Smurf #2 ( -OOOH- )

DeletedUser

Guest
Då LAW-kriget pågått så pass länge att vi börjar känna oss uttråkade så förklarar härmed jag ( MudNoR ) krig mot -OOOH- !

Anledningen till att detta kommer bli ett personligt krig är för att de inte kan skicka ett fint antal fejks <500 samt att de ännu inte adlat än by av mig =) Dessutom vill jag inte att vår store baltzarb ska få skit för detta då han tidigare var med i -OOOH-.


Alltså :

MudNoR Vs. -OOOH-


Let's see what you got !
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, Nu är du löjlig, det var redan att krig mellan -OOOH mot .:RF:. och du klassas som en RF-spelare så glöm inte det! ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, Nu är du löjlig, det var redan att krig mellan -OOOH mot .:RF:. och du klassas som en RF-spelare så glöm inte det! ;)

ja, men jag vill inte kriga under .:RF:.'s flagga så nu kör vi om från noll ! ;) elr, ni kan kalla mig schizo o skicka dubbelt antal attacker på mig, I don't give a sh*t =)
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Ser ut som att du ger upp redan, Fly och lämna dina byar barbar, du vet att du kommer inte komma undan från oss, inte heller från LAW :p
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som att du ger upp redan, Fly och lämna dina byar barbar, du vet att du kommer inte komma undan från oss, inte heller från LAW :p

hahahha ! tror du att jag försöker fly för er ? Vi i The Smurfs bryr oss inte om så värdsliga saker som att bli mosade av ett antal topp 10 stammar =)

Jag utmanar er helt enkelt, överraska mig, slå mig med häpnad ! Hit me ! ;)
 

Fanax

Member
Reaktionspoäng
0
Ser att en av oss har lämnat för att kommer över till Smurfs, känner ni varandra eller?
 

DeletedUser

Guest
japp =) och just därför så är det ett personligt krig ! MudNoR vs -OOOH- ! =)
 

Dyltdylt

Member
Reaktionspoäng
0
Vad var det jag sa:


RF: Några bra, några galna, några med tur!

Den andra passar dig väl ;)
 

DeletedUser

Guest
Nu förstår jag varför det är så många som verkligen ÄLSKAR denna värld: Värld 6! :)

Det är Krig ÖVERALLT! Precis ÖVERALLT!

På alla håll å kanter pågår det krig så den här världen måste nog vara den bästa världen på tw.se ,, där vi får se action dygnet runt! ;)


Önskar att det är fler som börjar på V6, och angående det här kriget:

Lycka till Mudnor! ;) Krig mot både OOOH och LAW samtidigt, inte illa! ;)
 

DeletedUser

Guest
Han är ju inte ensam!! han har ju hela smurfarmen bakom sig i kriget mot LAW!!
 

DeletedUser

Guest
7 små och farliga medlemmar :D
man vill inte möta oss smurfar i en mörk gränd eller på slagfältet!! det vill jag säga dig :D
 

DeletedUser

Guest
Fan, kommer man hitta små vita skitmössor överallt snart utan ägare.
Och Azrael kommer ligga i ett hörn och rapa i flera veckor.
Iofs lär ju Gargamel vara nöjd, fast den dåren ska vi adla inom sinom tid oxo.

;)
 

Dyltdylt

Member
Reaktionspoäng
0
Heja på! Ta med lite instrument också till fronten. Ta även sedan och spela lite fint för oss. Kanske smurflåtarna på cdhitsen. Cover på allt, kan inte göra det på riktigt... Precis som nu.
 

DeletedUser

Guest
Heja på! Ta med lite instrument också till fronten. Ta även sedan och spela lite fint för oss. Kanske smurflåtarna på cdhitsen. Cover på allt, kan inte göra det på riktigt... Precis som nu.

nu tkr jag att du börjar låta lite tjurig, varför detta ? vi som tänkte ha det lite trevligt =)
 

DeletedUser

Guest
onödigt skarp ton :O
Om du bevisar att du kan något så kan vi göra samma sak :D låter inte det trevligt??
 
Topp