slutar i v6 vill läga tiden på annat

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

philip1300

Member
Reaktionspoäng
1
kommer nog läga av då jag vill läga tiden på att byga på mit nya spel jag håller på med att byga. jag kan spela mer på tribal wars nån annan gång har redan legat 1 och en massa annat nu tar jag en paus från detta spel kannse kommer ingen.

men men det va kul så länge det vara adla mig ni.
det blir en kostnad mindre för mig när jag ej har byarna.

rekord 2,6 mil point.

har haft mycket dålingt med tid på tribal wars på sistonde och har ej haft så stor tid att kolla till det.

nu läger jag av kanse kör lite i v9 vem vet men tror ej så mycket för det.

men tiden jag läger på tribal wars kan jag läga på ex skriva storyn till mit spel eller nåt annat bätre ha det bra om ni vill ha tag i mig finns jag på philip160000@hotmail.com

det va kul så länge det vara men ett tribal wars acc måste man ha tid för varnge dag ca logar man ej in varnge dag är man antaligen död nesta då man ej kan säta accet på vilo läge.

men för er som vill är det frit fram att adla mina byar i v6 över 300 tusen point att ta.

men men hoppas ni klarar er utan mig.
och bli ej lika läsna som dom i den engelska värden 2.
jag ska ej dö men jag ska variera mig.
 

DeletedUser

Guest
20r69ux.jpg


Tråkigt.
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att du slutar - Minns det som igår när du var green wolfs diplomat... Dina inlägg på allmänna har alltid varit läsvärda :)
 

DeletedUser

Guest
Tråkigt att du slutar.. srry philip1300 för att jag trodde ni tog in mig för att ha hjälp emd kriget .. trodde ni visste att ni skulle ha J III och borg efter er..
Men lycka till på v9 ! :)
 

DeletedUser

Guest
Indeed :) (jag är söt) (jag skrev att jag var söt bara för att få 10 tecken) ( hihi =`)

Det var en av G/W spelarna...
dom som fick SKIT stammen o merga med dom...
för o sedans bli ägda av Horden.. hahaha
:D
han var diplomat tror jag :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Låser tråden då den saknar "värde" och inte skapar en diskussion som rör världen i sig. Kommer även gå igenom och ge det som ska ha varningar.
Mvh, Twilight
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp