Snövit VS GoD,LimeEd och BJB

DeletedUser

Guest
Snövit krigar mot dom här nu:p ger ingen fakta om varför elr nåt.
Säger bara att GoD o lime startade..

Side 1:
Tribes: snövit
Side 2:
Tribes: GoD, LimeEd, BJB

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 5
Sida 2: 11
Skillnad: 6

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2
Sida 2: 0
Skillnad: 2

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 34,344
Sida 2: 48,872
Skillnad: 14,528

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 17,174
Sida 2: 0
Skillnad: 17,174

chart
 

DeletedUser

Guest
Glömde ju oden sryxd

Side 1:
Tribes: snövit, ODEN
Side 2:
Tribes: GoD, LimeEd, BJB

Timeframe: Senaste 24 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 8
Sida 2: 11
Skillnad: 3

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3
Sida 2: 0
Skillnad: 3

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 43,404
Sida 2: 48,872
Skillnad: 5,468

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 22,378
Sida 2: 0
Skillnad: 22,378

chart
 

DeletedUser

Guest
Snövit klarar inte detta tror jag,vet dock inte.Dani! Har snövit blivit bättre efter att ja sluta!?

Tvek på den. De har ett par spelare som kan spela, men de ligger inte nära mig vad jag vet. Jag tvivlar på att detta kriget startade på snövits initiativ eftersom de redan har mer än fullt upp med oss. GoD består till stor del av fd snövitspelare och BJB är en väldigt trevlig liten stam som defenitivt ligger som en nagel i ögat för snövit och plockar byar. Vad gäller LimeEd känner jag dem bara som en ripoff på v4-stammen och de är säkert bara med i det här lilla "kriget" som gamar, men det vet jag inte så mycket om så ska inte säga för mycket.
 
Reaktionspoäng
0
Tvek på den. De har ett par spelare som kan spela, men de ligger inte nära mig vad jag vet. Jag tvivlar på att detta kriget startade på snövits initiativ eftersom de redan har mer än fullt upp med oss. GoD består till stor del av fd snövitspelare och BJB är en väldigt trevlig liten stam som defenitivt ligger som en nagel i ögat för snövit och plockar byar. Vad gäller LimeEd känner jag dem bara som en ripoff på v4-stammen och de är säkert bara med i det här lilla "kriget" som gamar, men det vet jag inte så mycket om så ska inte säga för mycket.

Så det slutar då med att TYT tar byarna då?^^ Snövit lär förlora byar i detta "krig" och sen löser dom upp stammen:p
 

DeletedUser

Guest
Tvek på den. De har ett par spelare som kan spela, men de ligger inte nära mig vad jag vet. Jag tvivlar på att detta kriget startade på snövits initiativ eftersom de redan har mer än fullt upp med oss. GoD består till stor del av fd snövitspelare och BJB är en väldigt trevlig liten stam som defenitivt ligger som en nagel i ögat för snövit och plockar byar. Vad gäller LimeEd känner jag dem bara som en ripoff på v4-stammen och de är säkert bara med i det här lilla "kriget" som gamar, men det vet jag inte så mycket om så ska inte säga för mycket.

GoD har väl en elr 2 bra spelare. LimeEd är inget att ha o BJB är nästan bara 1 medlem?:p
Dom flesta i GoD kan inte bygga off byar. dom är som en deff stam elr nåt o limeed byggar allt i sina byar. BJB han som är med där han är som en nagel ja. Han skickar fejk bara för att göra oss arga.
 

DeletedUser

Guest
Wait, jag tror dom missade hela poängen med att de faktiskt borde kriga mot TYT...

Men vissa tänker inte lika långt utan lever för nuet ;)
 

DeletedUser

Guest
Wait, jag tror dom missade hela poängen med att de faktiskt borde kriga mot TYT...

Men vissa tänker inte lika långt utan lever för nuet ;)

Frågan är vad som är bäst egentligen. Att sitta och vänta på TYT och på så sätt dra ut på "förintelsen" eller att ha kul så länge de fortfarande har några byar kvar. Så känns det iallfall ur mitt perspektiv här uppe i nordost just nu. Jag hade nog gjort som dem i samma situation om jag ska vara ärlig.
 

Kräksjukan

Member
Reaktionspoäng
0
Jag tror att så länge mindre stammar krigar så kommer TYT att vinna. Ett ordspråk som passar "Together we stand, Divided we fall".
 

DeletedUser

Guest
Gå tillbaks till topic tack..


Side 1:
Tribes: snövit, ODEN
Side 2:
Tribes: GoD, LimeEd, BJB

Timeframe: Senaste 48 timmarna


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 2
Skillnad: 4

chart



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 39,312
Sida 2: 20,401
Skillnad: 18,911

chart
 
Topp