Självuppdaterande Kartor

Näbb Ankka

Member
Reaktionspoäng
18
All ära och berömmelse till Chickencatch och hans underbara kartor!

Stammar
➭ Dominans!

TribeDominance.png


➭ Poäng!
TopTribes.png


➭ Adling! (48h)
RecentConquers.png


➭ Snitt!
AvPoints.png


Spelare
➭ Dominans!
PlayerDominance.png


➭ Poäng!
TopPlayers.png


➭ Adling!
FastestNoblers.png


➭ OBA!
MostOffensive.png


➭ OBT!
TopODPlayers.png

Info om tråden!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Tyvärr så är trådarna externa och utanför vår kontroll, vi kan tyvärr inte fixa de men det finns en länk i första inlägget som också länkar vidare till en diskussion och med mer information om hur och varför.
 

DeletedUser

Guest
Jag lägger in det jag lyckats luska fram i motsvarande tråd för v41 här också, det bör fungera att tillåta kontaktan med hosten även om certifiktatet gått ut men jag måste påpeka att det görs på egen risk.

Citat:
Jag tror inte det är någon uppdatering i forumets programvara, jag kollade på .net och det ser likadant ut där. Där verkade det som något problem med uppdateringen från snubben som tillhandahåller kartorna men Näbb Ankka har ju kartorna.

Det märkligaste av allt är att jag inte ens kan se länkningen inne på huvudposten här, det finns ingenting där, inte ens taggen för IMG som annars är det enda jag ser.

Efter lite nytt grävande insåg jag att det sannolikt beror på att Opera inte gillar certifikatet på sidan kartorna är hostade på, www.twmaps.co.uk.

50f355be76dfa6f721bda2d1610d5fd5.png


Chrome tycker inte heller den är nåt vidare

77f1dc91e2ffcb26bce676f6f12f3037.png


Inte ens FireFox gillar den, utan säger att anslutningen inte är säker. Så med största sannolikhet har Näbb Ankka antingen godkänt en visning av sidan trots att certifikatet gick ut den 1:e oktober, kanske genom att gå in och hämta länkarna bara. Medan vi andra inte gjort det, och därmed inte heller ser innehållet på sidan...
 

DeletedUser

Guest
Ännu ett bevis på att livet är en konstant jävla motgång.
 
Topp