Snabbstart

DeletedUser

Guest
Som namnet lyder så vill jag veta hur ni tycker att den snabbaste starten ser ut är bara lite nyfiken vad ni tycker skulle vara kul om så många som möjligt delar med sig av sina erfarenheter runt detta spelet
(är ju speciellt nyfiken på hur de ledande spelarna i världen får en sådan skön start ;) )
 

DeletedUser

Guest
Jag menade lite mera Detaljerat med byggnader och trupper ^_^
 

DeletedUser

Guest
ska jag säga detaljerat vill jag ha betalt :) adda på skype då: fjeddan84
 

DeletedUser

Guest
nu sabbade du mina affärer mannen. Fast min start funkar bättre x)
 

DeletedUser

Guest
nu sabbade du mina affärer mannen. Fast min start funkar bättre x)

Är det därför du alltid vinner?

OnT: Huvudsaken är att du ser till att inte sova, inte gå i skolan, inte jobba. Spela bara hela tiden och se till att ha ute alla trupper hela tiden. Då kan du få en behaglig start.
 

DeletedUser

Guest
Är det därför du alltid vinner?

OnT: Huvudsaken är att du ser till att inte sova, inte gå i skolan, inte jobba. Spela bara hela tiden och se till att ha ute alla trupper hela tiden. Då kan du få en behaglig start.

mannen du vet mindre om mig än du tror
 

DeletedUser

Guest
Är det därför du alltid vinner?

OnT: Huvudsaken är att du ser till att inte sova, inte gå i skolan, inte jobba. Spela bara hela tiden och se till att ha ute alla trupper hela tiden. Då kan du få en behaglig start.

Duh, winning.
 

SirKnatchAlot

Member
Reaktionspoäng
3
Det finns även vissa preparat för solo spelare, har ingen erfarenhet av det själv men man kan ju spekulera. ^_^
 

DeletedUser

Guest
vem är du ens?

Titta in lite snabbt och ser något. " En legend söker co konto" Knappas att du är någon legend...
Dom gångerna jag har sett dig spela har du varit ruskigt dålig. Så snälla tro inte du är bra!

du har nog inte sett mig spela mannen :p nämn nick o värd via pm då :p

är jag en legend? nej ofc inte
 
Senast redigerad av en moderator:

kalle14

Member
Reaktionspoäng
0
Jo jag har sett dig spela flera gånger. Och då har du inte spelat bra.. Svårt att se mina namn på profilbilden eller?
 

DeletedUser

Guest
Krävs inte någon högre IQ för att få en hyffsad start, bara vara aktiv och farma som fan, sen om man vet ungefär vad man ska bygga är ju det ett plus ;)
 

DeletedUser

Guest
Spöar er flesta på speed nu ;) det lovar jag allt. men till topic nu x)
 
Topp