Slutdatum / End-Game Värld 12

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Hej allihopa!

Värld 12
- Kör igång end-game 12/7 - Stängs helt: 12:e Augusti 2011 10.00-16.00
(12/7 = Halvera adelspris, lås server för registrering, ev. höj distans för adel & ta bort omstartsmöjligheter.)

Då var det klubbat för Värld 12 och här kommer tiderna som gäller.

Vänliga Hälsningar
Tribal Wars Team
 

DeletedUser

Guest
Jag vill gärna slippa se en massa käbbel och gnabb; topic är End game, servern är v12 och försök håll er till det, tack! ;)
 

DeletedUser

Guest
Rank ett stammens dominans är i runda slängar över 80%.
Stammarna i rank 2-20 har totalt 2 336 byar, vilket ska jämföras med de 17 407 byar som TYT har som rank ett. Så jag är ganska säker på att vi kan säga de har dominans så det räcker. :)
 

DeletedUser

Guest
Inte en aning om det här hör till världen, men delvis gör det de. Och jag måste säga att det är bra att ni tagit tillfället i akt och faktiskt visa att End Game ska komma igång tidigare. Tummen upp för det.

Sen har ni väl en tanke bakom allt, att stänga flera världar fort för att sen öppna en ny värld som förhoppningsvis blir större än de senaste. :)
 

DeletedUser

Guest
har ni glömt att starta endgame eller?

inga billiga adlar än så länge och snart har halva dagen gått..
 

DeletedUser

Guest
Hade ju vatt bra om tiderna verkligen stod med oxå så vi vet när vi kan börja mynta till reducerade priser !
 

DeletedUser

Guest
vilket jävla skämt allt det här....

1 datum som skall hållas, där 1 person behöver tillbringa lite mer tid o sätta en värld i "end game" spel.. men tydligen var det för mycket begärt...


vart vänder man sig om man vill ha pengarna tillbaka för alla jävla premium man spottat ut på ett spel där dem som skall sköta skiten inte bryr sig?..
 

DeletedUser

Guest
Om ni läser första inlägget så ser ni att det är idag som V12 ska sättas i End-Game, det står inte vilken tid men kommer att hända idag.
Så ta en nypa luft och höj nivån på inläggen tack.:)
 

DeletedUser

Guest
Hej allihopa!

Värld 12
- Kör igång end-game 12/7 - Stängs helt: 12/8
(12/7 = Halvera adelspris, lås server för registrering, ev. höj distans för adel & ta bort omstartsmöjligheter.)

Då var det klubbat för Värld 12 och här kommer tiderna som gäller.

Vänliga Hälsningar
Tribal Wars Team


hur svårt e de att skriva ut en tid som ni säkerligen redan bestämmt !

har du en aning om hur många spelare som blivit lurade o myntat helt i onödan sedan 00:00:01 i natt ???????????????????????
 

DeletedUser

Guest
Om ni läser första inlägget så ser ni att det är idag som V12 ska sättas i End-Game, det står inte vilken tid men kommer att hända idag.
Så ta en nypa luft och höj nivån på inläggen tack.:)


okey, men då sitter vi alla här och väntar på att nån ska få tummen ur röven och fixa det.... ja det gör vi..


verkligen inte.. fattar ni inte att det är sånt här som får folk att ogilla er mer, samt tröttnar på spelet?.

Tw.se kommer enbart sjunka om ni fortsätter såhär....

saker och ting måste flyta på. riktlinjer måste följas av alla, när en värld har % för end game sätt den då för fan i end game, kom inte o hitta på nya regler för att en värld går för fort fram.... Inte får en polisman ändra beloppet på fortkörningsboten för att han känner för det och behöver lite mer pengar i egna fickan?..
 

DeletedUser

Guest
Instämmer med dom andra. Inte konstigt att folk irriterar sig när ni hela tiden gör saker så fel det bara går. Inte det bästa sättet att behålla sina kunder på och trenden kommer aldrig vända om det inte sker en förändring snart.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
Lugna ner i göbbs, vi var också irriterade när det gick söligt på v9, men var glada över att ni slipper lira snart :awsm:

Dessutom behöver ni ju inte sitta inne o bajsa när det är varmt ute.
 

DeletedUser

Guest
Ja ha 35 minuter kvar innan end game skulle ha startat.

Vad är det för jäkla skit ni håller på med? Det här kommer garanterat att bli den sista världen jag spelar på och kommer inte att rekomendera tribal wars till någon heller.

Lovar ni end game till ett visst datum så får ni väl se till att hålla det med :( mycket dåligt gjort av er.
 

DeletedUser

Guest
Ja ha 35 minuter kvar innan end game skulle ha startat.

Vad är det för jäkla skit ni håller på med? Det här kommer garanterat att bli den sista världen jag spelar på och kommer inte att rekomendera tribal wars till någon heller.

Lovar ni end game till ett visst datum så får ni väl se till att hålla det med :( mycket dåligt gjort av er.

haha. dom kan sätta in end-game 23.59.59 och ändå har dom hållt vad dom lovat så klaga inte förrens imorgon.
 

DeletedUser

Guest
End-Game är aktivt sen X antal timmar tillbaka.(Hur länge vet jag ej då jag precis försökte registrera mig på v12)

Tack för ert tålamod.:)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp