-SK- vs. Honour, Hellz & TGF (stats)

Nova

Active Member
Reaktionspoäng
7
Jisses, vad ni går OT här.

Rubriken är " -SK- vs. Honour, Hellz & TGF (stats)". Så var snäll och håll er till den.
Vill helt inte se fler OT inlägg. Please.
//Nova
 

DeletedUser

Guest
jag får nog tagga ner lite för jag har fått en anmärkning som innebär -3p i straff! (är det allvarligt att få det?`)


föressten så vet jag helt ärligt inte vad skypechats är :) men jag sitter ju inte online i samma utsträckning som er andra så det är väl kanske inte så konstigt :D
 

DeletedUser

Guest
ja nu skall jag lägga ner skriveriet på Värld1 i vart fall! Jag vill önskelycka ALLA i SK i fortsättningen i bataljen om värld 1 och jag tycker med 100% allvar att ni sköna och skickliga spelare! Jag hoppas att ni står som slutsegrare här och jag hoppas verkligen att ni tagit mitt skriveri med en nypa salt!

Så från en nybörjare till er alla... Lycka till och "god slakt" som citerar från SFFN :)

Ps. vill tacka Oneronna som varit en stor kamrat och diplomat. tack för all din hjälp du gett mig! Jag är glad för din skull som hamnat i SK som är en stam som verkligen är en stor kandidat till att vinna V1

nu drar jag mig som sagt tillbaka men har som ambition att behålla 1 by för att följa fortsättningen på V1 :)

Mvh

Magfah
 

DeletedUser

Guest
ja nu skall jag lägga ner skriveriet på Värld1 i vart fall! Jag vill önskelycka ALLA i SK i fortsättningen i bataljen om värld 1 och jag tycker med 100% allvar att ni sköna och skickliga spelare! Jag hoppas att ni står som slutsegrare här och jag hoppas verkligen att ni tagit mitt skriveri med en nypa salt!

Så från en nybörjare till er alla... Lycka till och "god slakt" som citerar från SFFN :)

Ps. vill tacka Oneronna som varit en stor kamrat och diplomat. tack för all din hjälp du gett mig! Jag är glad för din skull som hamnat i SK som är en stam som verkligen är en stor kandidat till att vinna V1

nu drar jag mig som sagt tillbaka men har som ambition att behålla 1 by för att följa fortsättningen på V1 :)

Mvh

Magfah

Var roligt att ha dig här ett tag :). Ses väl kanske i framtiden på en annan värld, tills dess, lycka till och ha det bra.

Inte överdrivet faligt :p Vid 10p så blir ditt konto avstängt i en vecka tror jag att det är. Och dom där poängen nollställs efter en månad (?)

Det är vid 12 poäng du blir automatiskt bannad och de poängen nollställs varannan vecka :).
Mvh, Twilight
 

DeletedUser

Guest
Ps. vill tacka Oneronna som varit en stor kamrat och diplomat. tack för all din hjälp du gett mig! Jag är glad för din skull som hamnat i SK som är en stam som verkligen är en stor kandidat till att vinna V1

Mvh

Magfah

Så lite så :)
 
Topp