SjälvUppdaterade Kartor!

DeletedUser

Guest
Ey jag hann inte redigera mitt lilla stavfel, så nu får du allt citera om. ;)
 

DeletedUser

Guest
Du som har kontakt med nickjer om dessa kartor på denna värld. Kan du be han zooma ut så man ser dom nya kontinenterna utanför dom 4 "grundkontinenterna".
 

DeletedUser

Guest
K44 verkar trångt... : D Weed dominerar K55 för sig själv utan hot : D Sweet <3 Synd bara att man inte är med i Weeds då haha
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Bara jag som hatar spoilers? Tar en jävla tid och öppna dem. Ta bort! tror fler tycker som jag ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att det är skönt med spoilers om någon har lagt in typ någon fet karta eller något men länk till en sida är så jobbiga att öppna
 

shiro tagachi

Member
Reaktionspoäng
0
Om det är en speciell karta man går in för att kolla är det skönt att inte behöva ladda allihop, speciellt om man har taskig internetuppkoppling.
 

DeletedUser

Guest
Njuter av denna kartan ^^ hehe

Weed dominerar K.55, XYZ har k.45 säkert. K,44 BMF o Wawwal och K.54 övriga toppstammar typ
 

DeletedUser

Guest
Spelare - Fastest nooblers

Vad är det för fel på den kartan? Byarna stämmer inte osv. QTU har för många och rovet har för få
 

DeletedUser

Guest
Updating Maps not Updating
------------------------------------
I am in Dallas, TX for the week for work conferences. The computer that usually auto-updates the maps got shutdown while I was away (probably due to power failure). Since I can't physically turn it back on, I have been trying to keep the maps updated by hand until I can get home by the end of the week.

Som Denea sa i v15's forum.
 

DeletedUser

Guest
Hur räknar man snabbaste adlingarna hos en spelare?:confused:

Är det sedan spelaren börjat på världen, när första Akademin byggs upp i by eller den första tagna byn?
 

DeletedUser

Guest
Är väl från när spelaren i fråga startade upp, tror jag.
 

DeletedUser

Guest
Sedan spelaren gjorde sin första adling är jag ganska säker på.
 
Topp