Slut för [x]

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
Jag har nu bestämt mig för att avgå som ledare i [x] och även lämna stammen.
Det finns bara en anledning och det är att jag trodde vi skulle klara att ta ut Defi och ReDefi men mina medlemmar höll inte måttet ända fram.
Defi och ReDefi kan se detta som en vinst ifall de så önskar de tog inte lika många byar men de hade väll kommit ifatt tillslut.

Statsen blev
[x] - 13 och Defi - 16
[x] - 12 och ReDefi - 1

Vill inte se en massa pajkastning då de ändå kommer bli borttagna av Fox på min begäran. Det har varit en trevlig tid med [x], vilka härliga killar!

Over and out Boefst
 

extremhatt

Member
Reaktionspoäng
0
fy fasen vad jag blir less.. Du ledde oss in i Krig nu lämnar du oss ..:crybaby: wellwell, gl i nya stammen.. vi gör så gott vi kan.
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Byebye Boe älskling :* <3 lycka till nu ^_^ Och defi Boefst och Anfabelt är flykningar så ni vet:D så ska ni forsätta attackera dem? om inte ska jag också byta stam :D
 

DeletedUser

Guest
tyvärr kommer stammen som tagit in dem få en hel del skiit och ingen gillar flyktingar har pratat en hel del med många stammar och dem tänker samma sak så att ta in flyktingar i stammen som waawal gör är bara dumt att assistera spelare som inte har trupper och ni förlora på det.

Men men vi kommer inte sluta upp med att adla dem.

Och om ni i waawal har några frågor eller vill prata diplomati ta upp det min diplomat in game han heter kimpis1.

Mvh
Fashioncore
 

DeletedUser

Guest
Byebye Boe älskling :* <3 lycka till nu ^_^ Och defi Boefst och Anfabelt är flykningar så ni vet:D så ska ni forsätta attackera dem? om inte ska jag också byta stam :D

Finns ingen anledning att sluta attackera dem.

WAAWAL's ledare är inte på något sätt korkad, de vet säkerligen om tillvägagångssättet för flyktingar.
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt att höra trodde på er.

Boefest tycker du gör fel i att lämna din stam.... Som skapare av stammen tycker jag du ska köra tills sista by o sjunka med skeppet som en kapten ska göra! Men det e ju bara min åsikt.
 

full ankka

Member
Reaktionspoäng
0
Tråkigt att höra trodde på er.

Boefest tycker du gör fel i att lämna din stam.... Som skapare av stammen tycker jag du ska köra tills sista by o sjunka med skeppet som en kapten ska göra! Men det e ju bara min åsikt.

Det va inte boe som starta stammen ! Det va Deadly poison/ Cyber-jigsaw som gjorde det !
 

DeletedUser

Guest
Nope, DeadlyPoison skapade stammen under nicket Cyber-jigsaw. Boefst går under nicket Poison is Deadly och var "Delägare"..
 

DeletedUser

Guest
jupp, egentligen startade dom stammen tillsammans, med Jigsaw grundade den..
 

DeletedUser

Guest
Tråkit för X
Skönt att man insåg det i början av världen
 

danelius

Member
Reaktionspoäng
0
Det går helt enkelt inte. Defi= typ 100 medlemmar mot 30 typ?
Jag hejade på X men logiken sa ändå från början att Defi skulle "vinna".
 

the holy afro

Member
Reaktionspoäng
0
Det går helt enkelt inte. Defi= typ 100 medlemmar mot 30 typ?
Jag hejade på X men logiken sa ändå från början att Defi skulle "vinna".

haha, vadå går inte? då det va [x] som starta kriget så hade dom sina fördelar, men som jag hörde så planera dom inte så någrant på hr dom skulle ta fienden. Tror eller snarare vet att [x] skulle kunna ta familjen om du skulle köra rätt taktik!
 

DeletedUser

Guest
Starkt jobbat att erkänna att ni skulle förlora, så nu kan allt tjaffs sluta, dom spelade som dom gjorde och det gick inte vägen, ska vi fortsätta dividera?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp