Självuppdaterande Kartor v16

DeletedUser

Guest
jaha. utzoomning fixat. för att 1 skrev till mig o bad mig fixa det. medans resten satt o klagade. spoilerna är där för att du ska kunna välja vilken karta du vill se. därför kommer de vara kvar. jag tycker det är en bra funktion. och i framtiden. kom ihåg följande.

Bättre att be ansvarig fixa felet än klaga i forumet på fel.
 

DeletedUser

Guest
nu tycker jag ni ska ta en funderare på hur ni är som personer med. det var väldigt lätt att klaga. o inte kontakta ansvarig. men när det är fixat så är ni tysta. faktum är att detta är en service. så om det ända ni kan göra är klaga så kan det ju bli så att jag tröttnar på att ställa upp. lika så är det när det gäller allt annat alla klagar på allt. o de få som faktiskt sitter o ger beröm sitter på flygplan o applåderar när piloten landat planet. är han den enda som förtjänar ett tack eller en applåd?

fundera på hur ni behandlar folk.
 

korat99

Member
Reaktionspoäng
3
jaha. utzoomning fixat. för att 1 skrev till mig o bad mig fixa det. medans resten satt o klagade. spoilerna är där för att du ska kunna välja vilken karta du vill se. därför kommer de vara kvar. jag tycker det är en bra funktion. och i framtiden. kom ihåg följande.

Bättre att be ansvarig fixa felet än klaga i forumet på fel.

tackar så mycket.
 

DeletedUser

Guest
tog bort de första flikarna nu med. så det behövs klicka mindre nu. Hoppas Pokermyra med flera andra är nöjda nu.
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
tog bort de första flikarna nu med. så det behövs klicka mindre nu. Hoppas Pokermyra med flera andra är nöjda nu.

Jo visst var det bättre men det är fortfarande onödigt med spoiler då denna tråd är till för att se kartor i och då vill jag inte klicka en massa gånger för att få se dessa kartor som är gömda.
 

DeletedUser

Guest
familjestammar

hej
vem kontaktar man om man vill att en familjestam ska synas på kartan ..

adi..
 

DeletedUser

Guest
Jo visst var det bättre men det är fortfarande onödigt med spoiler då denna tråd är till för att se kartor i och då vill jag inte klicka en massa gånger för att få se dessa kartor som är gömda.

Finns folk som bara vill kolla på specifika kartor. och de slipper nu scrolla som fan. Bättre nått extra tryck för de som kollar på allt.
 

DeletedUser

Guest
Jo visst var det bättre men det är fortfarande onödigt med spoiler då denna tråd är till för att se kartor i och då vill jag inte klicka en massa gånger för att få se dessa kartor som är gömda.


Haha, vad är det ni sitter och diskuterar egentligen?! Passar det inte att trycka på spoilern en gång så behöver ni ju inte titta på kartorna här. Själv tycker jag det är snällt att de är länkade hit!
 

DeletedUser

Guest
Haha, vad är det ni sitter och diskuterar egentligen?! Passar det inte att trycka på spoilern en gång så behöver ni ju inte titta på kartorna här. Själv tycker jag det är snällt att de är länkade hit!

De är även länkade uttan spoilers.

Om det är så att man tycker det är drygt med spoilers så vart tycker du man ska tita på dom då:confused:
 
Topp