Sista tråden i V6 forumet?

DeletedUser

Guest
Nu när V6 går in i sista veckan i End-Game så vill jag passa på att säga farväl till alla både som ex spelare på V6 och eran moderator=)

Jag hoppas att vi kan ses på en annan värld någon gång i framtiden och som sista ord, grattis till FTW!. Ni är vinnarna av V6 (om nu inte nått otroligt händer^^) och det har varit kul att kämpa mot er:)


Eran moderator och ex fiende/stamkamrat, TC out!
 

pias

Tribal Wars Teamet
Reaktionspoäng
40
Ja men det är ju några dagar kvar:) Än hinner alla fiender sluta, eller hur?
 

DeletedUser

Guest
Det var sannerligen roligt att strida mot FTW! till det bittra slutet. Grattis till vinsten, ni förtjänar det!
 

krigareerik

Member
Reaktionspoäng
0
Ja grattis FTW!
Ni var dom som höll ut hela vägen :D
Har varat kul att ha er som fiende.
Men det är några dagar kvar:)
ja som sagt Grattis!
 

DeletedUser

Guest
Vill också passa på att som före detta ledare, spelare, moderator & administratör tacka för tiden på V6.

Finns inte speciellt mycket att säga, egentligen. De flesta som spelat/spelar här vet vad V6 är för sorts värld, och vi har fått se en hel del olika "epoker".
Mängder av merges, backstabs & krig. Små som stora, i alla klasser & bland alla spelare. Förutsägbara och fullständiga överraskningar.

Har fått se många spelare växa och bli stora, & även flera stammar med stor potential falla. Är glad över att ha fått vara en så stor del utav V6.
 

DeletedUser

Guest
Se på fan. Värld 6 ska stängas. :)
Har för mig att jag tog första byn på världen under aliaset Katsumi, kan däremot ha fel.
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag hoppas att vi kan ses på en annan värld någon gång i framtiden och som sista ord, grattis till FTW!. Ni är vinnarna av V6 (om nu inte nått otroligt händer^^) och det har varit kul att kämpa mot er:)


Eran moderator och ex fiende/stamkamrat, TC out!



Ska inte moderatorerna för de olika världarna som de modererar över inte ha fått spela på den aktuella världen? Eller är jag helt ute och cyklar?
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Men det ändrar ju inte på faktumet att han har spelat aktivt på denna värld och då har en egen politisk syn på världen som kan påverka hans syn på denna forumsdel.

Är ganska säker på att man inte får spela. Att ha spelat är en annan sak.
Han skulle inte blivit tillsatt som moderator om man inte fått spelat på världen.
 

DeletedUser

Guest
Ska inte moderatorerna för de olika världarna som de modererar över inte ha fått spela på den aktuella världen? Eller är jag helt ute och cyklar?

Nej, det stämmer inte. Lite fel tråd att ta det i, men det går rätt snabbt att förklara.

Det enda kravet vi ställer på moderatorerna är att de ska kunna hålla sig opartiska, oavsett vad. Det finns flera fall, på flera communitys, där moderatorer har spelat på den aktuella världen - t ex Zonic på värld 8 förra sommaren.

Kort sagt - så länge du kan hålla huvudet kallt i diverse olika lägen får du spela vart du vill. ;)

Kan dock tillägga att de riktlinjerna skiljer sig från moderatorer och administratörer. En administratör får ha spelat på sin tilldelade värld, men får inte ha ett aktivt konto. Det uppstår lätt misstankar om fusk etc, oavsett om det finns grund till det eller inte.

Exempel - Jag, som administratör på värld 10, har adlat ut Spelare A. Spelare A är en mycket stolt person, och värnar om sitt rykte. Vad föredrar då Spelare A att göra, erkänna sig besegrad & kalla mig den bättre spelaren, eller kalla mig fuskare och försöka få sin hämnd på det viset?

Liten bisats, som blev lite väl lång. ^^
 

DeletedUser

Guest
Men det ändrar ju inte på faktumet att han har spelat aktivt på denna värld och då har en egen politisk syn på världen som kan påverka hans syn på denna forumsdel.

Självklart har jag mina egna åsikter om V6, ingen tvekan om det.

Men när man blir erbjuden att få bli mod/admin så gäller det att ta allt med en nypa salt och verkligen kunna vara opartisk i världen man får annars får man med Gaffel att göra;)
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
Vad kommer hända med dessa forumsdelar sen när världarna låses då?

Kommer även dessa låsas eller kommer de vara öppna?
 

DeletedUser

Guest
De kommer att låsas, ingen kommer att kunna skriva i dem men att läsa kommer vara möjligt.
 

DeletedUser

Guest
Jag nominerar mattec92 & Clone042 som största nuubes som någonsin funnits på denna värld.
Var ett oerhört svårt val att utse vem som var mer nuube än den andra, så båda tar hem det eftertraktade priset.
 

mattec92

Member
Reaktionspoäng
0
Jag nominerar mattec92 & Clone042 som största nuubes som någonsin funnits på denna värld.
Var ett oerhört svårt val att utse vem som var mer nuube än den andra, så båda tar hem det eftertraktade priset.

Hur vågar du ens tveka? Det är Clone042 som är nuube #1, din nuube!
 
Topp