Skriptare Sökes

Dead King

Member
Reaktionspoäng
0
Tjenare.

Jag söker en skriptare som skulle vilja utveckla detta skriptet lite.

Källkod:
javascript:var aa=document.getElementsByTagName("table"); for(var i=0;i<aa.length;i++) { if (aa[i].rows[0].cells[0].innerHTML.substr(0, 8) == "Resurser") { s = aa[i].rows[0].cells[1].innerHTML; s = s.replace("<span class=\"grey\">.</span>",""); s = s.replace("<span class=\"grey\">.</span>",""); s = s.replace("<span class=\"grey\">.</span>",""); var tra = 0; var lera = 0; var jarn = 0; var p = 0; if (s.indexOf("Trä") > -1) { s = s.substr(s.indexOf("Trä")); p = s.search(/\d+/); s = s.substr(p); tra = s.substr(0, s.indexOf(" ")); } if (s.indexOf("Lera") > -1) { s = s.substr(s.indexOf("Lera")); p = s.search(/\d+/); s = s.substr(p); lera = s.substr(0, s.indexOf(" ")); } if (s.indexOf("Järn") > -1) { s = s.substr(s.indexOf("Järn")); p = s.search(/\d+/); s = s.substr(p); jarn = s.substr(0, s.indexOf(" ")); } var tot = Number(tra) + Number(lera) + Number(jarn); var LK = tot / 80; alert(tot + " resurser. " + LK + " LK behövs"); } }

Om någon har löst att sitta och utveckla det lite efter min önskan kan kontakta mig på PM här i forumet.

Finns en chans att jag kan betala i PP beroende på hur lång tid det kan ta.
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp