Sons of Anarchy ut i krig

DeletedUser

Guest
Härmed går Sons of Anarchy ut i krig mot BMF, UA och vik.

För att dom ska inse att dom inte kan anfalla ostraffat, bara för dom försöker ställa sig in hos TYT.

MVH SoA
 

DeletedUser

Guest
För att dom ska inse att dom inte kan anfalla ostraffat, bara för dom försöker ställa sig in hos TYT.

Vet inte hur ni i Fed ser på att andra stammar attackerar er, vad jag har sett än så länge så tror ni att vi alltid har ett finger med i alla drag som sker på v12. Men enbart för att någon går emot någon utav er så betyder det inte att vi ligger bakom det.

/Hejar
Diplomat/Ledare TYT
 

DeletedUser

Guest
diplomatin är klockren.. låt oss gå ut mot 3 till stammar när vi redan krigar med den största stammen, och den största stammen just nu har ett stort övertag gentemot våran allians i federation..

Jag kan bara säga att det Brightside skrev i Haroo's synvinkel passar klockrent in här.. Att man måste lära sig att sköta sin diplomati..

Men lycka till alla involverade stammar, ni gör det enklare för oss. Tacksamt.
 

bisa130

New Member
Reaktionspoäng
0
Vi har ingenting med TYT att göra. Vet dock inte hur det är gällande UA och BMF.
Onödigt krig dock, då TYT får tid att växa sig ännu större. Det kommer förmodligen att sluta precis som på V8.

//Ledningsmedlem i VIK
 

DeletedUser

Guest
gabriel9874

ena sekunden gör ni fred sedan efter 1-2 dagar så förklarar ni krig. Inte bra gjort från er sida.

Men lycka till!!!
 

bisa130

New Member
Reaktionspoäng
0
ena sekunden gör ni fred sedan efter 1-2 dagar så förklarar ni krig. Inte bra gjort från er sida.

Men lycka till!!!

Bra och bra..... Bra var det väll för dom, då dom fick tid på sig att förbereda sig själva. Rätt oärligt dock, men men, har hört att den ledningsmedlem som ville ha fred blev nedröstad av de andra ledningsmedlemmarna i SoA. Förmodligen mer av en slump, än menat för egen vinning. Tror inte dom är några backstabbers, vi får helt enkelt skylla oss själva att vi startar krig mot dom och sen fegar ur, och tigger om fred? Har inte hand om diplomatin i VIK, men började mina offensiv inatt i alla fall. Vet ju att jag inte kommer undan det kriget nu, så blir ju förmodligen slutet på V12 för mig, men jag tänker i alla fall inte ge mig utan motstånd.
 
Topp