sjukt mycket barbs?

DeletedUser

Guest
hallå ?? finns det inget inbyggt system som spärrar från allt detta barbarskapande?? kolla världskartan lmfao
 

DeletedUser

Guest
Äsch, flytta några stycken till rimmen istället, där finns det inte lika många
 

DeletedUser

Guest
det är ju löjligt att så många har känt sig "tvungna" att börja om så länge nybörjarskyddet råder. Likadant varje gång en ny värld startas, dags för innogames att hitta på nåt smart motgift, det här förstör tammefan spelet. Särskilt på classic som marknadsförs som ett spel för rutinerade spelare. Vad är det för skills att sitta på ett netcafé med IP-anon och skapa random konton X tusen för att ha farmbyar och växa fortare än oss vanliga.... Sen sitter dom och skryter om sina farmningar. LMFAO.
 

DeletedUser

Guest
men skulle inte classic vara lite mer hardcore , lite mer utmaningar , lite mer player v s player?


Hoppas teamet gör som på V17 och städar upp lite.
 

DeletedUser

Guest
så det är ingen fördel alls att ha 30 barbs runt sig, då eller? Istället för 4 ...

Det krävs ju ingen högskoleutbildning för att räkna ut resursflödena. Och det är lätt att se "misstänkta" : många gråa, hög poä'ng på byn : mmmm...

Teamet : Wake up.

Som vanligt på .se hör man då ingen som säger "ja fan han har rätt ". Its a game people, play it with some effing dignity,
 

DeletedUser

Guest
Finns la inga barbarer denna gång då man inte kunde välja starposition och att folk är snabbare än dig är inte heller konstigt om du spelade istället för att gnälla skulle det gå bättre
 

DeletedUser

Guest
aaargh , kan man få en värld med obligatoriska mognadstester please, just check the map will you . Det är grått grått grått i mitten.
 

DeletedUser

Guest
min poäng är just att det är alldeles för många grå byar. Det är fusk och tar bort väldigt mycket av syftet med classic imho. Har inget att göra med huruvida jag själv har många eller få farmer, det är inte grejen.
 

DeletedUser

Guest
min poäng är just att det är alldeles för många grå byar. Det är fusk och tar bort väldigt mycket av syftet med classic imho. Har inget att göra med huruvida jag själv har många eller få farmer, det är inte grejen.

På vilket sätt är det fusk?
 
Topp