Självuppdaterande kartor

DeletedUser

Guest
skulle nog vara svårt att köra i värld 3:O skit stora stammar :O vem kommer vinna? och när ? minst 3-4år
 

DeletedUser

Guest
tycker tvärt om, v3 är den lättaste världen att köra på.
5 stora stammar och det finns ju 2 sidor som striden mot varandra, Norr mot syd.

Sedan är det ju den överlägset roligaste världen att spela på, kommer alltid att minnas dvh pga aktiviteten i forumet.
Ledningen var grym och nästan alla i stammen var nattugglor ;)
 

DeletedUser

Guest
När uppdateras de här kartorna egentligen? Hade för mig att det var klockan 11 ett tag, men vi kanske är tillbaka på 17 igen? Någon som vet? :p
 

DeletedUser

Guest
Uppdatering? Började fundera varför vi adlade bara 129 byar per dag, varje dag :p
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Ska kolla vad som är fel

Edit: Ok, det är tydligen något fel på nickjers sida, för enligt den finns det inga stammar på v3, inte heller på någon annan värld på .se. Bara att vänta
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
dags att uppdatera och lägga NW3 som familjestam tillsammans med NW1.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Det var ju sagt att även DVH skulle byta, och jag tänkte vänta tills det hade skett.. Men inget verkar hända, så jag ordnar det
 

DeletedUser

Guest
Jan 20, 2011 - 12:13:50 EST
Map DOWN!
-------------------------
Before you send me a deluge of emails complaining about the maps, please read this. So the new site hosting the maps has unlimited bandwidth, but with unlimited bandwidth comes crappy services. Due to this issue, my program has been having trouble uploading all the maps to the site. I am now currently working on a solution and hope to have one by tonight. So theoretically, all the maps should be up and running by tomorrow.
 
Topp