-SK- vs. VFB

DeletedUser

Guest
och jag är inte borta än på länge! men att ha 5 stammar på mig samtidigt börjar trötta ut mig lite men det ordnar reaper så jag slipper när LOP går till aktion

Får man skriva upp sig på listan "Inte gilla Taipan" eller ... Hur går det ... -sk- vs VFB?
 

taipan9

Active Member
Reaktionspoäng
3
Får man skriva upp sig på listan "Inte gilla Taipan" eller ... Hur går det ... -sk- vs VFB?

Sk trycker på och har nog mossat oss i sönder inom kort ! gandro plockar mig sakta men säkert och liketz i 84 inte för att jag bryr mig inte första gången jag blivit 0ad
 

DeletedUser

Guest
taipan klart du har 5 stamar på dig som du beter dig(hur stavas det?) :p
 

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Kan ni hålla er till topic som är "-SK- vs. VFB" och inte hoppa på varandra, är ni snälla.
 

DeletedUser

Guest
Eftersom de föll ihop rätt snabbt, har inte konflikten varit intressant för oss på länge. Det finns knappt VFB-byar kvar i sydväst.

Side 1:
Tribes: -SK-
Players:

Side 2:
Tribes: VFB
Players: conex Noblese Xanejohn queen833 kingen833

Timeframe: 26/07/2009 00:00:00till09/09/2009 17:23:07

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 555
Sida 2: 9
Skillnad: 546

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,938,976
Sida 2: 76,735
Skillnad: 4,862,241

image.php
 

DeletedUser

Guest
ja så går de när man inte ställer upp för andra.. dom ställer inte upp för er heller.. hoppas vh är nöjd nu.. jag är.. jag har sluppit honom nu i några månader och vill inte stöta på honom igen..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
ja så går de när man inte ställer upp för andra.. dom ställer inte upp för er heller.. hoppas vh är nöjd nu.. jag är.. jag har sluppit honom nu i några månader och vill inte stöta på honom igen..

Det kan man nog råda bot på.
 
Topp