Slutet närmar sig ! (Avtacknings tråd)

DeletedUser

Guest
Hej alla gamla vänner och även fiender!

Snart är det slut på v10, även om det inte är än på några dagar tycker jag att vi
redan nu kan ordna den här tråden så de som vill har en chans att skriva innan forumet stängs helt.
Har gjort en liten smidig uträkning av hur det ser ut idag:

Idag har vi 21002 byar.
Det finns endast 144 aktiva byar kvar som vi inte äger.

Det finns totalt 21146 aktiva byar på v10 idag.
Vi äger idag 99,31 % av alla världens aktiva byar!
Vi kommer trycka på för att nå 100%, vilket det ser ut som vi når relativt enkelt
eftersom det är 26 dagar kvar innan världen egentligen ska stängas.
Frågan är helt enkelt.. när tar vi de sista byarna.

Det är aldrig målet, utan resan, som är meningen med hela färden

Jag vill tacka för all den tiden som man har haft med er på v10, både vänner och även fiender.
Det är ni som gör spelet roligt. Det är den sociala biten som är största delen av tribalwars.
Har sagt det förr och säger det igen, TW är ett spel för de som vill vara sociala och ha kul
gemensamt för att nå ett större mål just gemensamt.

Vi har varit med om en hel del vändningar undertiden på v10, och ärligt talat trodde jag inte när jag
började på v10 att jag tillslut skulle stå som ledare och diplomat för v10's största stam
och även få vinna värld 10 med alla dessa sköna människor. Tyvärr har vi även fått vara
med om att många har slutat i förtid, men ni som finns kvar, grymt bra jobbat. Och ni som la
ner innan världen slutade, vi hade inte varit där vi är idag om ni inte varit med, så även ni,
grymt bra jobbat! Det har varit en ära att få spela med många utav er och jag önskar er
lycka till i framtida världar!

Till er andra, fiender och ovänner, med glimten i ögat nu, jag kan även tänka mig att ni har
haft en rolig tid på v10, även om det inte gick er väg denna gången så vet jag att det finns
många potentiella vinnare som inte fick stå där med flaggan i topp. Vet att vissa av er säkert
redan sitter i någon annan topp stam eller redan har vunnit någon annan värld. Det har varit
riktigt trevligt att få möta krigare som ni som verkligen aldrig gav in handduken även om allt stod er emot.

Får hoppas ni alla har och kommer ha en fortsätt underbar sommar, det kommer i alla fall jag ha, UTAN TW!

Ha de gött nu,

Med Vänliga Hälsningar
- "Black Sparkz" Roberth
Stolt ledare och diplomat för stammen AAoD!

scaled.php


Ber dig HumbleSwede att hålla den här tråden ren så den enbart handlar om v10 och hålls till en avtacknings tråd
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Nu är ju jag inte den som ofta skriver nåt på externa eller ens spelar på v10 längre men känner att jag måste gratulera Black Sparkz och resten av gänget i AAoD till segern.

Det är en hel hög med trevliga spelare som passerat genom v10 och jag vet inte ens om dom jag lärde känna i AAoD finns kvar men det är bäst att inte nämna några namn för då glömmer jag säkert någon.

Så återigen ett stort grattis till er!!!

Mvh Sir Ludde
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
Grattis till vinsten, ni är ett gäng grymma och trevliga spelare. hoppas vi ses på en annan värld så jag äntligen kan slå er
 

DeletedUser

Guest
Jag gratulerar er alla tråkigt att jag inte kunde stanna till slutet, men nu ät allt bra irl. Jag är stolt att ni kunde vinna:)

AAoD var en av besta stammarna och fullt med många trevliga och duktiga vänner.
Grattis!!!
 

DeletedUser

Guest
AAoD var en av besta stammarna och fullt med många trevliga och duktiga vänner.

Finns det undantag så kan jag ta på mej det :D

Aja tack alla iallfall för den här underbara tiden på v10 :)

Men nu lägger jag Tw på hyllan en bra tid framöver iallfall och får se om man hitar hit igen i framtiden :sneaky:

Pussar och kramar Från Kemppe/Full Ankka/ MEGA MAN <3
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Grattis, men funderar - Är världen inte ännu stängd? :rolleyes:

Förstår int hur innogames orkar hålla på, undrar ja om dessa barbarer kommer börja bygga nobles o nukes o börja erövra er. Ja vet int va oddsen är på det...Tydligen så finns den iaf ^_^

Tja, ni får en utmaning av mig. Vinn en värld där ni inte mergar er till vinst :p
 

DeletedUser

Guest
Vill tacka alla personer som har jag har fatt aran att sta bredvid. Det har varit en underbar resa tillsammans och en oforglomlig upplevelse. Dock sa ar man inte personligen nojd med sin insats men nagon anledning existerar hela tiden, sorgligt nog...
 

DeletedUser

Guest
Vill också tacka alla i AAoD för en underbart roligt tid, och hoppas vi ses på någon annan värld inom en lång framtid :)
 

bibiko

New Member
Reaktionspoäng
0
vad ska jag säga???

japp en stor,stor tack till alla

en stor tack till besta ledare Black Sparkz

jag är stolt att jag spelade med er och

tack för en underbart och roligt tid

AAoD 100%



bibiko
 

Wolffie

Member
Reaktionspoäng
0
Vill tacka alla jag lärt känna under denna alldeles för långa tid på v.10, ni är alla guld värda. Har träffat många sköna och även mindre sköna personer under min tid här.

Vill även tacka alla motståndare som har gett mig något att göra under denna tid, fick många sömnlösa nätter men det har det varit värt. Ett speciellt tack till de trevligare motståndarna som faktist gillade att ha ett trevligt snack när vi satt och krigade med varandra. =)

Det har varit en lång resa, men den långa resan har även bidragit med många goda saker. Själv så började jag på denna värld som en nybörjare men nu kan jag inte annat än se mig själv som en mycket bättre spelare. Varje krig bidrog med erfaranheter som man sen använde i nästa och tillslut var man en fullfjädrar krigare som kunde det mesta av detta spel och hur det fungerar.

Tack för en rolig men även väldigt utdragen värld. =)
 

Hoffa1

New Member
Reaktionspoäng
0
Tack till alla kämpar i värld 10

Jag skulle vilja börja med att tacka alla gamla medlemmar i RF som jag kämpat med sedan världens början. Ett stort tack till alla i AAoD som först var allierade och sedan blev vår moderstam och medkrigare.
Tack till AM som stod för rejält med motstånd på norra halvklotet. Det gjorde denna värld extra rolig.

Hoppas vi syns igen i någon ny värld.

Hoffa1
 

Zeb Straider

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag skulle vilja börja med att tacka alla gamla medlemmar i RF som jag kämpat med sedan världens början. Ett stort tack till alla i AAoD som först var allierade och sedan blev vår moderstam och medkrigare.
Tack till AM som stod för rejält med motstånd på norra halvklotet. Det gjorde denna värld extra rolig.

Hoppas vi syns igen i någon ny värld.

Hoffa1

Vad mer kan man säga? :)

- Kan bara upprepa - tack alla som kämpat på vår sida (från gamla RF till AAoD) och alla våra motståndare som gett spelet dess mening!

Hoppas att vi möts igen på samma sida på någon annan värld ;)

Hälsningar
Zeb
 

DeletedUser

Guest
Skulle vilja tacka alla gamla DINO-medlemmar som tog in mig i värmen när det såg brunt ut!

Ett särskilt tack till Wolffie för all deff och all hjälp under kriget mot RF. Maken till dedikerad spelare har jag sällan sett.

Ett stort tack till alla i AAoD för att ni orkade distansen ut. Kunnandet fanns i överflöd!
Ett stort tack till dom som ville/orkade ta tag i saker när det såg dystert ut.

Ett stort otack till TW-teamet för världens sämsta slutspel. Att sitta och plocka skitbyar när världen dog för 6-7 månader sen är helt orimligt!
 

Fireside

Member
Reaktionspoäng
0
Vill tacka alla som var med och lirade i domdom i början som gjorde det möjligt att ha jävligt kul tillsammans tyvärr var ju det inte så många som körde fullt ut.

Vill även tacka mina kollegor i ledningen som tog upp slacket som blev när vi fick för mycket att göra vi andra.

Och slutligen grattis alla stam kolegor.
 

DeletedUser

Guest
Grattulerar, detta är en stam som man har hoppat in och ut i mellan varven :)
 
Topp