Speed uppe, det firas med helgspeed!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag roade mig lite igår och satt en på kontot som i sin tur backstabbade min stam, tråkigt men sant.
 

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
Hur kan det bli som varje gång? Den ska alltid vara någon som tycker att det är fusk m.m. Är det inte bara att ta det lungt och säga GRATTIS till den som vinner?

Och nu när inte unst vann så ska han gå in och säga, jag förlårade byar på det sättet och bla.

Sluta bara skriva sånt :) Va glad att det finns speed? så sluta gråt efter varje runda? :p

Jag har inte ens chans att komma över 1000 p på en svensk speed längre? Och jag gråter inte för det?
 

DeletedUser

Guest
För det första: Att det kan skrivas så jävla många idiotiska kommentarer på en dag för att jag inte vann är otroligt?! Jag fixade en till mitt konto på lördag kvällen för att jag som de flesta andra vill roa sig ibland. ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ATT FATTA? Det finns faktiskt andra saker i livet man prioterar före tw, men kanske står ensam i den frågan?

Nä det är skit lätt att spela som alla andra, men jag tror inte uQ gör det eller rättare sagt jag vet att de inte gör det.

Grattis unstopp :) (märkte nu att eppelcp vann)

Och vad fan dillar du om? Förklara dig lite nu förfan!
 

DeletedUser

Guest
sluta va mongon alla ffs,

enkel förklaring...vi överlevde endast för vi hade unstop i våran stam....sedan planerade vi att kicka han för att stabba han....så han inte vann...

vi såg till att ingen satt online när detta skedde (15-20min innan stängning), o lyckades.


:awsm::awsm::awsm::awsm::awsm:





Han hade ägt oss om han ville...så tjut
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp