Spej Systemet

Gillar du Spej Systemet i denna världen?

  • JA!!! Bästa!

    Röster: 21 30,0%
  • NEJ!!! Den suger!!!

    Röster: 49 70,0%

  • Totalt antal röstare
    70
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
Tja!

Jag vet inte om ni märkt det men är de inte överdrivet dålig spej system ffs?

Spejarna dör alldeles för enkelt! Kan man inte göra som i de andra världarna :S

Skickade 1k spejarer nyss o alla dog .. Spelaren behöver endast ha lika mycket som mig för att alla ska dö vilket är katastrof ffs..
Kan man inte göra så de blir som andra världarna? Lite bättre spej system! Typ 50% eller 75% överlever ett sånt anfall ffs! :mad:

//TP
 

DeletedUser

Guest
Ja detta spej system suger verkligen.....

Är inte ett dugg rimligt
 

DeletedUser

Guest
Det är olika på olika världar. Bland annat v9 har ett liknande - om inte samma - system.
 

DeletedUser

Guest
Det är olika på olika världar. Bland annat v9 har ett liknande - om inte samma - system.

De suger verkligen .. Vad hjälper Teleskopet ffs?!
Den gör inge nytta.. Kunde man inte iaf göra så att teleskopet gör så att spejarna blir starkare ? Eller ngt så man har någon användning av den. Och så att man kan lyckas speja sina fiender nån gång o sluta anfalla i blindo.

3e gången jag spejar olika fiender och torskar hela tiden. Förr går speja jag me 300st, Igår 650 och idag 1k.
Alla har dött pang. :mad:

Har teleskopet men den hjälper inte ett piss heller :(

Kom igen nu mudnor! Fixa så man kan speja sina fiender. Är ju f*n överdrivet tråkigt o gå in i väggar.

We Believe In Changes, U can help us! :awsm:
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Det är som mudde sa helt olika system i olika världar, jag tycker det är rätt intressant faktiskt att spela med detta system :) Ska bli kul att se vilken skillnad det kan komma att göra - och det bästa är att man slipper samma antal spejare i deffbyarna för att de inte ska kunna speja, win/win situation enligt mig :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Vad gäller Teleskopet så håller jag till 100% med.
Något måste den ju göra.
 
Topp