sluta massinvita

DeletedUser

Guest
det stannade på totalt 67 invites!
Sen gick jag med i en stam jag ansåg seriös och som inte skickade gå med i våran stam brev utan inledde en konversation!

sen slutade invitsen dimpa ner!
nästa server är det filter on! :)
 

DeletedUser

Guest
Helt makalöst med invites. Har aldrig varit med om maken. Har dock bara fått en seriös och det var av samma stam som gammelsmurfen är med i. All heder åt dom. ;)
 

DeletedUser

Guest
Första dan är alltid värst sen drar allt ner sig :)


Men 67 invits :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag skapade en egen stam då det brukar dra ner på invitsen, och det verkade fungera bra ^^
 

Exoclyps

Member
Reaktionspoäng
0
Samma för mig som för Macka-n, jag fick bara 2 invites då jag gick med i mn stam rätt fort :)
 

DeletedUser

Guest
håller med inte bra att skicka en massa invites till en massa då är det bättre man skickar ett pm till dom som är utanför stam om dom är intresserade av att gå med och svarar dom då ja kan man skicka. stammen jag leder här i w6 kör inte med massinvites och det har stammen aldrig gjort i andra världarna heller.. dom som vill gå med frågar så man ska inte behöva skicka invites.
 

DeletedUser

Guest
Ni är ju en planerad familjestam, det är ju värre än massinvitas :eek:
 

DeletedUser

Guest
Seriöst

Använd er av filtret då,så slipper ni en massa onödiga inbjudningar och annat trams.
 

DeletedUser

Guest
Irriterande när de inte fattar att man inte vill gå med.

Fick inbjudning flera gånger av samma stam på en annan värld. Skrev redan första gången att jag inte ville gå med..
 

DeletedUser

Guest
Fast dom har bytt namn 4 ggr dom var BIA akademi elite5 sen ngt annat och nu LCN-A
:D
Och ledaren är 12
 

DeletedUser

Guest
Det roliga är att dom tror att det bara är jättebra spelare med i deras stam
 
Topp