Självuppdaterande Kartor v16

DeletedUser

Guest
Stammar
toptribes.png
topnoblers.png
topavgtribes.png
topktribes.png
Spelare
topplayers.png
fastnoblers.png
topkaplayers.png
topkplayers.png



kartorna kommer från: http://map.k-io.com/index.php?map_id=445
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kommer ha möjlighet till att moderera dessa kartor om nickjer har bra minne så allting om familje-stammar osv ska skickas till mig i pm.. kommer uppdatera själv när jag ser saker o ting som ska ändras.
 

DeletedUser

Guest
zoomning fixas vid nästa uppdatering.. även de familjestammar som finns på topp 20 är ihop lagda..
 

DeletedUser

Guest
testa att trycka ut flikarna innan ni kollar på kartorna.. ;) om ni har problem
 

Utna

Member
Reaktionspoäng
0
Genomsnittliga ob per medlem:
dGröna ||||||1812.1
Search ||||||1745.8
o_O |||||||||1741.7
OH ||||||||||1699.9
Error |||||||||1587
SS ||||||||||1341.2
A o A |||||||1282.4
iPren ||||||||858.1
Gripen ||||||849
N00B ||||||||0.5
 

DeletedUser

Guest

Bättre än utspritt skit där det tar X antal timmar för stammen att nå fram med eventuell support om det skulle behövas. Så att vara samlade är väldigt mycket värt.
Dock vet jag inget om stammen kan ju vara en riktigt skitstam också. Men bra läge har dem i alla fall.
 

DeletedUser

Guest
Bättre än utspritt skit där det tar X antal timmar för stammen att nå fram med eventuell support om det skulle behövas. Så att vara samlade är väldigt mycket värt.
Dock vet jag inget om stammen kan ju vara en riktigt skitstam också. Men bra läge har dem i alla fall.

Vara samlade när nästan varje pers har 1-2 byar är inte värt nånting, vem ska de adla?
 

DeletedUser

Guest
Bättre än utspritt skit där det tar X antal timmar för stammen att nå fram med eventuell support om det skulle behövas. Så att vara samlade är väldigt mycket värt.
Dock vet jag inget om stammen kan ju vara en riktigt skitstam också. Men bra läge har dem i alla fall.

Va försöker du säga
 

DeletedUser

Guest
Vid krig, Snabb support. Är väl ganska enkelt. Dock så verkar det vara mitt tycke.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vid krig, Snabb support. Är väl ganska enkelt. Dock så verkar det vara mitt tycke.

Det finns inga att adla för det första.
Men det största problemet är att dela på farmer, det håller inte då det får mycket mindre resurser än vad tex. jag får då jag har ett stort område som jag inte delar med en stammedlem.
 
Topp