Slutdatum på världen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
haha saken är den att spelaren egentligen avsluta sitt konto, så fult att kontot inte får avslutas ^_^
 

DeletedUser

Guest
Haha, bra humble gör oss förvirrade! :p

Nog finns det alltid en % till att plocka, men du vet säkert som jag och många andra att adla "barbs" (fienderna är som barbs) är inte så kul i längden.

Du ska ju inte tänka att om de inte finns motstånd så är världen tråkig?
Motstånd är till för att krossas och finns de inget så fortsätter man ju iallafall?
Om tex USA, England etc. inte gjort motstånd mot ******, så hade ju inte han gått hem och tyckt att världen blivit tråkig och inte värd att sätta under ens auktoritet.

Om du nu tycker att de inte finns nog med motstånd, så bevisa de och ta 100% istället för att klaga om att världen inte går i end-game. Ta de istället som en möjlighet och visa alla att AAoD är en välfungerande och den bästa stammen hittills. Och om de fortfarande finns stammar och spelare som är emot er, så kan ni väl egentligen inte säga att ni har vunnit?
Även om jag håller med alla att V10 är en död värld nuförtiden så måste jag motsäga dina/era försök att få ett end-game.

Jobbigt att skriva de där så hoppas ni läser och förstår :O
 

DeletedUser

Guest
Hör att du Kobin är en ilsk sak som gillar att adla barbs.

Heja heja ta de gråa! ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ilsk vet jag inte om jag är :O Har bara humörsvängningar när jag inte druckit, men att ta barbs har alltid varit kul, samma sak som att ta spelarbyar nuförtiden bara de att ''de gråa'' är så snälla och hänger inte upp mina trupper med ståltråd på sina murar :p
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Ilsk vet jag inte om jag är :O Har bara humörsvängningar när jag inte druckit, men att ta barbs har alltid varit kul, samma sak som att ta spelarbyar nuförtiden bara de att ''de gråa'' är så snälla och hänger inte upp mina trupper med ståltråd på sina murar :p

Nog för att man kan adla 100% om har tid och orkar, men det är ju skit tråkigt att i längden adla byar av inaktiva spelare.... Sim City kanske är något för dig, men jag föredrar lite motstånd när jag spelar.


Du säger att vi inte ska in i ett engame för att vi inte slagit ut alla spelare? då frågar jag dig, vilka kan sätta sig upp mot oss eller ens anfalla tillbaka för vad jag vet gör sig alla bara till barbarer så fort vi sätter igång och hur kul är det egentligen?
 

Nino

Product Manager
Reaktionspoäng
0
Det finns andra världar i kö för tillfället som skall få ett end-game innan V10. Ny regler som jag även la upp i slutet av detta år är att varje version, beroende på storlek far ha en till två end-games aktiva samtidigt. Världar som når 90% och de andra stammarna har under 5% var, så stängs världen så fort som möjligt (Inom en period av 1 månad).

Varför kan ni inte stänga fler?
Vi måste hålla en jämn nivå på nystartade världar och gamla världar som stängs. Vi kan inte stänga 5 världar och starta 1. Det skulle inte funka i längden.

farbror joakim sa:
Sen när jag frågade även Gaffel med samma fråga så fick jag detta:

Du vet ju mycket väl vem gaffel måste prata med om End-games och eftersom du redan frågat mig, så finns det inte en anledning att fråga någon annan igen, det kommer bara dra ut på processen ännu längre och är till ingen nytta. Gaffel vet om end-game för v5 och vad som gäller från mitt håll om att det skall ske. Han kommer annonsera info för det så fort jag säger att det är okej att fortsätta.

Hoppas alla fått de svar de söker.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Du vet ju mycket väl vem gaffel måste prata med om End-games och eftersom du redan frågat mig, så finns det inte en anledning att fråga någon annan igen, det kommer bara dra ut på processen ännu längre och är till ingen nytta. Gaffel vet om end-game för v5 och vad som gäller från mitt håll om att det skall ske. Han kommer annonsera info för det så fort jag säger att det är okej att fortsätta.

Hoppas alla fått de svar de söker.

Skickade samma fråga till er båda samtidigt för att jag tyckte det var onödigt tyst från erat håll och ville se er arbeta ;)
 

DeletedUser

Guest
Gaffel vet om end-game för v5 och vad som gäller från mitt håll om att det skall ske. Han kommer annonsera info för det så fort jag säger att det är okej att fortsätta.

Hoppas alla fått de svar de söker.

Nej, jag ville ha svaret att v9 är nästa värld att gå in i end-game. Men nu verkar det som att v5 kommer gå före.

Om jag ska se detta ur ett intresse av att tjäna pengar för Innogames, så hade v9 varit den mest attraktiva världen att stänga först eftersom v9 har billigare adlar och snabbare inställningar, vilket betyder att den världen ändå kommer att få stängas snart. Därför är det lika bra att låta v9 gå först, och tjäna pengar på v5 och v10 ett tag till eftersom det kommer finnas tid till det på dessa världar och det därför finns större möjligheter att tjäna pengar på de världarna.
 

DeletedUser

Guest
v5 har funnits nästan dubbelt så längre som v9 om inte jag har fel?
så därför förtjänar v5 att stängas före v9
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
v5 har funnits nästan dubbelt så längre som v9 om inte jag har fel?
så därför förtjänar v5 att stängas före v9

V5

Startdatum 30.07.08


V9

Startdatum 15.07.09


V10

Startdatum 15.10.09


Så rent logiskt sett så borde v5 gå först för att sedan v9 och sist men inte minst v10.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
V5

Startdatum 30.07.08


V9

Startdatum 15.07.09


V10

Startdatum 15.10.09


Så rent logiskt sett så borde v5 gå först för att sedan v9 och sist men inte minst v10.

Rent logiskt? Det du säger är alltså att det vore ologiskt att ta den världen som är längst gången först, eftersom en annan värld är startad tidigare och inte lika långt gången?

Ja, men du går från klarhet till klarhet. Skönt att se.
 
Reaktionspoäng
0
V5

62%


V9

63%


V10

60.6%


Så rent logiskt sett så borde v9 gå först för att sedan v5 och sist men inte minst v10.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp