Smedja tec lvl

DeletedUser

Guest
Hejsan,jag skulle vilja ha ett skript som kan uppgradera och demolera tec lvl på trupper i smedjan,att du ställer in vad du vill ha för tec lvl på olika trupper i skriptet så du kan ha 1 för deff byar och 1 för off byar! det är så himmla tråkigt och gå igenom en massa byar du har tagit över och fixa till dom när det är totalt kaos i smedjan. att sitta och pilla runt med 40 byar's smedja räcker för mig för att jag ska tycka det är extremt tråkigt och inte speciellt roligt,därför vill jag ha en snabb väg att fixa det.

MvH
 

DeletedUser

Guest
Tw spelare blir bara latare och latare, men jag håller med dig, det suger.
 

DeletedUser

Guest
Lata ne det underlättar så man får mer tid till att farma/fejka/rensa

Precis,lixom,testa och gör om en deff by till en off by,det går inte snabbt,sedan muliplicera det med 100,DÅ snackar vi tid,sedan stannar du inte upp adlandet för det utan säg när 50 är klara plockar du yttligare 100st,då har du helt plösligt 150st..
 

DeletedUser

Guest
Scriptet existerar men jag tror inte att de som sitter på det delar ut det.

Sen är det rätt lätt att göra det via byggnads-översikten, FYI.
 

DeletedUser

Guest
Kan någon sötnos fixa det då om det inte redan finns och vill dela ut det?
 

DeletedUser

Guest
Precis,lixom,testa och gör om en deff by till en off by,det går inte snabbt,sedan muliplicera det med 100,DÅ snackar vi tid,sedan stannar du inte upp adlandet för det utan säg när 50 är klara plockar du yttligare 100st,då har du helt plösligt 150st..

Det är ju det de gör, har du så mycket byar så du kan bygga om 150 deff byar till Off, så går det fort för du har så mycket annat att leka med,
 

DeletedUser

Guest
tror vi missförstår varandra,vill ha som sagt ett skript som ändrar tec lvln,men med den kan man ändra en off by till en deff by fortare,tex om du gör ett deff cluster i en safe zone så du kan deffa fronten inför ett krig eller någon annan anledning,så plockar du 100-200 byar av en spelare men om den gör korrekt i sina off byar så kör han inte upp sina deff lvl allt för mkt så han ändå har plats med lvl 3 på yxa,LK,Ram/kat vad man nu kör. då vill du oftast ta ner tec lvl på dom och dra upp svärd,spjut och TK lr LK (beror på hur du spelar som sagt),sedan kan du inte ta ner mer än,vad är det,5-6 åt gången? mindre ändå kanske.. skriptet ska förenkla det och att du skriver in vilka lvl det ska vara typ lvl 3 på yxa ram och LK och 1 på svärd spjut och 0 på TK kanske. Om det är så att det är lvl 3 på spjut o svärd så gör skriptet som så att han "lvlar ner" spjutet och svärdet åt dig i alla byarna du har i en lista,grupp.
 

DeletedUser

Guest
tror vi missförstår varandra,vill ha som sagt ett skript som ändrar tec lvln,men med den kan man ändra en off by till en deff by fortare,tex om du gör ett deff cluster i en safe zone så du kan deffa fronten inför ett krig eller någon annan anledning,så plockar du 100-200 byar av en spelare men om den gör korrekt i sina off byar så kör han inte upp sina deff lvl allt för mkt så han ändå har plats med lvl 3 på yxa,LK,Ram/kat vad man nu kör. då vill du oftast ta ner tec lvl på dom och dra upp svärd,spjut och TK lr LK (beror på hur du spelar som sagt),sedan kan du inte ta ner mer än,vad är det,5-6 åt gången? mindre ändå kanske.. skriptet ska förenkla det och att du skriver in vilka lvl det ska vara typ lvl 3 på yxa ram och LK och 1 på svärd spjut och 0 på TK kanske. Om det är så att det är lvl 3 på spjut o svärd så gör skriptet som så att han "lvlar ner" spjutet och svärdet åt dig i alla byarna du har i en lista,grupp.

Nene vi missförstår inte varandra.
Det går ju inte fortare att bygga trupper med nivå 3 en med nivå 1
 

DeletedUser

Guest
Om du tror det så får det så bli,jag ville bara ge lite exempel osv.
 

DeletedUser

Guest
Stäng denna,hittat en funktion i tw som funkar utmärkt som fixar 1 timmes arbete på 5 min!
 
Topp