SMS Premium?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Och varför kan man nu helt plötsligt inte skicka ett sms för att köpa premium??? Det betyder för mig att jag kan inte fortsätta med premium för det var min enda chans att få premium. Få tillbaka det nu eller så lämnar jag TW.
 

DeletedUser

Guest
Ojojoj:eek:

Så du tänker sluta endast för att du inte kan ha premium:eek:

Jaja:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Att SMS-alternativet är borttaget gör att de kan förlora mer än bara en spelare.
 

DeletedUser

Guest
Ett totalt meningslöst svar ifrån din sida. Spamma i en spam tråd istället.

Riktar mig till swansniff
 

DeletedUser

Guest
Dom har medelat för ett tag sen att dom håller på att omförhandla avtalet för att betala med sms..Stått på deras startsida
 

DeletedUser

Guest
Och varför kan man nu helt plötsligt inte skicka ett sms för att köpa premium??? Det betyder för mig att jag kan inte fortsätta med premium för det var min enda chans att få premium. Få tillbaka det nu eller så lämnar jag TW.

SNOBB xD
var itne så kräsen
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte intresserad av era meningslösa inlägg utan vill ha svar från en mod istället för nån liten snoris som tycker det e kul och spamma sönder forumet. Och behöver man vara SNOBB för att vilja ha premium??? Det underlättar väldigt mycket med premium om man har många byar osv.

Tackar ingen som gav ett svar. Kollar aldrig första sidan. Synd bara de inte meddelat via Post i spelet.
 

DeletedUser

Guest
Tråden Tillkännagivande tänkte jag på direkt efter ingens svar.
Döm om min förvåning - där fanns det givetvis ingen information om detta
Jag har tidigare inte sett någon information om detta överhuvudtaget, om jag vetat om det i förväg hade jag troligtvis betalt några månader i förväg.

I slutändan blir jag förmodligen en spelare utan premium som det ser ut som i dagsläget - om jag ens stannar kvar.
 

DeletedUser

Guest
Tackar ingen som gav ett svar. Kollar aldrig första sidan. Synd bara de inte meddelat via Post i spelet.

Mmm, stod inte så många dagar heller. Har samma problem som du, men har slutat på w1 så för tillfället så behöver jag inte premium, men hoppas det har ordnat sig tills man börjar samla på sig lite byar på w2
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Tyvärr blev jag lika shockad som ni av detta. Jag fick tyvärr reda på det lite sent efter att vår partner avbrutit avtalet och vi skrivit ett nytt med ett annat företag.

Den tjänst som vi idag erbjuder via sms och telefon är nu mycket bättre än den förra, vilket även skall minska problemen med att folk inte får sina premium.

För att köpa premium väljer du länken "Telefon" väl när den nya rutan öppnas så väljer du enkelt betalning via mobiltelefon. Du ringer nummret och vips så har du ditt premium igen. De vi hade avtal med innan, och om sms inte kom fram och pengar blev tagna, så fick man inga premium-poäng. Detta skall dock inte kunna hända mer med det nya systemet.
 

DeletedUser

Guest
Och jag kan bara säga att via telefon kan jag inte köpa då vi har spärrat för betalsamtal och via mobil funkar det inte att ringa med kontant-kort (comviq). Så i vilket fall som helst så e jag körd med premium.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
De kommer komma ett vanligt sms alternativ igen. Men de kan dröja ett litet tag. Grejen med de nummret som är avsätt för mobila samtal är att det inte skall vara några blockskydd på det. Speciellt när redan 70% har betalt med det alternativet sedan i måndags, så skall det alltså inte vara några problem. Bara att försöka och se vad som händer.
 

DeletedUser

Guest
Jag provade att ringa från mobilen men fick till svars att "detta nummer går inte att ringa ifrån kontantkort". Och hemtelefonen har vi själva spärrat för mobil/betalsamtal. Hoppas att sms-alternativet kommer inom kort.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
är du säker på att du valde rätt nummer? Jag själv har comviq och de funkar utmärkt för mig när jag försökt.
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Helt säker. Har du oxå kontantkort???

Yes, företagstelefonen på Halebop och privata på Comviq. Skall försöka få mina chefer att lägga upp sms tjänsten snarast. Jag återkommer om det.

Kom på att, om du går in under "Internationellt" under premium, så kan du välja SMS betalning där igenom och välja sverige på flagan. Så kan du använda sms. Dock gäller det enbart 14 dagar. Men om det är akut så kan du använda de sålänge.
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Varför funkar det inte att ringa med comviq kompis kontantkort? Har testat att ringa tusen gånger (nått som gjort att jag lärt mig numret utantill:D) Nån som har samma problem. När jag ringer så säger dom att det inte funkar, för mig låter oxå rösten skitkonstig. Hehe, lät så j-kla kul första gången:D
 
Senast redigerad av en moderator:
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp