Sista tråden i V6 forumet?

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Kan inget annat än att hålla med om att HolMENS (Clone042) är den största nuuben:awsm:
 

Boefst

Well-Known Member
Reaktionspoäng
25
DU är nuub poker ;) <3

Har varit väldigt kul den tiden jag varit med på v6 iallafall (inte spelmässigt då :p) :)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
För att gå in igen på ämnet om att man inte kommer kunna skriva något mer här.. Vilken tid är det som gäller då för vinsten?
 

DeletedUser

Guest
Lite update för imorn.

V6 kommer att stängas mellan kl 12-16 om allt går som planerat:)
 

EhnEn

Active Member
Reaktionspoäng
0
saknar starten på v.6 :( fan va kul det vara att spela tw på den tiden då man inte hade något annat för sig och kunde spela seriöst (okey jag är en noob men var kul att spela så seriöst som man kunde:) )

Grattis FTW till vinsten :)
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
saknar starten på v.6 :( fan va kul det vara att spela tw på den tiden då man inte hade något annat för sig och kunde spela seriöst (okey jag är en noob men var kul att spela så seriöst som man kunde:) )

Grattis FTW till vinsten :)

Precis som jag känner. Alt var bättre förr <3
 

DeletedUser

Guest
Får passa på att tacka för tiden på v6 det var sjukt roligt. Ni får ha de så bra allesammans, kanske möts vi i framtiden på någon värld. Själv kommer jag att ta en semester från tw tillsvidare i alla fall.

MVH SIR W
 
Reaktionspoäng
0
Får gratulera till vinsten. 9-10 månader sen jag blev grå på V6, och även om det inte höll hela vägen fram var det kul så länge det varade (sa läkaren, hehehehe... den var däremot inte så kul)

God fortsättning på er :D

Jästa Äpplen/Ugabug
 
Topp