Snälla Alex

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Varför låser du alla tråder?
Varför får man inte uttrycka hur man upplever saker och ting?
Varför skall ett upplevande som uttrycks i en mening utlösa en omedelbar reaktion där du OMGÅENDE låser tråden?

Min tråd har inte till avsikt att förmedla kritik mot dig eller någon annan, snarare tvärtom så vill jag be en del folk om ursäkt för jag körde ett tufft och onödigt hård attityd tidigare på forumet bl a. Jag gör nu en sorti men vill inte lämna hard feeling bakom mig ... och i tråden finns en mening som kan tolkas som kritik. Du väljer då att direkt låsa tråden :)

DÅ undrar jag bara ... hur får detta agerande - dig att framstå som nu då? Är detta rimligt Alex, gjorde du rätt?
Jag bryr mig inte längre då jag lämnat V2 och du kan varken banna eller gör mig något mer, men jag kan tycka att ditt sätt är trist och känslokallt mot de som spelar i denna världen, om du tänker fortsätta på detta viset.

Lorden
 
Senast redigerad av en moderator:

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Har du åsikter om låsning av trådar så du ta det via direkt med berörd moderator eller via supportsystemet vilket jag redan har skrivit. För detta fall så hänvisar jag enbart till supportsystemet och inte till PM.

Men när direkta lögner och medvetet falska påstående som är riktade mot teamet för att skapa konflikt mellan spelare och teamet kommer att låsas. Och att säga att admin förstör spelglädjen för en hel stam när vi inte tillåter dem att komma undan med medvetet fusk är enbart ett försök från den som gör det att försöka förstöra för värld 2.

Vi kommer att agera när vi upptäcker regelbrott och att logga in på andras konton var, är och kommer att vara ett regelbrott. Att anse att vi förstör spelglädjen i det läget är patetiskt, är det någon som i det läget förstör spelglädjen så är det den som brutit mot reglerna och inget annan.

Nästa person som postar om detta kommer att bannas. Är också totalt less på detta så ifall ni skciakr PM eller supportbegäran bara för argumentera så kommer det inte att besvaras.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp