Slut för [x]

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
tyvärr kommer stammen som tagit in dem få en hel del skiit och ingen gillar flyktingar har pratat en hel del med många stammar och dem tänker samma sak så att ta in flyktingar i stammen som waawal gör är bara dumt att assistera spelare som inte har trupper och ni förlora på det.

Men men vi kommer inte sluta upp med att adla dem.

Och om ni i waawal har några frågor eller vill prata diplomati ta upp det min diplomat in game han heter kimpis1.

Mvh
Fashioncore

Som ledare för WAAWAL så är jag mycket väl medveten vad det skulle innebära att ta in de 2 spelarna som vi tog in.

För det första så har dom inte fått ett enda skarpt anfall av någon av era spelare och iochmed det har dom alla sina off och deff byar fullt redo att användas emot er.
För det andra så har jag varit i kontakt med din diplomati Kimpis1 och för honom så förklarade jag att vi planerade att ta in [x]s utan diskussioner bästa spelare som egentligen var det enda riktigt hotet emot er i Defi samt ReDefi. Det innebär att vi inte bara säkrar våra södra spelare i WAAWAL utan vi hjälper även er med kriget och resultatet av att vi nu tagit in dem så faller [x] till grunden och alla flyr till nya stammar.

Du kan antingen se det hela som att vi förstört adelsoffer för er eller så kan du se det som att vi gjort det väldigt lätt för er att ta de återstående spelarna av [x] i princip gratis.

Iochmed att spelarna tagits in i WAAWAL så innebär det även att dom kommer försvaras av WAAWAL.

Jag har inget intresse av att ha en sån här diskussion över det externa forumet så har du något du vill prata med mig om så får du ta det ingame.

Tackar för mig

Mvh // Albin Ledare av Legionärerna
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Anonym antar jag...

Så jag ska anta att dom inte finns då?

De finns för Albins ögon att se om intresse finns, då uppenbarligen spelarna han tagit in ljugit för honom, om han påstår att de varit oattackerade sånär som på fejks.
 

DeletedUser

Guest
De finns för Albins ögon att se om intresse finns, då uppenbarligen spelarna han tagit in ljugit för honom, om han påstår att de varit oattackerade sånär som på fejks.

Fejks är inte anfall utan fejks...

Anfall är skarpt.


En fråga bara så här på sidan om. Tror du att ni hade lyckats adla dom?
 

DeletedUser

Guest
Fejks är inte anfall utan fejks...

Anfall är skarpt.


En fråga bara så här på sidan om. Tror du att ni hade lyckats adla dom?

Läs om, läs rätt.
De har blivit attackerade med skarp ammunition och byar rensats.

Och ja, de hade adlats.
 

DeletedUser

Guest
Mortar, du vet vilka regler som gäller.

Vi i WAAWAL har lagt vår grund som stam med lågt medlems antal med starka och erfarna spelare. Vi har inget intresse av att ändra denna standarden så kom inte och påstå att jag inte vet vad som skulle finnas i byarna hos spelarna jag tog in eller att dom ljugit deras väg in i WAAWAL är Naivt och rent ut sagt respektlöst. Ifall ni känner behovet av att smutskasta oss eller de spelarna vi tog in utan någon ordentlig grund till det hela så får det stå för er.

Vi såg till att [x] sprack. Ni må förlorat några byar att adla men resultat av det så fick ni återstående byar serverade på silverfat, Jag hade tagit det utbytet vilken dag.

Som jag skrev tidigare så har ni något ni vill diskutera med WAAWAL så tar ni det Ingame med mig. Inga fler poster från WAAWAL kommer komma upp här.

Mvh // Albin Ledare av Legionärerna
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mortar, du vet vilka regler som gäller.

Vi i WAAWAL har lagt vår grund som stam med lågt medlems antal med starka och erfarna spelare. Vi har inget intresse av att ändra denna standarden så kom inte och påstå att jag inte vet vad som skulle finnas i byarna hos spelarna jag tog in eller att dom ljugit deras väg in i WAAWAL är Naivt och rent ut sagt respektlöst. Ifall ni känner behovet av att smutskasta oss eller de spelarna vi tog in utan någon ordentlig grund till det hela så får det stå för er.

Vi såg till att [x] sprack. Ni må förlorat några byar att adla men resultat av det så fick ni återstående byar serverade på silverfat, Jag hade tagit det utbytet vilken dag.

Som jag skrev tidigare så har ni något ni vill diskutera med WAAWAL så tar ni det Ingame med mig. Inga fler poster från WAAWAL kommer komma upp här.

Mvh // Albin Ledare av Legionärerna

Jag är inte på något sätt respektlös, utan konstaterar endast att de har fått byar rensade, vilket du påstått att de inte fått.
Något stämmer således inte.
Om de farit med osanning gentemot dig eller om du missat detta vid kontrollen av deras konto låter jag vara osagt.

Rapporterna talar dock sitt tydliga språk.
Hör av dig ig om intresse finns.

Jag är relativt okänd på externa forumet. Smutskastning är ej heller något jag ägnar mig åt.
Detta påstående om att de var oattackerade kunde jag dock inte bortse från, och ville fylla i med lite sanning.
Ingen smutskastning i det.
Härligt att läsa att du tar credit för vår vinst över [x].
Självklart är så inte fallet.
Om det nu gick så bra för dem, varför lämnade då ledarna?
 

DeletedUser

Guest
Jag är inte på något sätt respektlös, utan konstaterar endast att de har fått byar rensade, vilket du påstått att de inte fått.
Något stämmer således inte.
Om de farit med osanning gentemot dig eller om du missat detta vid kontrollen av deras konto låter jag vara osagt.

Rapporterna talar dock sitt tydliga språk.
Hör av dig ig om intresse finns.

Jag är relativt okänd på externa forumet. Smutskastning är ej heller något jag ägnar mig åt.
Detta påstående om att de var oattackerade kunde jag dock inte bortse från, och ville fylla i med lite sanning.
Ingen smutskastning i det.
Härligt att läsa att du tar credit för vår vinst över [x].
Självklart är så inte fallet.
Om det nu gick så bra för dem, varför lämnade då ledarna?

Jadu. Jag kan hänvisa dig till trådstartarens inlägg.
doh.gif
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Jag har fått skarpa på mig, 2 stycken har jag för mig.
1 som rensade lite lc i min def by och en som dog på snip deffet i min off by, jag kallar inte det rens utan mer en förvillad attack.

Fox lås tråden tack, kimpis1 skriv till Grafcrew ingame så kan ni fortsätta disskutera där.
 

DeletedUser

Guest
Jag har fått skarpa på mig, 2 stycken har jag för mig.
1 som rensade lite lc i min def by och en som dog på snip deffet i min off by, jag kallar inte det rens utan mer en förvillad attack.

Fox lås tråden tack, kimpis1 skriv till Grafcrew ingame så kan ni fortsätta disskutera där.

jag antecknar det där om det är ok
 

DeletedUser

Guest
Låser tråden på trådskaparens begäran.

Mvh Fox
Moderator v14
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp