Slagfältet

DeletedUser

Guest
Rolig grej??? :)

Då börjar jag då :)

Farligaste offensiva spelare på slagfältet:Big Ali och KOJO de är 2 riktigt jobbiga off spelare.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Har inte mött på någon riktigt bra deffare än, Mer att en stam kan deffa en spelare bra xD

Ofarligaste offensiva spelaren: Pidda. Skickar off,deff,adels in vilken tid som helst på dygnet för att få en by.

Enklaste offer/sämsta deffspelare:Kneten från start var väldigt lätt att plocka byar där ifrån.

Desperatast: Pidda när man börjar skicka sitt deff med adels i en orensad by så börjar man bli desperat.

Roligast: Finns väldigt många roliga personer, kan nog inte komma på en speciellt.

Omognast/jobbigast:Myggan aka Fröken Julie skulle inte kalla han omogoen mer jobbig :)

Kopiera svara och motivera erat svar.
 
Senast redigerad av en moderator:

Fröken Julie

Member
Reaktionspoäng
0
Omognast/jobbigast:Myggan aka Fröken Julie skulle inte kalla han omogoen mer jobbig
'

Rolig grej? :)
Tror du har råkat ut för lite fejks? hmmm....



Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Inte stött på så många, men skulle isåfall säga turtle, bara han som attackerat "smart" av OBA
hitills :)

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Sir M, du är allt en fet get med aktivitet! :)

Ofarligaste offensiva spelaren: Anders77 XD, Om man tänker kvallite ist för kvantitet....

Enklaste offer/sämsta deffspelare: Sur björn :)

Desperatast: Vodka? :D

Roligast: Mött flera på OBA sidan sedan har ja lite favoriter i BooYaa också ;)

Omognast/jobbigast: Meatmachine? Spankar på min roompaah hela tiden -.-
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Pimpa, inte så mkt konkurrens då xeus skickade adel och rens under nattläget på fullt uppdeffade byar (y)

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: ja.. det är oba vi pratar om..

Ofarligaste offensiva spelaren: xeus

Enklaste offer/sämsta deffspelare: xeus, god save the queen

Desperatast: den som starta den här tråden?

Roligast: kaffesump fo sho

Omognast/jobbigast: jag samt nzzyy
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Enklaste offer/sämsta deffspelare:Kneten från start var väldigt lätt att plocka byar där ifrån.

True that. Däremot kan du inte klaga på den som lekte KÖ på det kontot mot dig. Tror du ligger back efter det datumet ;P


Bjuder dock inte på någon egen lista då jag endast internadlat sedan kriget startade.
Håller dock med om att Myggan är omogen.
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet:
Har väl inte stött på någon direkt bra offensiv spelare ännu, men jag tror dom sitter och gömmer sig där på andra sidan skogen!

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet:
Fröken Julie, efter att ha snipat ett 10tal tåg på under 400ms blir man lite lack asså, all min ilska till dig!

Ofarligaste offensiva spelaren
Kaos Björn, efter ditt lilla KÖ av mitt konto och skickade ett 50-tal av mina offbya rakt in i döden så undrar man ju -.- <3

Enklaste offer/sämsta deffspelare:
Coxer och Kneten - två busenkla mål!

Roligast:
Finns för många speciella personer <3

Omognast/jobbigast:
Sliten är en galet jobbig snubbe, efter förstörelse och förstörelse av hans byar så fortsätter han ändå som om inget hänt, grrr.
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Förvånad över att ni inte gillar sliten deffensivt, han har väl plockat cirka 160 adelsmän i nuläget samt hjälpt både Julie och Macke med snipes :cool:
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Vassast offensivt: Vodka var jag rätt imponerad av även om det inte riktigt gick hem.

Vassast deffensivt: Svårt att nämna någon i nuläget då jag inte känt av någon på det planet.

Ofarligast offensivt: Fearlesss

Sämst deffensivt: Fredrikslayer

Mest desperata: Svårt att säga, Jonica kanske:thinking:

Roligast: Inte mycket humor som visats från någon direkt :p

Mest Omogna/jobbiga: Vodka, sputar ut attacker, misstänkte nästan 3 klick på dig ;)
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
kommentarer

Jaha!

Farligaste offensiva spelare på slagfältet:Sliten (tills man lär sig honom)

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet:har bara erfarenhet av Sliten så det måste bli honom

Ofarligaste offensiva spelaren:Alla som anfallit mig har haft tillordnade byar så. Stekande solen har 14/14 vägg :(

Enklaste offer/sämsta deffspelare:gammal DEST spelare Metalheart eller nåt
Desperatast:Sliten kasta iväg ett tåg som vi båda var överens om att det var lite ivrigt :)
Roligast:Sliten;Fröken Julie ( Dom lockar fram det bästa hos en ) man får bara va glad att inte mer saknas

Omognast/jobbigast: JAG (jag har adlat mig själv)

MvH Tomas
 

DeletedUser

Guest
Måste man välja dem man krigar mot nu eller är det alla man krigat med på v11? Alla man krigat med på alla världar?
 

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: KOJO, pga av hans random rens och pultningar har och dar.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Ingen aning...

Ofarligaste offensiva spelaren: BigAli, offs och adel under nattlaget hela tiden typ.

Desperatast: M0nstero då han skickar 8 adlar per by, + att dem flesta landar under nattläget :)

Enklaste offer/sämsta deffspelaren, KOJO, han ar ingen deffspelare, men farlig & jobbig med offen.

Roligast: Peter, han sticker ut ur mängden med sina brutala men sköna kommentarer.

Omognast/jobbigast: Koogan, märks verkligen inte att han ar en äldre snubbe. Omogen som fan.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Weezer gjorde det bra, meatmachine var den som stack ut mest på gemensama offenisver och även lionheart gjorde det enkelt och effektivt när han kom på besök. Annars får jag nog säga awesome mc awesome om man får välja någon i sitt eget lag.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Får nog ge det till dr weezer. har kört en del mot honom o han har gjort det bra men framförallt andra älgar har legat på hans byar. Vi lyckades pressa bak honom stundtals men han kom alltid tillbaka(numera kontinentledare?)

Ofarligaste offensiva spelaren: Bärsärk skulle jag tro. Han får ett plus för att han inte gav upp, men sjukt ineffektiv och han kan begå samma misstag oändligt många gånger i rad utan att ändra strategi

Enklaste offer/sämsta deffspelaren Taipan, odin81 klass på honom.

Roligast: älgarna, Spattfnatt, Keyser den äldre och övriga bringt orginalen + meatmachine är dem jag fulmailat med mest

Omognast/jobbigast: Håller med om att Koogan är en pinsam historia. Betedde sig som ett barn och satt sig själv framför alla i stammen, därför fick han en fot i sitt anus av mig.
 

Dr. Weezy

Member
Reaktionspoäng
0
Farligaste offensiva spelare på slagfältet: Weezer gjorde det bra, meatmachine var den som stack ut mest på gemensama offenisver och även lionheart gjorde det enkelt och effektivt när han kom på besök. Annars får jag nog säga awesome mc awesome om man får välja någon i sitt eget lag.

Vassaste deffensiva spelaren på slagfältet: Får nog ge det till dr weezer. har kört en del mot honom o han har gjort det bra men framförallt andra älgar har legat på hans byar. Vi lyckades pressa bak honom stundtals men han kom alltid tillbaka(numera kontinentledare?)

Dom orden värmer :)

Hade jag tänkt på att jag kunde ta vemsomhelst så hade nog ni i Älg fått några lovord från min sida. Orkar inte göra en ny lista men du och Awesome är 2 maskiner som kan hantera det mesta i spelet, mycket duktiga både offensivt och deffensivt.
 
Topp