Självuppdaterande Kartor

DeletedUser

Guest
Dominanskartan är ju iaf inte helt korrekt just nu, tänker då på k57 där Lilja är den dominerande stammen.
 

DeletedUser

Guest
a just ja den där über familjen med femton medlemmar ligger där o snor poäng..hmmm får göra nått åt det tror jag...eller inte ;)
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
Dem uppdateras 14:30 varje dag, förmodligen är det inte så stora ändringar som har skett under denna helgen. Om det är YY ni pratar om så kommer dem att komma in på kartan vid 14:30.
 

phamlol

Member
Reaktionspoäng
0
nickjer säger (21:27):
i found the problem
nickjer säger (21:27):
i had a mistype
nickjer säger (21:27):
i fixed the spelling and now running the program
nickjer säger (21:27):
all swedish maps should be updated in 10min
 

anzen

Member
Reaktionspoäng
0
När jag försvan från denna världen trodde jag att WAR skulle ta över mittpricken helt, visst de har den största delen av den men jag trodde de hade mer att ge^^
V.V.V har ju växt enormt också, det händer mycket med tiden.
 

DeletedUser

Guest
När jag försvan från denna världen trodde jag att WAR skulle ta över mittpricken helt, visst de har den största delen av den men jag trodde de hade mer att ge^^
V.V.V har ju växt enormt också, det händer mycket med tiden.

hahaXD bra att du hänger med:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Bör inte Borg bli en Familj på kartan me nu när dom startar upp akademier här och där..
 

davveh

New Member
Reaktionspoäng
0
Ni har inte mer poäng en oss och vi är 33 medlemmar, ni är 4 stammar med totalt 206 medlemmar:p men ni har ju mest medlemmar så ni är säkert bäst;)

Finns många världar där man kan se att familje stammar lätt tar större stammar där det är några få lirare. Bara lite info... Men visst, säger inte att det stämmer i denna värld.
 
Topp