Sorligt Byebye

DeletedUser

Guest
Otroligt tråkigt!
Jag önskar dig all lycka o välgång irl.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt när spelare som varit med sen världen drog igång lägger ner. Men finns ju saker som är viktigare än TW, hälsan tex. Har varit kul att under en kort period få spela med dig. Hoppas att att du kryar på dig. Ha det så bra irl
 

DeletedUser

Guest
Mindre och mindre originalKiltare kvar nu, lite synd. Sitter och tänker tillbaka på dom glada dagarna i början av sommaren då Kilt som var som bäst anföll Sow med den bästa stammen jag någonsin spelat i.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mindre och mindre originalKiltare kvar nu, lite synd. Sitter och tänker tillbaka på dom glada dagarna i början av sommaren då Kilt som var som bäst anföll Sow med den bästa stammen jag någonsin spelat i.

Skulle ha behövts lite mer motstånd då för att få alla att hålla intresset uppe. :(
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att du slutar syster. Men jag förstår dig btw Krya på dig
 

DeletedUser

Guest
Du är min idol och förebild... eller iaf var en förebild nu slutar du juh :(, men du kommer ändå vara min idol ^^ blev skit gla när jag kunde få banka lite på dig iaf i slutet innan du la av helt :p och så slutar sypersumpa också... även han min idol han hann jag inte banka på... :( och ska mig i tusan om jag kan klå hans ob kommer ta ett jävla massa tid, men jag ska klara de!
 

DeletedUser

Guest
Väl mött kittie!

Har vart ett sant nöje att lära känna dig..:)

Krya på dig..
 

DeletedUser

Guest
Bye,

have a good time in real life, but understand you have some problems so hope those goes good for you. And maybe we meet again . . .

/Trouble getting your villages
 
Topp