Självuppdaterande kartor

DeletedUser

Guest
Tänkte att Denea ska få en liten paus.

Hur som så är de självuppdaterande kartorna nedan.

Tack till Nickjer för hans fantastiska kartor på: http://map.k-io.com


Stammar

Stam dominans!

topktribes.png


Top 15 stammar!

toptribes.png


Top 15 adling!

topnoblers.png


Snitt poäng!

topavgtribes.png




Spelare

Spelardominans!

topkplayers.png


Top 15 spelare!

topplayers.png


Spelar top 15 adling!

fastnoblers.png


Spelar OBA!

topkaplayers.png



Jag tror att zoomen ska fixa sig under morgondagen.
Moderatorer får i vanlig ordning gärna göra sitt jobb och se till att tråden hålls fri från onödiga kommentarer.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Uppdaterat med fler kartor, spelardominans och spelartop 15 adling
 

DeletedUser

Guest
Inloggningen fixad och zoomning inställd - uppdateras som vanligt vid lunchtid imorgon (om jag minns rätt).
 

AnakinS

New Member
Reaktionspoäng
0
Ja, här har d inte hänt mycket på några dar.. vore nice om dom kunde ta & komma igång snart!!
 

AnakinS

New Member
Reaktionspoäng
0
Börja donera pengar då, det är ju därför skiten inte uppdateras...

Donera pengar för att få uppdaterade dagliga kartor!! knappast.. lägger redan mer än tillräkligt på tw, duger fint me sketafuls dagliga kartor i vårt forum om det nu ska va på det viset! var mest för övrigas skull ja tyckte det vore bra om det kom igång!
 

DeletedUser

Guest
Donera pengar för att få uppdaterade dagliga kartor!! knappast.. lägger redan mer än tillräkligt på tw, duger fint me sketafuls dagliga kartor i vårt forum om det nu ska va på det viset! var mest för övrigas skull ja tyckte det vore bra om det kom igång!

Vill övriga se? = donera pengar.
 

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Donering är något man frivilligt gör om man anser sig ha råd och att tjänsten i fråga är värd det. Om man kräver donering så är det inte längre rätt att kalla det donering, då är det en helt vanlig betalning för en tjänst.

Att driva dagliga kartor tar inte speciellt mycket kraft heller. Då dagliga kartorna, tillskillnad från mina, inte sparas per dag utan skriver över de gamla så tar de inte heller någon plats. Förstår inte varför det skulle vara donerings-krav (illa ord det där) på det för.

Nu för tiden läggs det ju inte ens ner något jobb på kartorna. Förr minns jag det var en massa fler stammar med akademier och då la den som la upp kartorna ner energi på att samla ihop stam och akademier som familjer. Det betydde att alla stammar som bytte namn behövde hållas koll på och rapporteras då de behövde skrivas in på nytt i scriptet.
 
Senast ändrad:

sketaful

Member
Reaktionspoäng
0
Orka skriva mer just nu men dessa uppdateras mellan 12:00 - 12:05 varje dag. Beror la på hur segt nätet e :p









Om någon känner att det är jobbigt att läsa av kartorna när de bara ligger på rad så där så gör en re-post av skiten bara och snygga till det själv. Använd kartornas adress. Inte speciellt svårt. Ren bild-url, bara kopiera & klistra in.

Wiihiiii... Dessa kan du klicka på för större version med ifall synen är seg.^^
 
Senast ändrad:

hybrid93

Member
Reaktionspoäng
11
tack så mycket för kartorna sketaful :) gillar verkligen top nobling tribe's för den visar 7 dagar dock så tycker jag där är för mycket grönt just nu haha :D
 

DeletedUser

Guest
Orginalkartorna ska dock vara uppdaterade.

Problems :(
---------------------------------------------------------
I have been super busy in real life and didn't notice that the server that the maps were generated on has been down for about a week now. I am working on moving files over to another server. I just now force updated all the maps, but will get them auto-updating in hopefully a day.
 
Topp