Skitkastar tråd! (för Dance vs Världen.. typ)

DeletedUser

Guest
8e23a8ae8add7eee179a695282db2787.png


SKITKASTARTRÅD! åå dett vi har saknat på denna världen! Istället för att noc ska sitta å försvara sig/kasta skit på alla andra i Dance vs Världen tråden, som igentligen är menad för Statestik. Bättre vi tar de här, så modsen inte tar bort allt<3

Här kan ni lägga upp bilder(paintbilder<3 ), skriva skit eller vafan ni vill! Allt är tillåtet, typ.. reglerna som gäller är forumets regler. ni hitta dom här under.
|
V

Regler!

(va inte min idee)
 
Senast redigerad av en moderator:

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Det var bra spenderade 3 min ;)

Istället för att bara ha skit så kan det väl vara någon sorts info också?
Har egentligen inget problem med innehållet, menar mer bara varför du/ni tycker så med varje bild ;)
 

DeletedUser

Guest
Det var bra spenderade 3 min ;)

Istället för att bara ha skit så kan det väl vara någon sorts info också?
Har egentligen inget problem med innehållet, menar mer bara varför du/ni tycker så med varje bild ;)

Skit? de va inte mkt snällt du.. men jag förstår hur du menar! i framtiden skall jag försöka ha i lite mer text
 

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Menade inget illa, men ser man på bilderna så är det en rätt bra förnedring mot oss :p och det dör ingen av, men istället för att bara försöka förnedra, ha gärna en liten anledning varför du tycker så :) så ser allt mycket bättre ut, och framförallt så vet "vi" vad vi ska svara på :)

Mvh C
 

DeletedUser

Guest
Menade inget illa, men ser man på bilderna så är det en rätt bra förnedring mot oss :p och det dör ingen av, men istället för att bara försöka förnedra, ha gärna en liten anledning varför du tycker så :) så ser allt mycket bättre ut, och framförallt så vet "vi" vad vi ska svara på :)

Mvh C

har du läst rubriken? tråden är till för att driva med varandra.. då MASH är eran cuckold och ni är en Dominatrix, Ni är Jesus och 300/MASH/SOS/REVA/alla-andra-stammar-ni-har-som-deffar-er! är Fåren som kräver Guds leding!
 

Kallekalsong

New Member
Reaktionspoäng
1
Nu lirar jag ju i Mash men ;)

Jag har absolut läst rubriken, tror dock inte att admins låter tråden vara i liv om det bara blir en hel del omgjorde tecknade "sex" bilder, någon sorts mening måste dom ha.

Sen var det några år sedan jag var här i och för sig så nya admins kan ha olika synsätt på saker och ting. Men det är väldigt lätt att kasta skit på grupper om man inte behöver ha någon förklaring för varför. Är det inte roligare att "kasta" skit på stammar och ha en anledning och kanske få ett svar?
 

DeletedUser

Guest
721ddb8b65263bba2d690ff40d4b291c.png


Ungefär såhär gick det hela till i krigsförklaringarna!
 

Ogiltigt

Well-Known Member
Reaktionspoäng
26
Var gör ni de där bilderna? :D Ser sjuukt roliga ut!

Edit: Explosm.net (såg det nu)
 
Senast ändrad:

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Lool :awsm:


kom du inte på något bättre än att lägga upp en bild på mitt face?
är jag så mycket i dina tankar? <3


''biggest diss i ever had''
 
Senast ändrad:

Nocturne

Member
Reaktionspoäng
6
Gif skickar sina skarpaste krigare


haha gud vad dålig jag är på detta :D
mabba får lägga upp alla mina bilder i fortsättningen :D
 

Bilagor

  • enemy-territory.png
    enemy-territory.png
    58,2 KB · Visningar: 58
Topp