Skulle någon kunna hjälpa till???

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Är det någon som vet hur man bjuder in en by till sin stam:)

Snälla svara någon???
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Du ska inte bjuda in en by, du ska bjuda in en spelare. Gå till spelaren som äger byn så finns det ett val som heter "bjud in till stam" om du har de rättigheterna inom stammen.

Om personen redan är inbjuden av någon annan i stammen så finns inte heller detta val.
 

DeletedUser

Guest
Fattar inte

Jag har provat på flera stycken spelare men det kommer inte upp något alternativ alls!!!
 

DeletedUser

Guest
Kan någon svara är ni snälla

Jag är bara en gröning som inte vet hur man bjuder in en spelare till sin stam... Kan någon förklara hur man ska göra!!!!!
 

DeletedUser

Guest
gå in på kartan, tryck på en by, tryck på spelarens namn som äger byn, under skriv meddelande så står det bjud in till stam, du kan bara se det om du har rättigheter till att göra det

detta är exakt samma sak som rutkwoski sa...
 

DeletedUser

Guest
Som Gohan säger, så skall det funka.

Klicka på en by, klicka på personens användarnamn och sedan skall det finnas en länk som säger "bjud in till stam" om spelaren inte har någon stam sen tidigare.

Hoppas det hjälper.
 

Rutkowski

Member
Reaktionspoäng
1
Och du behöver inte posta två gånger på raken inom en halvtimma, det är bara onödigt.
 

DeletedUser

Guest
Xerox (och andra):

1. Du måste vara med i en stam (nu vet jag inte om fallet är så men jag får förutsätta "support"-svar dvs prata med "ätbart av valfri sort")
2. Du måste HA rättigheterna att bjuda in
3. Du kan bjuda in spelare som redan är med i en stam, dock inte om den redan är inbjuden till den du är medlem i
3. Nu ska det fungera om ovan villkor är uppfyllda
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp