________________________

bambedeas@trb Idag kl 23:00
varför har du tagit bort mig ur vännlistan :(

The Godrix Idag kl 23:00
Jag vill svara på den frågan..
Men tyvärr gör jag inte det :(

bambedeas@trb Idag kl 23:04
varför

The Godrix Idag kl 23:13
Tyvärr :(

The Godrix Idag kl 23:13
Tar så hårt i hjärtat när jag gör detta.

____________________________________________________

Sigmund, det var du som skrev att du skulle bättra banden mellan Mori och WTRASH, fast det kanske var en annan Sigmund som satt och skrev bakom dator skärmen. Varför lämnade du igentligen Mori när din bror trashcan73 slutade, det var ju allt han som ville ha dig i före detta UrbanT?
Verkligheten, verkar inte stämma med vad du skriver... Innan du gick över skrev du PM till alla Mori spelarna som poblicerats lite här och var. Det gjorde ju så ont att lämna Mori, I ditt PM skrev du 6 olika anledningar varför du gick över till WTRASH:

Jag funderar fortfarande på det, men om man lägger in alla fakta:
1. Jag har många gånger tackat nej till att joina dem eftersom jag trivs så bra i den här stammen.

2.Jag har just nu inte tid att spela så mycket så jag skulle inte ha tid att vara med i ett krig, så jag får helt enkelt välja mellan att bli adlad eller joina Trash.

3. Jag kommer antagligen inte starta något nytt konto i en annan värld eftersom det här spelet tar för mycket tid, så det är v8 eller ingen värld som gäller för mig.

4. Det vore väldigt roligt att prova på och vara med och spela med de största innan världen stänger.

5. Det skulle vara intressant och se vad det är för vinst som TW har utlovat för stammen som stänger en värld...

6. om jag går över så kanske jag kan påverka dem inifrån och ev. förstärka banden mellan Trash och Mori.

Notera de fetstillade anledningarna, varför lämna en stamm du själv byggt upp och gjorde ont att lämna för att se vad som händer när man går med de stora för att se vad som händer med de som "vinner". Det kan man ju säkert se vad som händer om man fortfarande är i sin ursprungliga stam?

Jag har detsutom läst att du Sigmund vägrar säga vad som hänt med "stärka banden" mellan Mori och WTRASH?

____________________________________________________


Om allt detta stämmer tar nog detta rekord i mest fegaste spelstilarna i svenska TribalWars någonsin. Fast just det detta är ju bara ett spel.
 

DeletedUser

Guest
Alla använder sig av spioner, hör till spelet, må varje man tycka vad dom vill.

Dålig stil att skylla på en spelare om hans val när man inte själv kan spela bättre. Som jag ser det är det väldigt diplomatiskt svarat på alla pm, diplomati hör även det till spelet!

Mori skulle inte ha anfallit, då hade dom fått vara i lugn och ro, men Mori anföll, nu får dom smaka på det bittra äpplet.
 

DeletedUser

Guest
Men det var då ett jäkla gnäll. Under min tid i Urban och TRASH behövde vi aldrig nåt spioneri för att komma dit vi är idag. Börja slåss och sluta gnäll istället:awsm:
 

DeletedUser

Guest
Om man vill vinna en värld så försöker man, och sen nu att ni klampar på era forna spelare som e med i wtrash och frågar om dom deffar upp stork, ärligt talat, vad är det för en dum fråga?, sen anföll ni först även nu, det kan man inte säga mkt om. Dock spioner och skit som kimlin sa hör till spelet, jag e inget fán av det men det är oundvikligt. Sen att skriva detta skämmer du ut dig själv mer elr mindre, tror nog det finns cirka 5-6000 spelare i .se som har gjort såhär även, finns alltid folk som lämnas kvar, det är även oundvikligt. Men sen försöker du omvända denna text så att du skall försöka smutskasta ett par nya WTRASH spelare.

Flera stammar som är elr snart är i end game har även spioner i andra stammar, i alla världar finns det spioner, icke sa nicke att det går att få en spion i stammen i en stam som har kämpat ihopa i år, men ändå detta är ju bara ett spel som du sa, det verkar inte som det med det du lagt fram, mer att försöka få personer att hata en annan...
 

DeletedUser

Guest
Sen är du i fel läge genom att fejknicka på forumet och sen att klanka ner på folk som har velat dig väl...
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
well, den nu så kallad F-alliansen har inga spioner i andra stammar, att vi har spioner inom oss till andra vet vi, vi vill ha ett clean-spel, inge jävla spioneri.


"Spy sapped my village." (omgjord text från TF2's Engineer.)
 

DeletedUser

Guest
well, den nu så kallad F-alliansen har inga spioner i andra stammar, att vi har spioner inom oss till andra vet vi, vi vill ha ett clean-spel, inge jävla spioneri.


"Spy sapped my village." (omgjord text från TF2's Engineer.)

Vem säger att vi ville ha spioner, vem säger att det inte är vi själva som ser ert forum ;).
 

DeletedUser

Guest
Men att skriva detta i vårat privata forum tar priset...

XXXXX - XXXXX den 28.07. kl 10:47
Hejsan, Alla spioner ^^,
I olika stammar,

Vill nu säga att jag har gjort klart mina spion uppdrag här i denna stammen ^^,
Och om ni Baroner Hertigar och vanliga medlemmar i T.D.K är riktig smarta så vet ni hur jag kom in i stammen ;)

Men ni andra spioner i top 20 stammarna, gör klart ert arbete skicka till mig så fixar jag resten ^^,

(Ger så klart lite credits till er)
 
Senast redigerad av en moderator:

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
personen skrev det faktiskt, kan ge en print senare, det är en episk kille det.
 

DeletedUser

Guest
Jo men vad har det med saken att göra? han skrev att han e spion men inte åt vem, smutskasta helst inte utan bildligt bevis och bevis på vem han spionerar åt.


EDIT-Möjlighet att han hittar po osso :awsm:
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Han skrev så, och vilken stam skulle han annars spionera åt? UrbanT eller?
 

DeletedUser

Guest
Hahahahahahahahahahahahahahaha

En helt död värld med en överlägsen stam och massvis med barbs att ni ens orkar bry er? :D

Klaga inte om ni har spioner det är ju erat fel som rekryterar opålitliga spelare ;)
 

DeletedUser

Guest
Klaga inte om ni har spioner det är ju erat fel som rekryterar opålitliga spelare ;)

Exakt!! Finns det spioner ligger det hos ledningen att dom inte vet vad dom tar in för något. Och va fan det är ju en del av spelet med. Eller tror ni Winston Churchill ringde Hit.ler och gnällde o klagade på att han använde spioner. Det finns inga renhåriga krig. Har ni problem med spioneri så ligger det problemet inom stammen. Inte fan skulle nån säga "far åt helvete" om nån kom och sa att dom hade användbar information att ge om den erbjöds??

Nä sluta gnäll om nåt sånt här eller börja spela Sims!!
 

oAlexander

Member
Reaktionspoäng
0
Spioner, är något som tillhör de som är fega?

Har hört att WTRASH, ja du läste rätt! Att de använder småpoängare som spioner i topp-20 stammarna. Har i alla fall läst det eftersom "spioner" sagt det själva.

Naturligt vis kommer ju WTRASH neka detta lilla "rykte" eftersom de inte vill gå under som "de fega" i tribalwars spelarnas åsikter. Jag själv kan inte bevisa att detta lilla "rykte" stämmer eftersom jag bara läst vad de själva skrivit.

Detsutom när trashcan73 slutade värvades ledare bla Sigmund, Dr Wolf, The Godrix, alla tre spelarna från Mori och de skulle vara "neutrala" i kriget. Sigmund var i alla fall väldigt duktig på att skriva varför han gick över till trash innan kriget började. MEN Sigmund skrev att skulle försöka få TRASH att se bättre på Mori, allså att stärka banden mellan stammarna. Men nu har det ju gott några dagar och sigmund har ju inte "stärkt" banden mellan stammarna, jag skulle mer säga tvärtom, MYCKET sämre.

The Godrix, varför vågar du inte svara dina gammla stammedlemmar på varför du t.ex. deffar Stork och tar bort Mori-medlemmar från vänner listan. Du skrev ju att du inte skulle hjälpa WTRASH i Mori:s forum innan du lämnade dem?


dandruff Idag kl 23:02
Kommer ni att anfalla oss? :/
Deffar du stork btw..


The Godrix Idag kl 23:14
Tyvärr, svarar jag inte på det.

____________________________________________________

bambedeas@trb Idag kl 23:00
varför har du tagit bort mig ur vännlistan :(

The Godrix Idag kl 23:00
Jag vill svara på den frågan..
Men tyvärr gör jag inte det :(

bambedeas@trb Idag kl 23:04
varför

The Godrix Idag kl 23:13
Tyvärr :(

The Godrix Idag kl 23:13
Tar så hårt i hjärtat när jag gör detta.

____________________________________________________

Sigmund, det var du som skrev att du skulle bättra banden mellan Mori och WTRASH, fast det kanske var en annan Sigmund som satt och skrev bakom dator skärmen. Varför lämnade du igentligen Mori när din bror trashcan73 slutade, det var ju allt han som ville ha dig i före detta UrbanT?
Verkligheten, verkar inte stämma med vad du skriver... Innan du gick över skrev du PM till alla Mori spelarna som poblicerats lite här och var. Det gjorde ju så ont att lämna Mori, I ditt PM skrev du 6 olika anledningar varför du gick över till WTRASH:

Jag funderar fortfarande på det, men om man lägger in alla fakta:
1. Jag har många gånger tackat nej till att joina dem eftersom jag trivs så bra i den här stammen.

2.Jag har just nu inte tid att spela så mycket så jag skulle inte ha tid att vara med i ett krig, så jag får helt enkelt välja mellan att bli adlad eller joina Trash.

3. Jag kommer antagligen inte starta något nytt konto i en annan värld eftersom det här spelet tar för mycket tid, så det är v8 eller ingen värld som gäller för mig.

4. Det vore väldigt roligt att prova på och vara med och spela med de största innan världen stänger.

5. Det skulle vara intressant och se vad det är för vinst som TW har utlovat för stammen som stänger en värld...

6. om jag går över så kanske jag kan påverka dem inifrån och ev. förstärka banden mellan Trash och Mori.

Notera de fetstillade anledningarna, varför lämna en stamm du själv byggt upp och gjorde ont att lämna för att se vad som händer när man går med de stora för att se vad som händer med de som "vinner". Det kan man ju säkert se vad som händer om man fortfarande är i sin ursprungliga stam?

Jag har detsutom läst att du Sigmund vägrar säga vad som hänt med "stärka banden" mellan Mori och WTRASH?

____________________________________________________


Om allt detta stämmer tar nog detta rekord i mest fegaste spelstilarna i svenska TribalWars någonsin. Fast just det detta är ju bara ett spel.



Den som säger att han/hon är en spion kan luras för att få krig mellan olika stamar jag vet inte
 

DeletedUser

Guest
Spioner ftw :)
Jag tror inte det är WTRASH som tvingar folk att bli spioner, de är väl frivilliga :) Tyvärr är jag på semester och kan inte vara med på detta krig, men kommer hem snart :)
 
Topp