Slutdatum på världen

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Ingen värld kmr ändå stängas på ett tag, för nino och gaffel har ju redan gett klartecken varför världarna inte skall stängas, att för många världar skall stänga direkt, darför v8 fick vänta så länge på end game, så troligtvis kmr end game för (v5 elr v9) gå igång inom förloppet av 2-3 månader.
 
Reaktionspoäng
0
Läs tråden så ser du att chefen vägrar.

Men det finns väl en gräns på att två st världar kan stängas samtidigt? För V4 och V6 stängdes på samma dag, så admins(eller vilka de nu e) får allt ta och starta end-game på V5 och V9 på samma dag för att det skall bli rättvist på något sätt.


Ingen värld kmr ändå stängas på ett tag, för nino och gaffel har ju redan gett klartecken varför världarna inte skall stängas, att för många världar skall stänga direkt, darför v8 fick vänta så länge på end game, så troligtvis kmr end game för (v5 elr v9) gå igång inom förloppet av 2-3 månader.

Men om man stänger fler världar snabbare så borde ju dom nya världarna få fler spelare och inte sluta lika snabbt som Tex.V10 och V12
 
Senast ändrad:

Bunnystyle

Member
Reaktionspoäng
0
Men det finns väl en gräns på att två st världar kan stängas samtidigt? För V4 och V6 stängdes på samma dag, så admins(eller vilka de nu e) får allt ta och starta end-game på V5 och V9 på samma dag för att det skall bli rättvist på något sätt.


Detta var dom första världarna som skulle stängas, v8 fick ej end game när v2 var, troligen darför att inte alltför många världar skulle stängas samtidigt.



Men om man stänger fler världar snabbare så borde ju dom nya världarna få fler spelare och inte sluta lika snabbt som Tex.V10 och V12

Vet inte om du sett failet med v12-13-14 extremt lågt medlemsantal per värld, 8-10 kontinenter finns med spelare i förhoppningsvis på v12/13 och på v14 e det 4-6 kontinenter. Hade alla världar stängt samtidigt hade vi kanske sett en liten ökning med 2 kontinenter men det e fortfarande lågt medlemsantal. Så man får ha tålamod och vänta på end game.


Tål man inte det skall man inte spela tw, det finns också ett alternativ att köra en enkel ''logga in 1 gång per dag''-metod. Tkr Nino/Gaffel har redan förklarat detta ett flertal ggr, dom som inte har följt med v8's end game tråd då vi klaga kan jag förstå för. Hade dom döda världarna stängt, i detta fall v10, då det fortfarande e en del aktivitet på v5 kvar i vissa stammar och i v9. detta hade resulterat i att tomma konton (om det finns i v9, v5 e garanterat för det finns inget tålamod där) hade fyllts på och leken där hade kunnat fortsätta för total domination. Dock e det min egen lilla dröm :awsm:.

Edit-sen kan man stryka 50 st spelare för det e fusk konton elr va fn det heter...Tror nog att världarna som e över 65% då skulle fått end game (60-70% e egentligen 65%-70%) om bara värld 12 till 14 hade haft ett större medlemsantal, det fula e nu ju att 12 e ju himmlans nära te end game och det inte ens har gått ett år sen den starta....
 
Senast ändrad:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Kul att se.

Ni tror helt seriöst att ni har något och säga till om? Nino bestämmer oavsett hur mycket ni än whinar om att just "er" värld ska stängas först.

Själv hoppas jag v1 är nästa värld och gå i end game, så får resterande vänta lite. (Struntar i om dom ej nått kriterierna än, dom nås om 2-4 år så >.> )

Lycka till AAoD, mergstammen Nr 1 ;)
 

DeletedUser

Guest
Hellre spelare jag i (som du säger) mergstammen Nr1.
En att spela i ( Stamen som gav upp) iallfall ;)
 

DeletedUser

Guest
Kul att se.

Ni tror helt seriöst att ni har något och säga till om? Nino bestämmer oavsett hur mycket ni än whinar om att just "er" värld ska stängas först.

Själv hoppas jag v1 är nästa värld och gå i end game, så får resterande vänta lite. (Struntar i om dom ej nått kriterierna än, dom nås om 2-4 år så >.> )

Lycka till AAoD, mergstammen Nr 1 ;)

är du fortfarande ledsen? inte dax att komma över att du åkte på stryk? var ju månader sedan det hände ju..
 

TheCuteHero

Member
Reaktionspoäng
0
Kul att se.

Ni tror helt seriöst att ni har något och säga till om? Nino bestämmer oavsett hur mycket ni än whinar om att just "er" värld ska stängas först.

Själv hoppas jag v1 är nästa värld och gå i end game, så får resterande vänta lite. (Struntar i om dom ej nått kriterierna än, dom nås om 2-4 år så >.> )

Lycka till AAoD, mergstammen Nr 1 ;)

Har du så svårt att släppa att ni var så mycket sämre än oss? :p

roligt att se att du fortfarande bryr dig om denna roliga värld... förresten jag tror både V1 och V3 kommer hålla på i ca 3 år till minst.. bara adla på ;)
 

DeletedUser

Guest
Då frågan är besvarad av högsta hövdingen och tråden nu består av allmän pajkastning sätter jag dit hänglåset med ett ljudligt...

**Klick!**
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp