Slaget om midgård 2 HKT

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag har nyligen lyckat få fart på slaget om midgård 2 häxkungens tid. men jag tvingas köra med raser utan mur (mordor är jag visserligen bäst med, men jag vill kunna köra de andra med) för att de som har mur är försvarslösa utan dem, och när jag bygger mur går fienden bara rakt igenom! vet någon vad detta kan bero på?
 

DeletedUser

Guest
tror nog att det beror på att det här är tribalwars och inte sagan om ringen men annas finns ju potatisen åt höger som du kan nå genom www.google.se och sedan fråga den men akta dig för pepparkakan för den kan äta dig genom hela din pansarstyrda pastavägg som du måste bygga igen med hjälp av isglassen du fick av pappa per
 

DeletedUser

Guest
jaja, men detta är också offtopic, där man kan prata om allt som inte har med TW att göra. nån som vill svara på frågan? misstänker att nån vet, då det är typ 100 heltidsgamers reggade här...
 

DeletedUser

Guest
eller...


så söker man på google ...

eller ...

så söker man på ett forum, som är till för sådana spel ...

eller ...

så kollar man med (i detta fallet) EAs support.

Om man nu inte har piratat som du förmodligen har...
 

DeletedUser

Guest
Detta är faktiskt riktigt!!! allvarligt! men jag funderar på EA support, ja... skulle bara se om nån ville vara trevlig och hjälpa mig här så jag inte behöver regga på alla gamer-forum på internet (minst 10 000....).
 

DeletedUser

Guest
patcha? palla, det tar sån tid. vene om det finns nåra ens. kan väl kolla... det borde ju ta hand om ev. buggar. som de har märkt.
 

DeletedUser

Guest
patcha? palla, det tar sån tid. vene om det finns nåra ens. kan väl kolla... det borde ju ta hand om ev. buggar. som de har märkt.

Då kan du ju vara utan hjälp oxå om du inte pallar. För vi pallar inte hjälpa dig med hjälp. Use Google.
 

DeletedUser

Guest
repigskiva

Trög data
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
datorn e trött avatt han spamar "Tror jag menar mig skälv."
 

DeletedUser

Guest
Jag vet exakt vad som är fel och ska svara på det:


det var en gång en värld som hette midgård. Midgård var uppbyggd som en fredens värld och visste inte ens vad 'krig' betydde.... Sen kom en ond kille som hette sauron och började snacka och 'krig' och annat dummt. Alla andra tyckte det lätt farligt så dom började bygga murar och läger för att skydda sig från 'krig'

Men så var det en latt arbetare som inte orkade göra tegel och stapla sten pga det var för hårt och jobbigt. Så han kom på en ide om att ta papper och bygga murarna på det lätta setet. Och som alla vet så är papper inget bra matreial att bygga murar av.....

Så efter 1000 år av krig och elände så var pappret så dåligt att folk bara kunde gå igenom det. Och dom onda skaparna EA orkade inte bygga om murarna så dom låtsades inte höra den mäktiga tjoflöjt som klagade på sin dåliga mur.

Den märkiga tjoflöjt vart så arg att han samlade sina väldiga armeer och gick till attack mot EAs mäktiga rike!

Fortsätning följer.....
_________________________________________________________________

Sry för alla stavfel suger på att stava :(
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Stänger tråden; borde gjort det innan. Tänker vara snäll och inte dela ut varningar men seriöst; skärp er.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp